-Mi történt?-Thony, ez így zavaros. Minden annyira zavaros.
-Miről beszélsz? Mi volt a baja Adamnek?
-Hallotta, hogy Haley miket mond nekem és elszomorodott.
-Miket mondott?-kérdezte némi idegességgel a hangjában.
-Thony dolgoznom kell. A főnököm már így is szikrázó pillantásokat lövel felém.
-Oké. Négyre érted megyek.
Letette.
Amikor négy óra volt letettem a kötényem és beültem Thony kocsijába.
-Szia-köszöntem.
Boldognak tűnt. Először nem értettem, hogy miért, aztán elmondta.
-Van állásom-mondta lelkesen.
-Komolyan?-én is megörültem.-Hol?
-A város szélén van egy építészmérnöki vállalat. Új mérnököt kerestek és beadtam a jelentkezésemet. Ma kaptam egy levelet, hogy holnap már munkába állhatok.
-Ez csodálatos! Gratulálok!-örvendeztem.
-Így mostmár tudlak titeket támogatni. Ha nem is vagyunk már együtt, szükségetek van a pénzemre.
-Miről beszélsz?
-Az én apám is fizetett gyerektartást. Én miért ne tenném?
-Ezt nem fogod bírni. Két gyereket képtelen leszel támogatni.
-Képes leszek rá! Csak ne fesd az ördögöt a falra. Mindig ezt csinálod-rázta a fejét.
-Mert képtelen vagy normálisan átgondolni a dolgokat. Elvakítanak az érzéseid és nem tudod tisztán látni a dolgokat.
-Igen, persze, mert te mindig mindent annyira jól tudsz. Mindig mindent előre látsz és annyira okos vagy.
-Csak próbálok reálisan gondolkozni és nem pofára esni-csattantam fel.-Nincs olyan biztos pont, amibe kapaszkodhatnék és tudod, jobb ha elővigyázatos vagyok.
-Szerinted nekem van biztos pont az életemben?
-Hm.. Mondjuk. Nem is tudom. Talán, Haley?-kérdeztem cinikusan.
-De hát nem is szeretem!-csattant fel.
-Hogy?-kérdeztem értetlenül.
-Nem szeretem őt-mondta egyszerűen.-Eleinte jól megvoltunk de sohasem voltam belé szerelmes.
-Gyereket vár tőled!-mondtam ki szinte hisztérikusan.
-Igen, tudom Mia! Gyereket vár tőlem és ezzel nem tudok mit csinálni!-rácsapott a műszerfalra.
Megijedtem. Csak nagyon ritkán volt ilyen. Amikor igazán felidegesítette valami vagy valaki csak akkor csapkodott. Rám meredt, mert erre már nem mondtam semmit.
Kezével maga felé fordította a fejemet. Farkaszemet néztünk mindaddig, amíg meg nem csókolt. Ismét. Egyre több csók követte egymást. Már nem csak a számat, hanem a keblemet hintette meleg puszijaival. Nem toltam el magamtól. Ugyan úgy kívántam őt mint régen.
-Menj hátra! Menj hátra!-sürgetett.
Átmásztam a két első széken és lefeküdtem hátulra. Fölém támaszkodott és egy kezével lekapta a felsőmet. Nagy gonddal kezdtem kigombolni az ingjét, ami végül csak lekerült róla. Nemsokára az összes ruhánk szétdobálva hevert a kocsi minden pontján. És megtörtént. Lefeküdtünk egymással és ami azt illeti nem bántam meg.
Milyen mázli, hogy a kocsi üvege sötétített.
YOU ARE READING
Life is a bitch
RomanceMajdnem végzetes baleset, eltitkolt gyerek és természetesen az igaz szerelem. E három dolog köré épül ez a kis történet, ami bevallom, nem túl hosszú, viszont érzelmekben gazdag és cselekménydús. Jó olvasást! (Véleményeket és kritikát üzenetben vár...