#19 Návštěva

939 71 10
                                    

Jsem tu teprve dva dny a už mi to připadá jako věčnost. Najednou jsem si něco uvědomila, vytáhla jsem z podprsenky tu malinkou lahvičku.   " Kvůli tomuhle je Joker mrtvej! "  Měla jsem sto chutí s ní praštit o zem  , ale zajímalo by mě co by to tak mohlo být, něco tak malýho a tak moc důležitýho? Zaslechla jsem zvuky u mí cely tak jsem si jí rychle zandala zpět. Ten hlas znám. Otevřeli se dveře a v nich stál Batman. Hned jsem po něm vystartovala.    "Jak se opovažuješ sem přijít! "   Zaječela jsem na něj a snažila se ho praštit , každý mí ráně se vyhnul. Když se mi konečně podařilo ho praštit Batman nebyl pozadu a uhodil mě taky.    "Quinn poslouchej mě! "  "NE! Nikdy! O všechno si mě připravil!  "     "Ale já ho nezabil! "  Hned jsem přestala útočit a začala ho poslouchat.   " Co to řikáš? "      "Jak jsem řekl. "      "Lžeš on je mrtvej, viděla jsem ho. "   " To jo,ale já neřekl že neni jen že jsem ho nezabil."      "Tak co se ksakru stalo?! "    Zařvala jsem a do očí se mi nahrnulo ještě víc slz než tam doposud bylo.    "Radši si sedni! "   Poslechla jsem ho a dál brečela.   " Jak už víš bojoval jsem s nim, chtěl jsem udělat poslední zásah, ale on se zničeho nic začal dusit dokud se nesvalil k zemi. Běžel jsem za nim abych zjistil co se stalo. Během pár vteřin byl mrtvej. Nic jsem nemohl dělat. "   Se zaslzenýma očima jsem se na něj dívala.    "LŽEŠ! NEVĚŘIM TI! "      "Je to pravda Harley. "      "NE! Vypadni! "  Jen co jsem to dořekla on zmizel. Zchoulila jsem se na zem do klubíčka a brečela. Na oběd jsem nešla, celou dobu jsem přemýšlela o Batmanovo slovech. Mohla to být pravda proč by si vymýšlel?   "Ne určitě si s tim chrání zadek! "    Rychle jsem zvedla hlavu.    "Kdo to řekl? "     "Přeci já. "   Nikdo kromě mě v cele nebyl.  Skvělí tak už mi začalo i hrabat. Vší silou jsem se udeřila do hlavy.    " UŽ MLČ! "     "Ha Ha Haaaa "   po smíchu už bylo ticho, ale ne na dlouho. Z venku jsem uslyšela rány ze zbraní pak se jen pomalu otevírali dveře od mé cely. Někdo do ní v stoupil na hlavě měl helmu a já neviděla do obličeje. Jen jsem seděla a koukala na něj jak na UFO. Sundal si helmu a pak už jsem viděla jen tmu....


___________________________

Dobře ještě jsem stihla jednu kapitolu je o něco kradší než předchozí ,ale stejně doufám že se vám bude líbit.

Zrození Harley QuinnKde žijí příběhy. Začni objevovat