#10 HRA

1.2K 87 3
                                    


" Ahoj jmenuji se  Jim Gordon"  Mezitím co povídal přistupoval ke mě aby si mohl sednout .  Já ho jen opovrhovaně pozorovala.  Sedl si naproti mě a začal výslech.   " Ty jsi Harleen Quinzel? Že? "     " NE! To nejsem, nic s ní nemam společnýho! "    Byla jsem dost naštvaná a dávala  jsem to najevo.    " Já jsem Harley, Harley Quinn! "       " Dobře chtěl jsem se tě zeptat  na tvého kamaráda. "        "Přítele"    Opravila jsem ho a usmála se .    " Dobře tak přítele. "        " A co jako chcete vědět? "       "Ty mi teď povíš kde má zkrýš, včechny komplice a veškeré peníze! Na oplátku tě nechám jít"       " Ha to si vážně myslíte že sem jen tak příjdete  budete se chovat mile a já vám vše vyklopím? To určitě nejsem žádná naivní holčička! "         " Dobrá sama sis to vybrala. Oveďte jí! "    Jen jsem se kolem sebe dívala a nevěděla co dělat. Chytli mě za paži a odváděli někam co vypadalo jako další výslechová místnost a měla jsem pravdu.

 Otevřeli dveře a strčili mě do ní. Já se jen válela po zemi a nevěděla co se děje .    " Harley! " Zvedla jsem zrak a uviděla jsem Jokera sedět na židli , nechápala jsem co se děje . Zvedla jsem se a šla k němu , skočila jsem na stůl a oba jsme čekali.  Bylo ticho, asi 30 minut se nic nedělo. Světlo které bylo nad námi pořád problikávalo, už mi to dost lezlo na nervy.    " Agh jak dlouho tu ještě budem sedět?! "        " V klidu koťátko "    Sedla jsem si naproti Jokerovi a koukala se mu do očí a smála se , on také. Po chvíli se otevřeli dveře, já byla zády  tak jsem nevěděla kdo vešel.  " Ale, ale nazdárek Béťo! "     Řekl se smíchem Joker. Otčila jsem se a šikmým úsměvem se na Batmana podívala.     " Už tu na tebe čekáme , viď Harley. "    Zachychotala jsem se a podívala se na Jokera . Batman došel za Jokera chytl ho za chlavu a praštil s ní o stůl. Vymrštila jsem se ze židle a opřela se o stůl. " Tak to ne! Ještě ho rozbiješ s kym bych si pak hrála! "        " Harley to je v pořádku jen si s Béťou hrajeme , posaď se!  "      Posadila jsem se  a nevěřícně je sledovala . Batman chytl Jokera za límec a opřel ho o zeď  , já si jen kousala nehty a houpala se na židli. Po chvilce Joker vypadal fakt děsně a už jsem to nevydržela.    " Tak hele je mi jedno že si " hrajete,, ale já se dost nudim, chci si taky zahrát. "    Naznačovala jsem rukama aby šel ke mě. Batman se pohledem otočil ke mě a Joker toho využil, chytl ho za krk a dusil ho .    " Harley vem tu židli a rozbij to okno je na čase zmizet. "    Usmála jsem se a udělala jak řek , Joker Batmana neustále dusil, musim říct že má fakt tuhej kořínek. Vzala jsem židli a několikrát s ní praštila do skla  "PRÁSK " sklo se roztříštilo nikdo za ním ale nebyl asi jen čekali na správnou chvíli.    " Už se jí nedotkneš! "   Po posledních Jokerovo slovech se Batman svalil k zemi.    " Je mrtvej? "   Zeptala jsem se a tupě jsem se na něj dívala.    " Ne , s kym bych si pak hrál ? "   Joker se usmál a já dala na jevo že je čas jít .  Po policejní stanici jsme se prohnali jako stíhačky , zabili jsme každýho kdo nám přišel pod ruku. 

Bože vraždit s ním je taková zábava....


Zrození Harley QuinnKde žijí příběhy. Začni objevovat