" Tak co? " " Co co? " "Jak to probýhalo? " " Jo dobře. " Joker se na mě jen díval " a? " " A co? " " Co říkala? " " Bože ty jseš zvědavej. " Zasmála jsem se a spustila. Řekla jsem mu vše. "Takže z toho vyplívá že se ještě setkáte? " " Přesně tak. Jedem? " "Jo. " Dorazili jsme domů a šli do pokoje , sedla jsem si na židli a položila nohy na stůl. " Hele proč se o Ivy tak zajímáš?" Byla jsem dost zvědavá a doufala že mi odpoví. " To tě nemusí zajímat! " " Právě že musí! " "Ne!" "Jo! " " Hele neštvy mě Harley! Tohle je osobní záležitost. " "No to jsem si všimla. " Už mě dost štvalo že mi nikdy neřekne co plánuje a docela jsem se bála, Ivy jsem si oblíbila.
Naštvaně jsem se zvedla a odkráčela do koupelny už jsem si potřebovala dát sprchu. Joker si zase něco četl , zajímalo by mě co? Po sprše jsem se zabalila do županu a otevřela dveře. Joker vypadal pořád našvaně, řekla jsem si že to změnim. Opřela jsem se o rám dveří a dala si ruku v bok ještě jsem si mírně ztáhla rukáv. "Ehm Ehm " Joker zvedl pohled a zmateně se na mě díval. Ladně jsem k němu došla a rukou jsem přejela po jeho zádech, naklonila jsem se k němu a dala mu polibek na tvář , pomalu, ale jistě jsem šla k posteli a skočila do ní. Jestli jsem dobrá tak teď stačí jen čekat. Chvilku to trvalo , ale jak jsem předpokládala , Joker svoje pokušení neuhlídal a šel za mnou do postele, naklonil se ke mě a pošeptal mi do ucha "Víš že by jsi svým šarmem a okouzlností dokázala ovládnout celej Gotham." Usmála jsem se a už jsem to nemohla vydržet , chytla jsem ho kolem krku a políbila ho. Dál vám nemusím říkat co bylo určitě si to umíte domyslet , ale jedno vám řeknu, bylo to úžasný.
Probudila jsem se, mohlo být tak 7 hodin. Vzala jsem si Jokerovu košili a šla se najíst samozřejmě tam hlídali ty jeho gorily. "Dáte si něco madam? " Vážně mi ta gorila nabízí že mi uvaří? "Jasně, třeba....palačinky, dokážeš to? " " Ano madam. " "Počkej! Jak se jmenuješ?" "Jsem Markus, madam. " " Dobře Markusi ,děkuju . " Jen přikývl a šel vařit. Sedla jsem si na židli a všechny jsem pozorovala. " Tak tady to máte, doufám že vám to bude chutnat. " "To já taky. " "Páni to je dobrota. " "Děkuju madam. "
Po výborné snídani jsem šla zpátky do pokoje , Joker už nespal a něco hledal. " ÁÁÁ tak to ty jsi mi vzala košili. " Zasmála jsem se a začala si jí sundavat, hodila jsem jí po něm a zmizela v šatníku. Vyhrabala jsem si šaty a legíny.
Obíkla jsem se a šla za Jokerem. "Tak jakej je plán dne? " "Chceš jít do klubu? " " Jó! " "Fajn půjdem hned? " "Jo! " Nasedli jsme do auta a vyrazili jsme. Dorazili jsme do jednoho klubu , když jsme vyšli z auta všichni nás pozorovali , chytly jsme se s Jokerem za ruce a šli dovnitř . Joker si sedl na gauč, ale já šla tancovat něco tam šel řešit a mě by to určitě nebavilo. Tancovala jsem jak smyslu zbavená, všichni se kolem mě lepili a já viděla jak můj koblížek pěkně žárlí. Bože ten je tak sladkej.
ČTEŠ
Zrození Harley Quinn
FanfictionUrčitě každý zná příběh o Harley Quinn a Jokerovi. Tento příběh mám nejradši ze všech a proto jsem se rozhodla nějaký ten příběh o nich napsat.Jelikož je to můj první tak se omlouvám za chyby ;)