Két héttel később...
Ma engedték ki Thonyt a kórházból. Megígértem Adamnek, hogy elviszem az apjához, ezért miután felkeltünk és megreggeliztünk, elindultunk az említett helyre.
-Azt mondták a játszótéren, hogy nekem nincs is apukám-mondta szomorúan Adam, amikor már a kocsiban ültünk.
-Ezt ki mondta?-kérdeztem összehúzott szemekkel.
-Noah, az egyik játszótársam.
-Neked van apukád Adam. Thony az, akihez most megyünk. Ne foglalkozz az ilyenekkel kicsim, oké?-kérdeztem reménykedve abban, hogy megnyugtattam.
-Oké!-bólogatott.
Megérkeztünk a kórházba és Adammel a karomban léptem be Thony szobájába.
-Összepakoltam, már csak alá kell írnom a papírokat és már el is mehetünk innen-mesélte örömmel.-Annyira örülök, hogy itt vagytok!-magához húzott és nyomott egy puszit az arcomra.
Belépett az ajtón az orvos, Thony aláírta a papírokat majd megköszöntük neki a segítségét és végül elhagytuk ezt a rohadt helyet.
-Hova megyünk?-érdeklődtem az autóban, hogy mégis hova vezessek.
-Össze kell szednem a cuccomat a lakásból, azután pedig elmegyek egy hotelba.
-Dehogy mész hotelba! Odaköltözöl hozzánk és majd kitalálunk valamit.
-Köszönöm Mia!-hálásan nézett rám.
Nemsokára meg is érkeztünk és az igazat megvallva, én nem akartam felmenni az albérletbe. Nem akartam találkozni Haleyvel, de Thonyt sem akartam egyedül hagyni.
-Ki az?-szólt Haley a lakásból.
-A cuccaimért jöttünk-mondta.
Próbáltam leolvasni az arcáról, hogy mit érez, de ő csak átvette tőlem Adamet és engem kézen fogva húzott a szobájukig. Segítettem neki beledobálni a cuccait a bőröndbe. Körülbelül tíz perc alatt el is készültünk.
-Komolyan elmész?-kérdezte Haley már az előszobában állva.
-Szerinted?-nézett rá felvont szemöldökkel.-Mit szeretnél még? Most komolyan, mi a francot akarsz még?-ismét dühös volt.
-Azt szeretném, hogy maradj!-könnyes szemekkel meredt rá.
Látszott rajta, hogy megviselte, az elmúlt napokban történtek és mintha igazi fájdalom csillogott volna a szemeiben.
-Ez az, ami lehetetlen Haley. Egyébként sem működött volna ez köztünk. Hisz mindketten mást szeretünk-magyarázta.
-Igen? Te aztán nagyon tudod, hogy én mit érzek-hisztérikus volt a hangja.-Amióta csak visszajöttünk ebbe a rohadt városba a szőke kis rongy és a fattya körül forog minden! Szerinted ez normális?
Amit rám mondott, az már fel sem zaklatott. De az, hogy a fiamat is bántja, azt már nem tűröm. Lekevertem neki egy pofont. -Soha többet ne mondj ilyet a gyerekemre, megértetted?-mélyen a szemébe néztem a dühömtől, de ő válaszra sem méltatott.
-Menjünk!-mondta Thony és én engedelmeskedtem a kérésének.
Mikor hazaértünk, segítettem felcipelni Thony cuccait a szobámba. Adam, azonnal a játékaihoz szaladt és már el is foglalta magát. Anya és apa nemsokára hazaértek és amíg én kipakoltam a bevásárolt holmikat, ők Thonyt faggatták az állapotáról.
-És akkor most ti ketten...?-nézett apa értetlenül ránk.
Először nem tudtam, hogy mit mondjak, aztán mivel Thony is értetlenül nézett rám, beszéltem.
-Sok minden történt már velünk. Itt van Adam is és mi...
Nem tudom kimondani. Annyira hihetetlennek hangzik, de még is igaz. Egy család vagyunk. Adam, Thony és én.
-Van valami amin már nagyon sokat gondolkoztam-kezdte Thony.
-Mégpedig?-kérdezte karbatett kézzel apa.
-Szeretném, ha Mia és a fiam hozzám költöznének.
-Hozzád?-kérdeztem értetlenül.
Most költözött el Haleytől a közös lakásukból és nem sejtettem, hogy van még egy háza.
-Pontosabban szeretném, ha visszaköltöznétek a régi házunkba-mondta, most már hozzám fordulva.
-Még meg van a házunk?-kérdeztem szinte meghatottan. Ott töltöttem a legboldogabb pillanataimat a férfival, akit a legjobban szeretek ezen a világon.
-Úgy volt, hogy eladom, de nem volt szívem pénzzé tenni a lekdevesebb emlékeinket-magyarázta.-Szóval?-nézett rám kérdőn.
-Nagyon szeretnék visszaköltözni oda!-bólogattam.
-Akkor holnap reggel már indulhatnánk is-tanácsolta.
Ott kezdtük el a mi közös kis életünket. Abban a házban fordultak komolyra a dolgok kettőnk között és az csak a miénk volt. És most ismét csak a miénk lesz.
KAMU SEDANG MEMBACA
Life is a bitch
RomansaMajdnem végzetes baleset, eltitkolt gyerek és természetesen az igaz szerelem. E három dolog köré épül ez a kis történet, ami bevallom, nem túl hosszú, viszont érzelmekben gazdag és cselekménydús. Jó olvasást! (Véleményeket és kritikát üzenetben vár...