Jokerův pohl.
Když jsem se po masivním vražděním vrátil domů Harley nikde nebila ani její věci a psi už vůbec ne . Prohledal jsem celej dům a nic . Vrátil jsem se do pokoje a ze zlosti ho celej rozbil. "Kde ksakru je!!? " "klep, klep " " No! " " Em pane mam vám tohle předat od Harley. " Rychle jsem za ním došel. " Dej to sem! " Poté co jsem mu vzal dopis odešel. Otevřel jsem ho.
Pane J. už to takhle nejde, nedokážu tu bejt celý dny sama a když už tu jsi jen na mě řveš. Jak sis nejspíš všiml vzala jsem si věci a odešla. Teď chci bejt chvíli bez tebe , možná se časem vrátím , ale kdo ví. Sbohem .Harley.
"To snad ne! " Opřel jsem se o zeť a sklouzl se po ní. " Promiň mi to Harley. " Po strašně dlouhý době jsem cítil smutek, ona byla ta co zaplňovala moje prázdný místo a neuvědomoval jsem si to a díky tomu jsem o ní přišel. "Tohle nejsem já! " Zařval jsem přes celou místnost a bouchl pěstí do zdi. Ne , dost jsem to pokazil, ale na to je teď pozdě.
Zvedl jsem se ze země a rozhodl se že to takhle nenechám , půjdu jí hledat . První co mě napadlo byla Ivy určitě šla za ní, ale kde bydlí to nevim, možná bych mohl začít v tom jejím skleníku přece se musí starat o ty její rostliny. Sice Ivy nenávidim po tom co mi udělala ,ale vše to dělam pro ni. Dorazil jsem na místo a vylezl z auta. Otevřel jsem dveře a vešel. " Ivy?! " Nikdo se neozýval tak jsem to skusil znovu ,ale o něco rozzuřeněji . " Ivy! Vim že tu jsi! Vylez! " Hned co jsem to dořekl všiml jsem se pohybující se rostliny. " Co potřebuješ Jokere!? " "Ty to moc dobře víš!" "Ne nevim. " Tvářila se dost zmateně a i nevině. " Jo víš! Tak kde je?! " "Nevim o kom to mluvíš. " " Přece o Harley! " " Aha, ta. To nevim, proč jí hledáš neměla by bejt s tebou? " "Jo měla,ale neni ! " Už jsem toho měl dost. " Ale copa to už jsi jí dokázal odradit? " Tohle přehnala a samozřejmě jsem to už nevydržel nebude si ze mě dělat blázna a ještě k tomu mě urážet! " Tak hele Ivy to už stačí! " Už bylo jen ticho a nikdo neodpovídal. "Do hajzlu! " Rozzuřeně jsem se otočil a chtěl jít ke vchodu. "Jokere! " Ozvalo se těsně za mnou. Po pravdě, bál jsem se ano já sám Joker se bál, ale měl jsem k tomu důvod už jsem prostě nechtěl aby mě zase omámila. Otočil jsem se. " Máš pravdu Harley je u mě dělam si starosti je dost zničená , ale nemyslím si že se rozhodla správně. Ano je to moje nejlepší kamarádka a chci jí mít u sebe, ale myslim si že jediný štěstí najde u tebe. " Zoufale jsem zklopil hlavu. "Hele vidim že ti neni ukradená a že k ní cítíš jisté city, řeknu ti tedy kde je,ale dřív jak za hodinu nejezdi! Chci s ní ještě být. " Přikývl jsem a čekal až mi dá Ivy adresu hned poté odešla a mě se vykouzlil úsměv na tváří,ale nebyl to ten můj šílený smích,ale upřímný .
Čekal jsem hodinu jak mi řekla Ivy hned poté jsem šlápl na plyn a jel jsem na onu adresu. "Jedu si pro tebe pusinko. " Ještě doufat jestli mě Ivy nepodrazila. Dorazil jsem na místo a vylezl z auta. Přišel jsem k budově a vešel dovnitř, šel jsem až do střešního bytu a zazvonil. Otevřela mi Harley se slzami v očích. "Ahoj " Jen se na mě dívala a oba jsme stáli ve dveřích jako tvrdé Y.
ČTEŠ
Zrození Harley Quinn
FanfictionUrčitě každý zná příběh o Harley Quinn a Jokerovi. Tento příběh mám nejradši ze všech a proto jsem se rozhodla nějaký ten příběh o nich napsat.Jelikož je to můj první tak se omlouvám za chyby ;)