"Harley co jste si uvědomila když odcházel?" Upřeně jsem se na něj podívala. "Uvědomila jsem si že on je můj život, že musím být jen s ním ano vím je to strašný klišé, ale je to tak. Víte vše co řekl byla pravda, poté co jsem se vrátila jsem už netrčela doma on mě bral pokaždý sebou a bylo to něco. "
***
"Harley dnes se připrav na akcičku. " "ÁÁÁ " Zajásala jsem . Joker ke mě přišel a dal mi pusu na čelo jen jsem se zachychotala a šla se připravit. Když jsem byla hotová šla jsem za Jokerem. Už na mě čekal a něco držel za zády. Došla jsem k němu a nechápavě jsem se na něj dívala. Když jsem uviděla co to je málem jsem sebou sekla byla to úžasná brokovnice . " Dáreček na dnešní prácičku. " Skočila jsem Jokerovi do náručí a pištěla jako malá holka. Oba jsme se hlasitě smáli. "Je úžasná děkuju. " " Jsem rád že se ti líbí, ale už musíme jít. " Joker mi po cestě vše vysvětlil. On je ten nejgeniálnější člověk na světě jak to může někdo tak dobře vymyslet? Fakt nevim.
Dorazili jsme k jedné budově kde by měl být jistý trezor. A ano fakt tam byl. Čekala jsem než ho Joker otevře a vyndá z něj něco fakt cenýho, ale vytáhl jen nějakou malinkatou lahvičku. O tomhle mi nic neřekl , ale radši jsem se nevyptávala a pokračovala dál. Joker se jen šíleně smál. Strčil mi lahvičku do ruky a koukal se na mě s vážným pohledem. "Nech si jí u sebe a dávej na ní pozor! Nikdo nesmí vědět že jí máš! Jasný?! " Přikývla jsem a schovala si jí do podprsenky jelikož byla opravdu mrňavá tak se tam veška. " Tak pojď ! " Joker mě chytl za ruku a mířili jsme ke vchodu dokud nás nezastavil ten neskutečně otravnej netopýr. "Ale koho pak to tu vidim? Neni to sám Joker a jeho panička? " "Páni koblížku slyšíš ho on se snaží být vtipnej bože to je roztomilý. " S Jokerem jsme se začali smát. Batman po mě vyletěl, ale Joker ho zastavil. "Harley! Běž! " Na nic jsem nečekala a běžela pryč. Dofám že to Pan J. zvládne. Doběhla jsem ven a čekala. Ve tmě jsem zahlídla postavu, byl to Batman a v náručí držel Jokera. To mě donutilo vylést. "NÉ!" Zakřičela jsem když jsem si všimla že se nehýbe. Doběhla jsem k němu a padla na kolena. "TY VRAHU!" Opřela jsem hlavu o jeho nehybnou hruď a břečela. Batman mě chytl za paži a vlekl mě pryč. "NÉ! Já musim bejt u něj! " Předal mě policii a ta mě zavřela do auta.
____________________
Takže doufám že jsem vás moc nenaštvala. Já bych teda osobě byla :D Jinak dnes bude ještě další díl.
ČTEŠ
Zrození Harley Quinn
FanfictionUrčitě každý zná příběh o Harley Quinn a Jokerovi. Tento příběh mám nejradši ze všech a proto jsem se rozhodla nějaký ten příběh o nich napsat.Jelikož je to můj první tak se omlouvám za chyby ;)