#16 Návrat?

1K 82 11
                                    

Harley pohl.

Sedím na gauči a povídám si s Ivy, chová se divně co přijela. Po chvilce jí přestanu vnímat a přemýšlím, přemýšlím o něm. Nahrnou se mi slzy do očí ,Ivy se jen nadechuje aby promluvila,ale zkazí jí plán zvonek u dveří. Zvednu se  z gauče a jdu otevřít.     " Ahoj."  Ve dveřích stál Joker. Se slzami v očích jsem se na něj dívala a oba jsme tam stáli jako dementi.    " C-Co tu děláš? "   Vykoktala jsem ze sebe a stále se na něj dívala.    "Harley... "    Joker přišel blíž ke mě, chytl mě za ruce a díval se mi do očí.     "Já "   Zhluboka se nadechl.    "Promiň, vše mi došlo až po tvém odchodu. Uvědomil jsem si že bez tebe nemůžu být a prosim tě vrať se domů a .... ke mě. " Jen jsem na něj tupě zírala a nevěřila vlastním uším. Co to řekl? To nemůže být Joker kterýho znám, ten nemá city a stará se jen a jen o sebe.    "No? "  Joker se na mě díval a očividně ho znervozňovalo  že  nic neříkám.    "Harley! "  Ozvala se za mnou Ivy.   "Notak! Přece víš co máš udělat. "   Pobýdla mě. Je pravda že jsem litovala toho co jsem udělala a chtěla se vrátit. Stačil mi jeden den bez Jokera a už jsem to nezvládala.  Jen jsem mlčky koukala do země a přemýšlela.    "Dobře, chápu. "  Joker zklopil svůj pohled a otočil se. Jen co jsem si uvědomila že odchází mi něco docvaklo.     "Počkej! "   Otočil se a já se za ním s brekem rozběhla. Joker mě obejmul .    "Chci se vrátit . "   Zašeptala jsem. Joker mi dal polibek do vlasů a já ho ještě víc  objala.    "Harley?"   Nedobrovolně jsem se od něj odtáhla a koukla se na Ivy.   "Ano? "   Ivy držela mojí tašku s věcmi.   "Jak?  Ivy?!  Ty jsi to věděla?! "   Jen přikývla a já jí běžela obejmout.  "Nejlepší kamarádka na světě . "   Ivy se usmála a podala mi tašku.

Už jsem chtěla odejít,ale pak jsem si na něco vzpoměla. Zapískala jsem na prsty a ke mě přiběhli Kara a Joke.  "Málem jsem vás tady nechala miláčkové. "  Zamávala jsem Ivy a odcházeli jsme. Joker mě chytl za ruku a vzal mi tašku, usmála jsem se a on mi svůj úsměv opětoval. Už jsem to zase já, královna Gothamu Harley Quinn.



Já vím že tato kapitola je vlastně o ničem  a docela krátká a budu se snažit u dalších aby byli nějak zajímavé, ale myslím že už jich tolik nebude. Jinak moc moc moc děkuju za 2.9K přečtení ani nevíte jak mi to dělá radost.Doufám že se vám zatím příběh líbí.

Zrození Harley QuinnKde žijí příběhy. Začni objevovat