# 4 Osvobození

1.9K 105 3
                                    


Když jsem se konečně dostala do Arkhamu , musela jsem si dát pozor aby mě nikdo neviděl , proplížila jsem se dovnitř.  Zničeho nic mě někdo chytil za paži.  "Co tu děláte?  Panebože Doktorko co se stalo? "  Byl to poručík Woody.  " Ja- Já "  Najednou jsem se rozbrečela.  " Vyhořel mi byt a já nevěděla  kam jít. "     "Uklidněte se .  To je v pořádku.   " Utřela jsem si oči a objala ho. " Dobře zavedu vás do technické místnosti, ale počkat proč máte tu pálku? "  Rychle jsem spustila.  " Vidíte jak vypadám? Jsem jen v tričku a v kalhotkách  musela jsem si jí vzít  vždyť je to Gotham! "  Začala jsem na něj řvát.  " Omlouvám se Doktorko a kde jste jí vzala? "    " Je po mém otci nemohla jsem jí tam nechat je to jediná věc co mi po něm zbyla.  "  A opět jsem  se rozbrečela.  " Dobře Doktorko tak pojďte za mnou. "  Jen co se otočil jsem se napřáhla  a praštila ho do hlavy.  Jen tam  tak ležel a mě to bylo jedno dřív bych nikomu neublížila , ale teď jsem jiný člověk! 

Rychle jsem běžela po schodech do Jokerova patra a hledala jsem jeho celu.  " Konečně "...... Vyndala jsem kartu kterou jsem před tím vzala Woodymu a otevřela dveře.  Těšila jsem se na Jokera jak se bude tvářit .  " Ahoj Harley už tu na tebe čekám. "    " Vážně? "   Zasmála jsem se a rozběhla jsem se k němu abych ho mohla obejmout.  Náhle jsem zacítila bolest na své tváři .  " AUU ! "  Zařvala jsem na něj.  " Takhle by to nešlo Harley, né teď ! Na to neni čas už musíme jít ! ............ Co děláš ještě na tý zemi? "  Řekl Joker a já jsem se rychle zvedla a zasmála se. Joker mě vzal za ruku a odešli jsme z místnosti.     ........." JOKERE! " Zařval hrubý hlas..



Omlouvám se za dost krátkou kapitolu,ale jak jsem řekla budu se to snažit napravit, 5. je dost dlouhá tak snad to bude stačit  ;)

Zrození Harley QuinnKde žijí příběhy. Začni objevovat