#7 Nový členové?

1.4K 95 1
                                    

"Víte od malička jsem chtěla pejska , ale rodiče mi ho zakázali no opravdu jsem doufala že jeho slib splní. "

***

Dorazili jsme do hlavní haly kde čekal nějakej týpek.   " Přiveď je ! "  Nařídil Pan J.   " Harley ty pojď sem !  "    Poslechla jsem ho a stoupla jsem si na určený místo. 

Po chvíli se ten týpek vrátil a na řetězech držel dva dobrmany.  Koukala jsem s otevřenou pusou na vzteklý psi a poté jsem se koukla na Jokera.  Jen se šibalsky smál.  Vrátila jsem se pohledem ke psům a rozběhla  se k nim.  Joker mě jen sledoval.  " Panebože ty jsou krásní ! "   Přišla jsem před rozzuřený psi , koukla jsem se jim do očí a oni si poslušně sedli.  Joker se udiveně díval a připadal mi zklamanej, no asi nevěděl co ve mě je!   " Jsou dokonalý děkuju koblížku.  "  a poslala jsem mu pusu. 

"Jak je pojmenuješ  zlatíčko ? "    " Co Kara a Joke ? "      "Krásný umíš vybýrat jména. "   Joker ke mě přišel a dal mi letmý polibek na krk, pousmála jsem se a dodala  " Můžu se s nima projít? "  "NE! "       "Proč?! "    " Nenechám tě tady potulovat samotnou! "     "Alé vždyť mě bude chránit Kara a Joke ! "    Fajn, ale dej si pozor na Batmana! "      " Ano puso  "   Vzala jsem si psi a šla jsem. Asi po 10 minutách procházení jsem uslyšela zvuk, zvuk jako by byl někdo za mnou.    " Ahoj Harley! "      "Do hajzlu! Netopýre co chceš?! "       " Chci si vyrovnat účty! "    " Ale né! To si myslíš že mě dostaneš?! Jokeu jdi na něj!  "     Vzala jsem si pálku a napřáhla se Batman mě však  chytl a praštil mě do obličeje .    " Au. To bolelo! "   Jokea hned od sebe odtrhl.   "HELE! Nech ho právě jsem ho dostala! "    Batman mě chytl pod krkem a opřel mě o zeď. Dusil mě a já jen lapala po dechu. 

"Mohl bych tě zabít , ale neudělám to, ber to jako varování Quinn! "   Svalila jsem se k zemi a jediný co ze mě vypdlo bylo  "Karo přiveď ho! "

Zrození Harley QuinnKde žijí příběhy. Začni objevovat