Už mě tancování přestalo bavit tak jsem šla za Jokerem. Konečně jsem zjistila komu klub patří. Patřil jednomu mafiánovi , když jste se trochu rozhlédli všude byli drogy a zbraně. Jen co jsem si sedla někdo vykopl dveře a během vteřiny začali všichni po sobě střílet. Joker mě vzal za ruku a běželi jsme ke vchodu , v druhý ruce měl zbraň a střílel úplně po všem, nechala jsem to být a běžela dál. Joker se smál jak šílenec a taky i tak střílel. Konečně jsme od tam tud vypadli, sedli jsme si do auta a odjížděli jsme pryč. Jen jsem se naštvaně dívala na Jokera. "Co ?Ty si se nebavila Pusinko? " " To jo,ale chtěla jsem se bavit dál. " " Tak příště. Já jsem se teda bavil." Joker přidal na plyn a smál se, jeho smích mě donutil se taky smát i když jsem byla naštvaná.
(Doma)
Sedla jsem si na gauč a koukala do zdi. " Harley? " "No? " "Nechtěla by sis zahrát karty? " "Jo." Sedli jsme si kolem stolu a Joker začal míchat a poté hned rozdávat. Hráli jsme až do večera a pokaždý vyhrál on. Sakra jak to dělá fakt nevim. "Koblížku už mě to nebaví. " "Dobře tak přestanem. " Hele? " "Ano? " Odpovídal mi a přitom sklízel karty. "Ty jseš nejlepší zločinec. " "Už je to tak. " "Tak proč bydlíš jako nějaká socka? " Tázavě jsem na něj zamrkala. "Víš Harley na penězích mi nezáleží , nepotřebuju je. " "Aha a nebylo by super to tu mít trochu zařízený? " "Asi z tebe mluví únava, běž si lehnout a přestaň mlít sračky! " "Hmm!" Zvedla jsem se a šla si lehnout. Bylo ještě brzo takže jsem samozřejmě neusla , jen jsem přemýšlela o Ivy a kdy se s ní zase setkám. Joker někam zmizel,ale mě to bylo tentokrát ukradený.
***
"Víte doktore nenáviděla jsem ho, ale přitom i hrozně milovala. Celý dny jsem se nudila a Joker si někde vraždil a nebyl schopnej mě vzít sebou. Už jsem toho měla dost asi po měsíci jsem se odhodlala a odešla jsem. " "Proč jste od něj odešla? " "Byl na mě hnusnej, ano někdy byl sice milej a k sežrání, ale to jen málokdy. " " A co se potom stalo? "
Vzala jsem si svoje věci a tím myslím i psi a šla jsem za Ivy. Dorazila jsem za ní s brekem a vše jí řekla poté jsme se objali a šli dovnitř. Ivy měla krásnej byt a dost velkej . Bylo vidět že se docela bojí Kary a Jokea . "Neboj se nic ti neudělaj když jim to nenařídím. " "Aha " Posadili jsme se na gauč a povídali si. Bylo asi 12 a já byla dost unavená po všem co se dnes stalo. Ivy mi ustlala na gauči a já jen poděkovala a během pár minut usla.
ČTEŠ
Zrození Harley Quinn
Fiksi PenggemarUrčitě každý zná příběh o Harley Quinn a Jokerovi. Tento příběh mám nejradši ze všech a proto jsem se rozhodla nějaký ten příběh o nich napsat.Jelikož je to můj první tak se omlouvám za chyby ;)