(9.)

1.1K 51 3
                                    

ZAYN

Za těch několik málo dní se toho stalo i poměrně hodně. Nevěděl jsem, jak to mezi sebou se Sidney máme, ale doufal jsem, že už jsme za dobře. Ona udělala blbost a já zase blbě reagoval, to bylo celé. Včerejší hovor se Sid ve mně vyvolal smíšený pocity - i když mi tvrdila, že je všechno fajn, nebylo, poznal jsem to. Znal jsem ji jen jako sebevědomou holku, co používá zásadně spisovný výrazy a ze všeho si dokáže udělat srandu. Včera jsem poznal jinou Sidney, kterou něco mrzelo a snad i trápilo. Ani jsem netušil, že je to u ní lidsky možný. Zaskočilo mě to. Ať už se ale cítila jakkoliv, něco mě k ní čím dál víc táhlo. A taky se mi čím dál víc stýskalo po Bradfordu. Byla teprve půlka července a já měl pocit, že zešílím.
Na seznamování jsem moc nebyl, a když už, nedopadalo to dobře. Vlastně to vypadalo, že zbytek léta strávím v posteli skoro cizí holky a budu koukat na nesmyslný seriály bez pořádné zápletky.
Chtěl jsem sem pozvat Louiho, ale protože jsem věděl, že si je se Sidney čím dál bližší, začínal jsem být na pochybách, jak moc divné by to bylo. Jen jsem si to představil - Louis v pokoji holky, se kterou má kdovíco, v mém dočasném domově. Ne. To by nešlo.

Krátce před obědem jsem Sidney napsal. Něco mě donutilo to udělat. Tu neshodu jsem bral jako uzavřenou věc a doufal jsem, že ona to bere stejně.

Me: Jsi tu?

Sidney: jsem tu

Me: To jsem rád. Co teď děláš, Disney?

Sidney: Upřímně, zrovna nedělám nic. Ležím v posteli a cpu se sušenkama. Dá se to považovat za činnost?

Me: Rozhodně jo

Sidney: co děláš ty, Maliku?

Me: přemýšlím, že bych si šel zaběhat, ale mám na to dneska moc líný nohy

Sidney: fuj, souhlasím, běhat jsem nebyla od patnácti:)

Me: použila jsi emojiho

Sidney: Jo, tak to hlavně nedělej ty

Me: Jak si přeješ:)

Sidney: ne!!

Me: dobře, už končím. Hej, mluvila jsi s Louim? Nebere od včera mobil, tak nevím, jestli se bát nebo to ignorovat

Sidney: asi toho má jen hodně, taky se mi neozval

Me: Chápu. Mimochodem, jak moc by ses bránila dalšímu večernímu popovídání? Jsi zábavnější než vypadáš, Disney

Sidney: A ty jsi zase moc vtipnej, Maliku. Ale mám lepší nápad. FaceTime?

Trochu se mi zamotala hlava.

Me: dost riskuješ, Disney. Co když jsem ošklivější jak na sociálních sítích?

Sidney: počkej, to jde?

Me: haha:)

Sidney: fajn, ale co mám říkat já? Já jsem žena, když s tebou komunikuju, musím vědět, jak vypadáš a ta fotka, co máš na facebooku je otřesná, přímo katastrofální. Vypadáš tam trochu jako Igorovy zvratky.

Me: Zklamu tě - ta fotka je moje nejlepší za poslední rok. mimochodem, jsem rád, že jsi zpátky)

Sidney: Začínám se bát víc a víc. A nemůžu bejt zpátky, když jsem ani nikdy neodešla, idiote.

Me: Boj se. Vypadám takhle normálně. Vlastně, ta fotka je stará asi dva týdny. A co se týče tam toho - včera jsi zněla docela normálně, až mě to vyděsilo, ale teď už jsi to zase ty.

change your ticket || zayn malik ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat