Korkutucu kırmızı gözler bana bakmaya devam etti. Topuklayıp kaçmalı mıydım? Korkuyordum. Tıpkı Aleister'la ilk kez tanışmam gibiydi. "Bu ilk kez karşılaşmamız, doğru mu?" dedi bana yaklaşırken, hemen bir adım geri kaçtım.
Sırtım kapıya değene kadar geri gitmeye devam ettim. Elini uzattı ve bir anda durdurulmadan önce yüzüme dokunmak üzereydi.
"Baba, onu korkutmayı bırak." dedi Xiumin, beni şaşırtarak. Babaları ona döndü ve aura bir anda daha da ölümcülleşti. Tekrar babalarına bakmaya çalışırken boğazımdaki kuruluğu geçirmek için yutkundum.
Tekrar bana döndü ve bir anda kahkaha atmaya başladı. "Özür dilerim sevgili kızım, biraz eğlenmeliyiz diye düşünmüştüm."
Bu kadar değişime ayak uyduramayınca şaşkınlıktan gözlerim büyüdü. Ağır atmosfer bir anda yok oldu ve erkeklerin kafalarını sağa sola oynattıklarını gördüm. "Selamlamamı beğendin mi?" diye sordu bana.
Ne olduğunu tam olarak anlamamıştım bile. Babalarının gözleri kırmızıdan normal rengine döndü. Önümdeki tehditkar hava yok oldu ve yerini alan kişi gayet iyi görünümlü bir iş adamıydı. Resmi bir takım elbise giyiyordu ve saçları geriye yatırılmıştı. Şimdi ona bakınca aklıma Leonardo Dicaprio'nun Muhteşem Gatsby'deki hali aklıma gelmişti.
Suho onaylamayan bir şekilde kafasını sallarken "Fazla ileri gittin. Ona daha yeni neler olduğunu bildiğin halde böyle bir oyun yaptığına inanamıyorum." dedi.
"Haklı, baba. Aleister'ın onu ne kadar korkuttuğunu biliyorsun, daha da korkutmana gerek yoktu." dedi Kyungsoo.
Babaları elini kaldırıp bir parmaklarını onlara doğru salladı. "Bu buluşmayı oğullarım beni azarlasın diye kabul etmedim." kıkırdadı.
"Her neyse yaşlı adam, artık şu konuyu kapatalım." Kris kafasını kaşırken homurdandı. Beni şaşırtarak, babası aniden Kris'in önüne ışınlandı ve kafasına vurdu, sonra tekrar yanıma ışınlandı.
Kris karşılığında babasına dik dik baktı. "Bana yaşlı adam demenin karşılığı bu." kıs kıs güldü. Sonra tekrar bana döndü. "Hey, bu kız konuşabiliyor mu? Bir süredir burada öylece dikiliyor."
Baekhyun omzuma dokundu ve öne çıkıp konuşmamı işaret etti. "Ben ah... Ben Paige, efendim... Bayım." falan...
Kıkırdadı ve omzumu patpatladı. Bana dokunduğu zaman iç güdüsel olarak geri kaçtım. "Ah, endişelenme. Ben kendimi kontrol edebiliyorum. Oturunda konuşalım." dedi.
"Size nasıl hitap etmeliyim... efendim?" diye sordum beceriksizce.
"Xerxes, benim adım Xerxes." dedi ama bir anda Chen'den bir dirsek yedi.
"Sana isminle hitap edemez ahmak." dedi.
"Ben diğer iblisler gibi değilim ve bana ahmak deme." kafasını kaşıdı. "Bana Bay Damon diyebilirsin, şirketteki herkes böyle der. yaptığım kelime oyununu gördün mü? Damon aynı iblis gibi!" sonra da kıkırdadı. Ç/N: İblis Demon demek. Okunuşları nerdeyse aynı.)
Etrafıma bakınca herkesin çoktan sandalyelere oturmuş olduklarını ve babalarına delirmiş gibi baktıklarını gördüm. Luhan "Yerine geç Paige." dedi.
"Tanıştığımıza memnun oldum Bay Damon." dedim eğilerek, yerime geçmeden hemen önce. Kalan tek yer olduğu için Chanyeol ve Luhan'ın arasına oturdum. Bay Damon'da masanın ucundaki yerine oturdu.
Ellerini masada dinlendirirken güçlü bir şekilde öksürdü. "Peki.... Ne hakkında konuşacağız?" diye sordu sırıtırken.
Sanki bir işaretmiş gibi herkes eliyle yüzünü kapattı. "Paige hakkında olduğu belli değil mi?" Suho homurdandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TWO FACED
FanfictionPaige Dee kardeş olan 12 gizemli erkekle aynı evde kalmaya zorlandı. Ev sahipleri tarafından pek sıcak karşılanmadı ve en önemlisi, evin en küçük erkeğinin -sehun- yanına bile yaklaşması yasaklandı. Ancak, tabii ki bu onu durdurmadı. Sehun'u tanımak...