Joker si ke mě přisedl a začal přemýšlet, já ho jen bedlivě pozorovala. "Mám to! " Zajásal Joker a já na něj tupě zírala a čekala že začne vysvětlovat. " Ehm Ehm " Odkašlala jsem aby se mě Joker všimnul. "No? " "Co no? " "Ten plán? " "Jo promiň " a hned mi začal vysvětlovat jeho geniální plán. " Už se připrav ! Za chvilku vyrážíme. " Nařídil mi Joker a já udělala jak řekl. Oblékla jsem se do svého kostýmku ( už byl trochu roztáhlý tak to byla brnkačka ) , namalovala a udělala si culíky. "Můžem? " Zeptala jsem se a dívala se na něj. "Jo! Jdem! "
***
Dorazili jsme k bance a vzali si zbraně . "Připravená Harley?" "Jo! " Zajásala jsem . Joker šel jako první, vykopl dveře a s šíleným smíchem vstoupil a řval " Tohle je přepadení Ha Ha Ha " Poté jsem se přidala i já. " Harley znič kamery! " Jak řekl tak jsem udělala. Bylo tu asi 5 kamer do každý jsem se strefila na poprví, WOW jsem dobrá a to nemam žádný zkušenosti. " Výborně koťátko " Pochválil mě Joker a já se začala culit. Najednou jsme zaslechli sirény. Zasmála jsem se a Joker se přidal , vzal tažku s penězma a chytl mě za ruku . " Připravená? " " Ano! " " Tak jdem! " Odcházeli jsme ruku v ruce a smáli se . "Gothamská policie vzdejte se! " " Ach to né máte nás " Joker fakt neumí hrát musela jsem se nad svojí myšlenkou zasmát . " Dejte ruce vzhůru a ať je vidim! " Dali nám pouta a každýho posadili do jinýho auta.
***
"Mám takový pocit že vám to zkazilo vaše plány? " "Ne! " Odsekla jsem " Ba naopak tohle byl náš plán" "Nechat se zavřít? " " Správě asi mě moc neposloucháte doktore. " Začala jsem se smát a poté co jsem přestala jsem vprávěla dál.
***
Zavedli mě do výslechové místnosti, byla tam docela tma dokud někdo nepřišel .......
Pro dnešek končím zítra vyjde další kapitola doufám že se vám zatím příběh líbí.
ČTEŠ
Zrození Harley Quinn
FanfictionUrčitě každý zná příběh o Harley Quinn a Jokerovi. Tento příběh mám nejradši ze všech a proto jsem se rozhodla nějaký ten příběh o nich napsat.Jelikož je to můj první tak se omlouvám za chyby ;)