PODZIĘKOWANIA <3 <3

444 14 0
                                    

Kochani! Dziękuje wam bardzo za wszystkie gwiazdki i komentarze.

Szczególnie za komentarze, które zawsze były tak pozytywne, że dodawały mi mocy i motywcji na dalsze pisanie. Dobrneliśmy do końca. Mam nadzieje, że nikt nie był zawiedziony zakończeniem. Zawsze chciałam tak zakończyć opowiadanie i w duszy wierzę, że rozumiecie. Mam racje? Bardzo mnie usatysfakcjonowało.

Zajrzyjcie do moich innych opowiadań...

'Nadzieja'- tutaj też jest Ross, więc wiecie... hihi.....

Opowiadanie jest o:

Nastoletniej Natalie, która chciała się zabić. Ktoś jej w tym przeszkodził.

Chociaż chłopak ma gorzej od niej bardzo się o nią troszczy.

'Mój dom dziecka'

Opis: Szesnastoletni Ignaś jest w domu dziecka, gdzie przeżywa swoje smutki, chwile radości i spotyka tam swoją miłość.

Opis może nie jest zbyt zachęcający, ale uwierzcie mi, że może wam się spodobać.

'Nowe życie'- tu też jest Ross. Laury też nie zabrakło.

Wciągu jednych wakacji życie nastoletniej Laury psuje się... bardzo...

Dziewczyna pada ofiarą stalkera.

Nigdy nie myślała, że kiedykolwiek będzie się bać... o własne życie...

'Monika i Alex- big love story'.

Opis: Historia Alexa i Moniki.

Monika to dziewczyna, która nigdy nie włoży sukienki i wysokich butów. Jej tata od zawsze mówił, że zastępuje mu syna, którego nigdy nie miał. ,, To jego wina, że taka jestem" - taka myśl często nasuwa się Monice. Po części jest dziewczyną, stara się tak ubierać, ale jak mówi jej tata ,, wcale się tak nie zachowuje".

Alex to chłopak, którego poznaje gdy przyjeżdża na Floryde. Alex ma pewne problemy, o których wie tylko jego siostra. Ona stara się jak tylko może, żeby mu pomóc. ,, Kiedyś też spróbowałam"- powiedziała podczas szczerej rozmowy.

Laura (jego siostra) idzie po pomoc do Moniki, którą Alex zdążył szczerze polubić.

Obie starają się wyciągnąć go z nałogów. (zakończyłam już ją, nie jest zbyt długa, ale zawsze coś :D)

Jeszcze raz wszystkim dziękuje <3

Pozdrawiam Wasza Monika <3 <3 <3


Wiadomość [R.L]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz