#20 Domov

1K 80 4
                                    

"Harley! Sakra probuď se! "    Opatrně jsem zamrkala a bála se že to byl sen.   " Ahoj "  Ne nebyl bože můj to neni možný.    " Koblížku! Ty žiješ! "  Dala jsem mu rychle pusu,ale hned poté pěstí. "Děláš si ze mě prdel?! Jaktože žiješ vždyť jsi byl mrtvej! "  Joker si utíral rukávem krev.  " Říkáš to jako by jsi nebyla šťastná. Radši se zvedni už musíme jít. Vše ti vysvětlím potom. Nebo by jsi radši zůstala tady? "  Joker zvednul obočí a koukal se na mě, bože jak mi ten jeho pohled chyběl. Rychle jsem se zvedla a Joker mě chytil za ruku a běželi jsme ke svobodě.

Nasedli jsme do dodávky a jeli jsme.  " Tak?"   Vyzvídala jsem.   "Co? "    " Byl jsi mrtvej!"     "Jó to, když jsi utekla vzal jsem si jednu pilulku co falšuje smrt."   Mávl rukou a řekl to s nezájmem jako by to nic nebylo.  " A to si mi nemohl něco říct? Víš co to se mnou udělalo?! "    "Promiň mi to princezno , ale neměl jsem jistotu jestli by jsi to dokázala udržet v tajnosti před Batmanem. "   "Hhh! "   Tak takhle naštvaná jsem nebyla dlouho teda když jsem nepočítala že jsem si myslela že ho Batman zabil tak přece jen mluvil pravdu , ale na jeho pohledu bylo něco co mě donutilo na vše zapomenout a myslet jen na to že žije a je se mnou.   "Jaká to ironie ty jsi pomohla utéct z Arkhamu mě a já zase tobě. "     "Jo,ale já jsem nevystřílela půlku budovy. "   Páni jsem dobrá dostala jsem ze sebe záchvat smíchu a kupodivu i Joker WOW to se moc často nestává.    "OOO málem jsem zapoměl . Máš pořád  u sebe tu lahvičku? "   Díval se na mě s dost nedočkavým pohledem.   "Jo "    Vytáhla jsem jí z podprsenky a předala mu jí.     "ÁÁÁ "   Zapištěl jako malá holka. Dívala jsem se na něj s tázavým pohledem a on si toho všiml.  " Asi by jsi chtěla vědět k čemu to je co? "    "Myslíš? "   Pousmála jsem se.   "Tak mě pozorně poslouchej milá Harley tahle malinkatá lahvička dokáže ovlivnit lidskou mysl natolik aby se změnila úplně od základů a to mam přesně v plánu. Ha ha ha. "     " No páni já čumim a hele na koho to chceš použít? "     " Zkus zapojit tu svou hlavičku a trochu přemýšlet!"    Joker se šibalsky usmál a pohladil mě po tváři.   "EEEEM.... A- Aháááá . HA HA HA. Takže na našeho Béťu. "    "Přesně tak,chytrá "  poklepal mi  rukou na hlavě a já co jsem udělala? Začala jsem se culit. 

 Asi po půl hodině jsme dorazili domů, bože jak mi to tu chybělo a ... on. Joker si musel všimnout jak se na něj dívám a směju se jelikož mi dal pusu na čelo.    "Moment! "   Odtáhla jsem se od něj.  "Kde jsou mí andílci?  Kara a Joke. Kde jsou? "  Doběhl ke mě Markus.  "Tady, staral jsem se o ně když jste byla prič. "      " ÁÁÁÁ ty jsi sladkej, děkuju."   Převzala jsem si psi, pomazlila se s nimi a poté jsme odešli dovnitř. Šli jsme do pokoje a Joker za sebou zabouchl dveře. Já jsem zaujmula moje klasické místo na stole. Joker ke mě pomalu přišel a začal mi hladit tvář.   "Bože ani nevíš jak jsi mi chyběla. "    Šeptl    " A ty mě. "   Přitáhl si mě blíž k sobě a zajel mi svojí rukou do vlasů. Celou dobu jsme se dívali do očí.   "Myslela jsem že jsem tě na vždy stratila. "   Ukápla mi slza a Joker mi jí něžně setřel palcem.   "Vždy se směj Harley! Je to lepší než vysvětlovat co tě trápí."  "Dobře,ale ono je to.... "      "Pšššt "   Přerušil mě Joker.   "Nemluv! "   Už jsem nepromluvila a jen se dívala do jeho krásných modrých očí. Úplně mě hypnotizovali až natolik že jsem si nevšimla že ke mě přibližuje svoje rty dokud se nedotkl úplně. Omotala jsem svoje ruce okolo jeho krku a náš polibek byl vášnivější čím dál víc. Chytl mě za zadek a nesl směr postel kde mě opatrně položil na zem. Dával mi jemný polibky na můj krk. Cítila jsem jak mam čímdál větší husinu. Sundala jsem mu košili a on nebyl pozadu a začal mi svlékat tričko. Měla jsem úchvatný výhled na jeho celkem vypracovavá břicho, ale jeho očím se nic nevyrovnalo. Jemně mě přesunul na postel kde se ke mě okamžitě přitáhl na nic jsem nečekala a  spojila naše rty a doufala že tahle noc bude dlouhá. Strašně jsem se bála že tohle už nezažiju. Jen nechápu jak člověk jako on může být tak něžný. Bože já ho MILUJU! Počkat co jsem to řekla? Že miluju Jokera?....... Jo přesně tak, MILUJU HO! 

Zrození Harley QuinnKde žijí příběhy. Začni objevovat