(15.)

985 47 2
                                    

SIDNEY

"Takže," odkašlala si Jade, když zrovna dodělávala lehkou vintage košili na jejím šicím stroji, a já mezitím rovnala čerstvě přivezené látky, "ty a Louis - ?" odvrátila oči a tázavě se na mě podívala.

"No," sklopila jsem oči a teprve potom se jí odvážila podívat do tváře, "asi tam něco je, ale mělo by to cenu? Jsem z Londýna," povytáhla jsem obočí.

"A bylo něco?" šibalsky se usmála.

Cítila jsem, jak mi hoří tváře, "On ti nic neřekl?" podivila jsem se. Měli mezi sebou dost pevný pouto na to, aby se jí Louis se vším detailně svěřil.

"Do detailů nezacházel," zasmála se. 

"Dobře," vydechla jsem s pobaveným úsměvem, "tak jestli počítáš letmý pusy, který bys spočítala na prstech jedný ruky, tak nic víc se nestalo."

Jade povytáhla obočí, "To fakt? Žádný vášnivý líbání, ani na tebe nic nezkusil?"

"Jak říkáš," přikývla jsem.

"Páni," řekla, "je s tebou jinej, Sidney."

"Jinej?" zopakovala jsem.

"Lepší," usmála se na mě.

Automaticky jsem se začala culit od ucha k uchu, "Dobře," odkašlala jsem si, "a co ty?", zeptala jsem se a napila se ze sklinky s vodou.

"Co se týče kluků, tak to je jedna velká tragédie," zasmála se, "ne, vážně. Divím se, že o tom nic nevíš, když bydlíš v baráku mýho ex," odmlčela se.

Málem jsem se udusila. Začala jsem se dávit a voda mi z pusy dopadla rovnou na šaty, "Ty jsi chodila se Zaynem?" šokovaně jsem se na ni podívala. Ani jsem netušila, že se znají.

"Dva roky," pousmála se a já se málem začala dávit nanovo, "bavíte se?"

"Trochu," odpověděla jsem, "promiň za mou reakci. Jenom se nikdy nezmínil."

"To je v pohodě," ujistila mě a natáhla se pro knoflíky, "vždycky jsme byli spíš kamarádi než milenci. Definitivně jsme se rozešli až pár týdnů zpátky," pokrčila rameny.

"Můžu znát důvod?" zeptala jsem se opatrně. 

"No," zamumlala a vypla šicí stroj, "občas se ty cesty prostě musí oddělit," koukla mi do očí, "Zayn doufal, že s ním půjdu na vysokou. Já se rozhodla se ujmout obchodu a univerzitu nechat na později," pousmála se, "víš, moje máma by to tak chtěla. A co se týče Zayna, nebojím se o něj. Ten se v životě neztratí," znovu se usmála a pokračovala v šití.

"Řekla jsi to moc hezky," podotkla jsem. 

"Ťuk ťuk," ozvalo se přímo za mnou, "půjčíš mi ji, nebo jsem vám narušil přísně tajnou debatu?" zeptal se Louis směrem k Jade a zezadu mě objal. Každej jeho dotek ve mně vyvolával typický zamilovaný chvění. 

Jade se rozzářila a přikývla, "Jen si ji půjč, stejně chci do půl hoďky zavřít. Ale vrátit, jasný?" přivřela oči a ukázala na Louise prstem.

"Samozřejmě," ujistil ji se stejně směšně vážným výrazem, jako měla ona, vzal mě za ruku a tahal mě z butiku.

"Tak zítra, Jade!" stihla jsem na ni ještě zavolat, než jsme se s Louisem ocitli na ulici.

"Překvapils mě," povytáhla jsem obočí a podívala se mu do tváře.

"V dobrým slova smyslu?" zvědavě naklonil hlavu a já viděla strach v jeho očích, že se bojí negativní odpovědi.

Chvíli jsem ho škádlila a jen na něj zírala s rukama v bok, "Jasně, že v dobrým," usmála jsem se nakonec a po rozhovoru s Jade se odvážila jít zase o krok dopředu - stoupla jsem si na špičky, chytla jeho obličej do dlaní a políbila ho. Cítila jsem, jak je zaskočenej, ale jen první sekundy. Potom se ke mně víc naklonil a pevně mi obmotal ruce kolem pasu. Vlastně jsme se do toho vrhli docela po hlavě.

-

Došla jsem domů. Jakmile jsem za sebou zavřela dveře od pokoje, opřela jsem se o zeď a pár chvil se vybavovala dnešní pohádkový odpoledne. Louis se ke mně choval úplně jinak, než kterejkoliv jinej den. Byl milej, pozornej, ale hlavně něžnej a dost gentleman. Ruku v ruce jsme se procházeli po Bradfordu, potom skočili na večeři, vypili tři láhve vína a při doprovodu před Zaynův dům jsme pokračovali v tom, co jsme začali před butikem. Přesto jsem nebyla tak šťastná, jak bych asi měla být. Neustále jsem totiž přemýšlela nad Zaynem a Jade. Mrzelo mě, že se nezmínil. Doufala jsem, že k sobě máme blíž.

Po rychlé sprše jsem byla odhodlaná mu napsat. Stala se z toho jakási rutina. Špatně se mi usínalo, když jsem nevěděla, jak prožil celej den. A obzvlášť teď, když jsem mu řekla o Tylerovi. Bylo něco před půlnocí, a já doufala, že ten kretén ještě nespí. 

Me: Disney zdraví Malika

Nespal.

Zayn: Malik zdraví Disney.

Me: jak to jde??

Zayn: všechno při starým. co ty?

Me: nestihla jsem ti říct o svý práci

Zayn: vidíš, na to jsem zapomněl! jsem jedno velký ucho

Me: asi znáš Jade, má butik s naprosto skvostným oblečením

Zayn: Aj.

Me: jo, aj.

Zayn: mám divnej pocit z toho, že pracuješ u holky, která mi zlomila srdce

Me: wow, nikdy jsi nic podobnýho nenapsal

Zayn: bylo zlomený, teď už ne. jen abych se opravil.

Me: dobře, zpovídat se nemusíš

Zayn: mluvila o mně ve zlým?

Me: měla by důvod?

Zayn: nerozešli jsme se zrovna v dobrým, raději se ptám, aby sis nemyslela něco, co není pravda

Me: a tobě záleží na tom, co si myslím?

Zayn: ...

Zayn: Co chceš slyšet?

Me: pravda by nebyla na škodu

Zayn: jasně, že záleží. žiješ v mým baráku :D

Me: Zayne?

Zayn: to bude vážný, takhle mě normálně neoslovuješ

Me: Maliku, sakra

Zayn: :(( copak?

Me: občas mám pocit, že až moc plýtváme tím "žiješ u mě doma"

Zayn: asi ti teď nerozumím, Sid

Me: chci říct, napsala jsem ti, abych se zeptala, jak se máš. nezajímá mě to, protože žiješ v mým pokoji, ale protože mi na tobě prostě záleží

Zayn: kdo jsi a cos udělala se Sidney

Me: vtipnej:)

Zayn: ty píšeš emoji? no dohajzlu

Me: hej! stačilo

Zayn: a víš, že s tebou souhlasím? zajímáš mě. ne proto, že jsi u mě doma. ale protože jsi skvěla holka, Sid. 

Me: kdo jsi a cos udělal s Malikem

Zayn: vtipná:)


change your ticket || zayn malik ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat