Bölüm 21

6K 496 5
                                    


21.BÖLÜM

Dün geceki konuşmadan sonra Edmount'un suratını bir karış halde kahvaltı masasında görmüştüm. Âmâ hiçbir şey konuşmadık. Şu anda ahırda atları tımar ederken, hala aklımda Edmount vardı. Bana evlenme teklif ettiğine inanamıyorum. Aslında asıl inanamadığım bunu bu kadar duygusuzca yapmasıydı. "Mia,sanırım evlenmeliyiz." Aklıma söyleme tarzı geldikçe sinirden kudurmak üzereyim. Tohumlarını içime akıttığı için olası bir çocuk olayına karşı evlenme teklifi ediyordu. Kendi kaderini çocuğunun yaşamaması için.

Aptal!Aptal!Aptal Mia.Omuzlarımı kaybetmişlikle saldım. Hayal dünyasında yaşıyordum. Başımı salladım. Geri dönmemeliydim. Orada yaşayamazdım. Her ne kadar 18. Yüzyıl hayranı olsam da 21.yüzyıl zihniyeti ile bu iş yürümezdi. Evlensek ne olacaktı ki? Edmount'la yatakta harika vakit geçirsem de o asla önceki hayatından vazgeçmezdi. Ne benim ne de bir başkası için.

"Eğer o atın aynı yerini bir kez daha fırçalarsan derisi dökülecek."Onun sesini duyduğumda bezginlikle gözlerimi yumdum ve derin bir nefes aldım.Yüzümde koca bir gülümseme ile ona döndüm.

"Selam." Gözlerini kısıp bir müddet beni süzdü.

"İyi günler leydim." Hafif bir reverans verdim.

" Size de iyi günler sayın kont." dedim.

"Bu kıyafetler bence sakıncalı hayal etmeye yer bırakmıyor." Üzerimdeki binici kıyafetlerine baktım. Sonra omzumu silktim.

"21.yüzyıldayız."

"bu yüzyıldan hoşlanmadım." diye homurdandı. Onu duymamazlıktan geldim. Atı tımar etmeyi bırakıp eyeri parlak kahve tüylerin üzerine koydum.

"Bunu neden sen yapıyorsun?" dedi.

"Bu yüzyılda herkes kendi işini yapar." Hızla yanıma geldi ve beni hafifçe itip eyere uzandı.

"Bana bırak." dedi sinirle.

"Benim geldiğim yerde leydiler bu işi yapmaz, evlendiğimiz zaman sen yalnızca evimizi yönetmekle ilgileneceksin. Ata binmek istediğinde bir seyisin olacak. Karnın acıktığında sana yemek yapacak bir ahçın,servis edecek bir hizmetlin olacak."

O işini bitirince hızla ata bindim. "Tabi seninle evlenir ve 18.yüzyıla dönersem." dedim sakince. Kumral kaşlarını hızla çattı.

"Buda ne demek, evleneceğiz tabi ki ve döneceğiz." Atın dizginlerini sıkıca sardım ve dikkatlice ona baktım.

"Beni zorlayamazsın Edmount,ayrıca söylememe izin ver berbat bir evlenme teklifiydi."

Atımın dizginlerini çekince at geniş ahırda şahlandı ve Edmount kenara çekildi bende atı olanca hızımla mahmuzladım ve atılarak ahırdan çıktım. Sanki ona ait bir eşyaydım, sanki beni yönetebilirdi. Domuz, ukala, bencil... Ah Tanrım, seksi herif...

Ne nerede hata yapıyorum. Benimle evlenmek için çıldıran kadına ne oldu? Sinirle ayaklarımı yere vurdum. Kahretsin... Bu yüzyıldan nefret ediyorum. Dik başlı kadınlardan nefret ediyorum ve o seksi kıyafetlerle ata binmesinden nefret ediyorum. Bakışlarımı ahıra çevirdim ve elime aldığım eyerle önüme gelen ilk ata yöneldim.

Tüm gün bumu olacaktı yani.Hızla odama girip kapıyı sertçe çarptım ve aynı anda kapı duvara çarparak gürültüyle açıldı.

"Lanet olası kapıları suratıma kapatmaktan vazgeç."Başımı hızla ona çevirdim.

"Sende tüm gün peşimden gezip beni zorlamaktan vazgeç Edmount.Gerçekten sinirbozucu oluyorsun."Bir kahkaha attı tamamen duygusuz olanından.

"Kendinle gurur duy sevgilim.Bu zamana kadar evlenmek için peşinde koştuğum tek kadınsın."

"Neden?"Bir an afalladı.

"Ne demek neden?"

"Neden benimle evlenmek istiyorsun?"

Öylece kaldı,hiçbir sebep sunamadı.Yalnızca bana baktı.Ağlamamak için dudaklarımı ısırdım.

"Ben söyleyeyim,çünkü bekaretimi aldın ve korunmadan benimle yattın.Muhtemelen,hamile kaldığımı düşünüyorsun.Ama değilim.Merak edilecek bir şey yok ve bu yüzyılda kimse kimin kiminle yattığını umursamıyor.Yani ilerde gerçek bir evlenme teklifi alırsam bekaretimi umursamazlar.O yüzden Edmount,seninle gelmiyorum ve evlenmiyorum."

Bana bakarken yüzünden tuhaf bir ifade geçti ama çabuk toparlandı ve yine o suratsız haline döndü.Derin bir nefes verdi.

"Seninle evlenmek istiyorum çünkü sana aşık oldum leydim.Ama aynı duyguları senden bekleyecek kadar aptal olduğum için üzgünüm."Ben daha ne olduğunu bile kavrayamadan topuklarının üzerinde döndü ve odadan çıktı.

"Aşk."diye fısıldadım.Bana aşık mı olmuştu.Yüce Tanrım ben ne yaptım.

DARTMOUND SERİSİ 2 SEN GELMEDEN ÖNCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin