"Takže,povíš mi něco Harley?"Zeptal se mě Pan Jonas.Jen jsem se pousmála a protočila oči v sloup. "Dobře"pokračoval. "Zajímalo by mě copak se ti asi tak stalo,proč jsi zešílela?" Zběsile jsem se na něj podívala a s úsměvem řekla "Já nejsem šílená jen jsem se šíleně zamilovala. "Ano?" Pokračoval Pan Jonas. "Budu vám tedy vyprávět můj příběh,příběh který má dvě verze,krátkou a dlouhou. Ta krátká která se dá říct jen jednou větou je snadná o tom jak já jako Doktorka Harleen Quinzel jsem se zamilovala do největšího psychopata v Gothamu. Lehké co?" Zeptala jsem se a zase se začala smát "Ale co ta další verze,ta delší,ta která popisuje celou mojí situaci,pocity a veškeré moje myšlenky? " "Mohla by jste mi o tom vyprávět?" Zaujatě se mě zeptal Pan Jonas. "Samozřejmě proto tu jsem ne?" A začala jsem se neskutečně chechtat. Během pár vteřin se můj obličej změnil na vážný. "Tak pozorně poslouchejte bude v tom spoustu věcí který by jste si měl zapisovat do toho svého notýsku." A zase jsem se řechtala. Pan Jonas jen protočil oči v sloup a řekl: "Nuže? " Opět se můj pohled vrátil k němu. "Můj příběh začíná zvoněním telefonu."
***
"Haló Doktorka Quinzel prosím mluvte." "Doktorko! " Ozval se ustaraný a na půl vyděšený hlas. "Poručík Woody prosím potřebujeme vaší pomoc. " "Samozřejmě co se stalo?" "Přivezli nám nového vězně potřebujeme aby jste ho vyslechla a usoudila jeho psychycký stav. "Ano? Tedy ovšem, je to přeci moje práce, a o koho jde? " " O -J-Jo-Jokera" Vykoktal ze sebe Woody. Náhle se mi zatajil dech nevěděla jsem co mám dělat,tohle byla moje noční můra nikdy jsem se s nim nechtěla setkat a kdo taky jo? "Doktorko?...Doktorko jste tam?" "Ano ovšem omlouvám se takže tedy Joker. " "Ano." Sice to byla moje noční můra,ale nemohla jsem je v tom nechat! "Dobrá v kolik mám tedy přijéct?" " Co hned?" Zeptal se poručík. "Ovšem hned tam budu." Položila jsem telefon,vzala si bundu a vyrazila jsem. Když jsem dorazila do Arkhamu najednou na mě někdo zavolal. "Doktorko Quinzel! " Byl to ten muž s telefonu. "Ano? " "Poručík Woody mluvili jsme s polu po telefonu." "Ano ovšem ráda vás poznávám. Můžete mě tedy za ním zavést?" "Ano následujte mě." Jakmile jsme dorazili k cele nohy se mi strachem rozklepali váhala jsem jestli tam mam opravdu vejít odhodlala jsem se. Se svojí kartou jsem odevřela dveře, a udělala jsem první krok k mé noční můře.
ČTEŠ
Zrození Harley Quinn
Fiksi PenggemarUrčitě každý zná příběh o Harley Quinn a Jokerovi. Tento příběh mám nejradši ze všech a proto jsem se rozhodla nějaký ten příběh o nich napsat.Jelikož je to můj první tak se omlouvám za chyby ;)