#12 Poison Ivy

1.3K 84 2
                                    

Ráno jsem se probudila a uvědomila si že  dnes mam jít za tou Ivy, či co. Měla jsem docela nervy , nevěděla jsem co budu dělat. Šla jsem do skříně a oblíkla si korzet k tomu jsem si vzala černo-červené legíny a boty na podpadku se stejnýma barvama ještě červeno-černé rukavice a byla jsem hotová, vlasy jsem si dala samozřejmě do dvou culíků. ( Hodím sem obrázek ať vám to jde líp  představit ) 

Ještě jsem si vzala palici a mohla jsem jít , ale kam?   " Koblížku vstávej! "      "Co chceš Harley?! "   " Je čas , jdu za ní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ještě jsem si vzala palici a mohla jsem jít , ale kam?   " Koblížku vstávej! "      "Co chceš Harley?! "   " Je čas , jdu za ní. "      " No tak jdi a nech mě spát!  "     " Já bych ráda,ale nevim kde je víš? "   "No tak si poraď ! "        "Hh to snad né ty jsi chtěl abych za ní šla! "      " Tak počkej oblíknu se. "  Vítězně jsem se usmála a čekala. Konečně byl Joker připravenej. Nasedli jsme do auta a jeli. Dorazili jsme na místo co vypadalo jako skleník jen co jsem vylezla Joker odjel.     " Hm" povzdechla jsem si a šla dovtitř. Otevřela jsem dveře a všude byli rostliny.    " Panebože co to je? " Jen co jsem v kročila jsem někoho zahlédla.      " Kdo jsi a co chceš?! "      " Ahoj jmenuji se Harley Quinn a posílá mě za tebou Joker. "    Najednou jsem viděla hejbat se kus rostliny a na ní stála Ivy, přibližovala se ke mě a já jen zaujatě stála na místě.      " A co po mě Joker chce?!  "    "Em chce abych si stebou povídala. "   Zachychotala jsem se a koukla na ní. 

Ivy slezla z rostliny a šla ke mě.    " A ty jseš jako kdo? Jeho parťák? "       " Taky,ale spíš jsem jeho holka. "       "Aha takže ty jsi jeho majetek jo? "     " Přesně tak. "     Ivy přišla ke mě a obcházela mě .  "Takže o čem si chceš povídat Harley? "  Najednou kolem mě byla omotaná rostlina která mě zvedla do vzduchu a já byla vzhůru nohama.    " Wohoo to je prča. "  Zajásala jsem a tleskala.  "Tak co chceš vědět?!"      " Dobře, takže za prví ... Jo jak si se měla když jsi byla pryč Ivy? "      "Ušlo to. Co tam máš dál? "      " Em co jsi dělala když jsi byla mimo Gotham? "   Zaujatě jsem se dívala a mrkala.    "Byla jsem na jednom karibskym ostrovu. Tam jsem z nehostinné pouště vytvořila "druhý ráj,,  plný vegetace a zvířat. "        "Páni. Hele Ivy co má proti tobě Pan J. ? "        "Hhh no víš Harley tak trochu jsem ho ovládla a no, nutila ho aby pro mě kradl a všechno možný ,ale znáš Jokera nesnáší když ho někdo ovládá. Nějakým záhadným způsobem se dostal z mé moci a byl dost naštvanej. No tak jsem odjela. "       " Ahá , hele nechtěla by jsi mě už pustit docela dost mi natekla krev do hlavy. "    Zasmála jsem se a Ivy taky. Jak jsem řekla tak udělala. Hodinu jsme si povídali a Ivy mi ukazovala co vše dovede.    " Hele hezky se mi s tebou povídalo , ale už musim a neboj se neni to naposledy co jsme se viděli. "   Mrkla jsem na ní a šla ven. Joker už na mě čekal a já si nasedla.

Zrození Harley QuinnKde žijí příběhy. Začni objevovat