#3 Probuzení

2.2K 113 3
                                    


"Víte Doktore někdy si říkám jestli jsem udělala dobře. "     "Opravdu? " Zeptal se mě nechápavě Pan Jonas.   " Ano, ale pak si na něj vzpomenu a na veškerou zábavu co jsem zažila a tak  si říkám  že jsem šťastná že jsem na to kývla. "   "Pokračujte " řekl Pan Jonas a psal si poznámky do svého notesu .

***

Když jsem odcházela  z Arkhamu nemohla jsem na něj přestat myslet , moje myšlenky patřili jen jemu a nemohla jsem se dočkat až za ním zase půjdu. Když jsem druhý den přišla do Arkhamu  uviděla jsem poručíka Woodyho jak ještě s dalšými strážníky stojí u Jokerovo cely.  "Co se stalo? " Zeptala jsem se Woodyho  a nechápavě jsem se na něj dívala.  " Celou noc bouchal do dveří, smál se a furt se po vás ptá. "  "Opravdu? Ptá se po mě? " Byla jsem šťastná a poručík si toho musel všimnout , jen se na mě díval a nepromluvil. Hned jsem dodala :  "Samozřejmě že mě to těší když člověk jako je on má důvěru k někomu jako jsem já. "    " Ano"   vypadlo z něj a vypadalo to že jsem to zachránila. 

***

Když jsem vstoupila do cely Joker už seděl na židli a čekal na mě. " Konečně jste přišla Doktorko " pronesl klidně Joker.   " Ano jak jsem řekla včera. "  Joker se začal smát , ale mě to tentokrát neděsilo naopak jsem se mírně pousmála.  "Nuže, můžeme začít? "  Zeptala jsem se a on přikývl. Celou hodinu mi povídal o své matce. Když jsem odcházela musela jem se na něj podívat on mě zase pozoroval  a usmíval se . Jeho pohled mi už nepřišel děsivý....

***

K Jokerovi jsem chodila každý den tři týdny.   Když jsem odcházela po posledním sezením domů věděla jsem jedno, že se chci opít, vyndala jsem ze skříňky skleničku a Whisky bůh ví jak dlouho starou. Po dlouhé době  jsem dostala chuť na cigaretu, jednu jsem našla ve skříni a tak jsem si jí zapálila odložila jsem si jí na popelník a šla se jsem se převlíct. Sundala jsem si sukni a oblíkla poměrně velký černý tričko a vzala jsem si černý podkolenky, byla jsem unavená tak jsem si šla lehnout.

Probudil mě zápach kouře. "Panebože hoří! " Zařvala jsem , jediný co jsem teď musela udělat bylo utéct  musela jsem si vzít ještě jednu věc, pálku po mém otci, bylo to jediný co mi po něm  zbylo. Popadla jsem jí a utíkala pryč, docela jsem se bála nebyla jsem oblečená a byla noc ještě že jsem měla tu pálku. Co se vůbec stalo? Ahá "Já KRÁVA! "  ta blbá cigareta! A co mam teď jako dělat. Pomyslela jsem si. Už vím................. " JOKER "

Zrození Harley QuinnKde žijí příběhy. Začni objevovat