BİLGİLER

603 62 15
                                    

HİKAYE HAKKINDA BİLMENİZ GEREKEN BAZI ŞEYLER:

1. Erkeklerin on ikisi de iblis, ama söylediğim gibi; şeytanın tohumları değiller. İblisler ve o kadar, sadece iblis güçleri var yine de tanrının düşmanları falan değiller. İblis fikrini birkaç animeden aldım. (Ao no exorcist, kuroshitsuji, Kyo kara maoh, beelzebub... vb)
Düşmanları olan melekler olmayacak. Yani... Hayır.

2. Kardeşler. Soy isimlerini henüz düşünmedim tabi... Bu yüzden hiçbir soy isminden bahsetmedim. 'Kim' soyadını düşünmüştüm çünkü dört kişinin soyadı bu ama Kim Sehun pek çekici bir iblis adı değil, ha? XD

3. Paige ismini WWE divalarından birinden aldım. Şu anki favori kadın güreşçimin adı, bu yüzden bunu seçtim. Ama sadece ismini, dış görünüşünü değil haha.
(World Wrestling entertainment = dünya güreş eğlencesi)

4. Her kardeş farklı yılda doğmadı artı anneleri 12 kere hamile kalmadı. (Rahmine merhamet edin X'D) şöyle diyelim; Xiumin, Luhan ve Kris üçüz, sonra Suho ve Lay (ikiz değil tabiki -ehem ehem- boy farkı), Baekhyun, Chen ve Chanyeol da üçüz (ne çılgın bir üçleme XD), sonra kyungsoo ve Tao, sonra Kai ve en son Sehun.

** Kai ve Sehun'un aynı yılda doğduğunu biliyorum ama hikayede böyle olmalı. Eğer aynı yılda doğsalardı Kai de lanetlenirdi.

5. İblis güçleri hakkında bilgiler:

Telepati - Şey.. gerçek hayatta işe yaramıyor. (Exo Showtime bölüm 11) XD

Işınlanma - Sadece Kai de değil, herkeste var muhahaha!)

Havaya Yükseltme - Telekinesise benzer.. Baekhyun'u öldürmeye çalışırken Sehun'un kullandığı şey. Paige'in söyleyip durduğu 'Görünmez Güç'.

Engelleme - Bununla birbirlerinin telepatisini ve ışınlanmasını engelleyebiliyorlar. Ama bunun sınırları var.

Emme - Bir isim düşünemiyorum... Birinden beslenme gücü.

Dönüşüm - Aleister'ın yaptığı şey, bölüm.. 7 de? Hatırlayamıyorum. Sehun'u Luhan'a dönüştürmüştü ya, o işte.

İnsanüstü Özellikler - Güç, dayanıklılık ve duyular. Süper insan değiller.. ama insanlardan daha güçlüler. Bu açıklar.

Şimdilik bu kadar. Neyse, güçleri kullanmaya gelince tam İblisler ve yarı İblisler arasında fark var. Aleister ve (henüz gözükmeyen) babaları gibi tam iblislerin güçlerinde sınır yok. Exo ve onların sınıf arkadaşları gibi yarı iblislerin limitleri var.

Bu limitler :

-Telepatileri diğer iblisler tarafından engellenebilir ama onlar aynısını tam iblislere yapamazlar.

-Telepatilerinin bir mesafe sınırı var.

-Işınlanmalarının da bir limiti var. Çok uzağa ışınlanamazlar. Kkaebsong~

-Dönüşüm yapamazlar.

-Güçlerinin, dayanıklıklarının ve duyularının da bir sınırı var. Bir tam iblisle karşı karşıya gelirlerse zor zamanlar onları bekliyor demektir. XD

~Yarı-tam iblis olayları Sehun'u etkilemiyor.

** Ayrıca Telepatileri her zaman çalışmıyor. İsterlerse açıyorlar, yani 7/24 birbirlerinin düşüncelerini duymuyorlar.

6. Iblisler ölümsüz değil. Onlar da ölebilir ama belirgin olmalı. Kalbe hançer saplamak ya da başka iblisler tarafından öldürülmek. Ölümsüz olmayabilirler ama insanlardan yavaş yaşlanıyorlar. Henüz yaşlı değiller tabi.

TWO FACEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin