#8 Druhý den

1.4K 94 1
                                    


"Doktore nejsem typ člověka co dělá unáhlený závěry, ale v tu chvílí jsem si opravdu myslela že umřu... "      "Chápu tě Harley myslím že každý normální člověk by to tak měl. "       " Ale já nejsem normální ! "    Bouchla jsem pěstí do stolu a opřela se o něj.  Posadila jsem se zpátky na židli a pokračovala ve vyprávění.

***

Probudila jsem se a nemohla  mluvit.  Rozhlédla jsem se kolem sebe abych zjistila kde vůbec jsem.  Byla jsem u Jokera,  jak jsem se rozhlížela uviděla jsem Jokera spícího na židli hlavou položenou o stůl.  Páni ten je sladkej i když spí, pomyslela jsem si a mojí myšlenku doprovázel úsměv.

Zvedla jsem se se z postele a šla za Jokerem . Pohladila jsem ho po vlasech a dala mu do nich letmý polibek.    " Ahoj Harley "    Nadechovala jsem se abych mu pozdrav  oplatila.    " NE!  Nemluv ! Musíš pomalu. "   Opatrně jsem se snažila promluvit, bolelo to a můj hlas zněl jako píšťalka , chvíly to trvalo , ale už jsem konečně mohla mluvit .    " Co se stalo? "   Sice jsem to tak ňák věděla, ale chtěla jsem to slyšet i od něj.     "No co přesně to nevim , jen že když přiběhla Kara strašně vyváděla a to že jsi tu nebyla jsem hned věděl že se ti něco stalo.  Běžel jsem za Karou a ta mě za tebou odvedla.  Když jsem tě tam viděl ležet myslel jsem že jsi mrtvá. Přenesl jsem tě sem a čekal. "   Bylo vidět že měl vážně strach a to mě dojalo.    " Promiň měl jsi pravdu! Ve všem , příště tě poslechnu to slibuju. "        " Počkat! Jak ve všem? "    Joker se na mě zmateně díval a já nechápala proč se ptá .    " No s Batmanem to on mě v tý uličce napadl. "      "Co?! Ten zasranej netopýr! Za to ho zabiju! To ti přísahám Harley! "   A praštil pěstí do zdi , asi ho to muselo bolet , ale nic nedal znát , nemohl jeho ego mu to nedovolilo.     "Notak puso teď na to nemysli dej si vanu a já se k tobě přidám. "    Mrkla jsem na něj a vypadal že souhlasí. 

Po bublinkové koupeli jsem se oblíkla a sedla ke stolu.   "Tak,jakej je plán? " Pousmála jsem se a Joker mi svůj úsměv opětoval.

Zrození Harley QuinnKde žijí příběhy. Začni objevovat