" Harley ? Už jsi hotová? " " Ano " " Tak se mi ukaž ! " Nařídil mi Joker jen jsem se otočila a udělala pózu jako nějaká modelka. "No Wow ! Moc ti to sluší. " Ale jeho pohled směřoval jen k mému výstřihu, luskla jsem prsty aby jsem upoutala jeho pozornost. Joker se na mě pobaveně podíval . " Chceš zažít nějakou zábavu ? " Zeptal se a k tomu se šibalsky usmál . " Jasně ! " Zapištěla jsem . "Tak pojď " podal mi ruku, chytla jsem ho a položila jsem mu hlavu na rameno . Odešli jsme do Hlavní haly "Nejdřív by tě to chtělo vylepšit! " " Co? A jak? " "Tetování! " "ÁÁÁ vážně? Jo Jo Jo " Skákala jsem na místě a tleskala jsem . Joker mě vzal za tatérem který tetoval i jeho . Nebylo to tam zrovna nejčisčí a ten puch byl děsnej , ale Jokerovi kérky byli vážně Boží. Sedla jsem si na lehátko a přesně jsem věděla co chci. "Tak co? " Zeptal se tatér . Jako malá holka jsem hned spustila. " Na klíční kost chci znak s karet ♦ a pod břicho bych chtěla Jokera " Pousmála jsem se a koukala jsem se na Jokera . On se uchechtl a jen mě pozoroval . Ani jeden v pich mě nebolel ba naopak užívala jsem si to.
Po dokončení práce jsem se zvedla a byla jsem tak spokojená že jsem mu dala letmý polibek na čelo. Joker vyletěl , to jsem asi dělat neměla . " Ale ,ale koblížku nerozčiluj se! Vždyť se nic nestalo nemůžeš přece vraždit všechny kterých se dotknu. " Zamrkala jsem a ťukla jsem ho prstem do nosu. Joker se lehce pousmál a chytl mě za pas. " Co by jsi chtěla teď? " Zamyslela jsem se a první věc která mě napadla jsem zakřičela. " PSA! " " Ale Harley něco jinýho psa ti dávat nebudu! " " ÁÁÁÁÁLE koblížku proč ne? " " Nikdo se ti o něj starat nebude! " "Noták " prosila jsem ho " Dobře " přikývl Joker a šíleně se usmál. Bylo na tom něco divnýho , ale byla jsem ráda že svolil. " Juchů " zajásala jsem a objala ho.
ČTEŠ
Zrození Harley Quinn
FanfictionUrčitě každý zná příběh o Harley Quinn a Jokerovi. Tento příběh mám nejradši ze všech a proto jsem se rozhodla nějaký ten příběh o nich napsat.Jelikož je to můj první tak se omlouvám za chyby ;)