23.BÖLÜM
Edmount bana yaklaşırken nefesim hızlanmaya başladı. Biliyorum şu anda ona karşı koyamam ama her şey bittikten sonra pişman olurum. Onu engellemek için son kez konuşmaya çalıştım. Hızlıca elimi tuttuğunda dudaklarımdaki sözler boğazımda takılı kaldı adeta.Edmount gözlerimin içine bakarken gözlerindeki arzunun yerini farklı bir şey aldı. Sonra yavaşça eğildi ve tek dizinin üzerine çöktü.
"Miranda Dartmount,kim olduğun ne olduğun umurumda değil. Ben yalnızca seni istiyorum, sen sevgilim, geceleri benimle yatıp, sabahları benim kollarımda kalkar mısın, çocuklarımın annesi ve benim hayat güneşim olur musun? Sen sevgilim, sonsuza dek bana ait benim kontesim olur musun? Hayır dersen ne yaparım bilemiyorum. Çünkü artık sensiz nefes almam çok zor.Mia,sen benim güneşimsin, seni o kadar çok seviyorum ki. Lütfen sevgilim bana seni çok görme. Büyük bir aptal olduğum için özür dilerim."
Söylediği sözler yüzünden gözlerimden çılgınca akan yaşlara engel olamadım.
"Miranda, benimle evlenir misin?" Bir hıçkırık döküldü dudaklarımdan. Edmount hızla doğruldu ve beni göğsüne çekti.
"Lanet olsun, bunları söylemeyi planlarken beni öpmeni hayal ediyordum. Ağlamanı değil."
"Edmount,bu bir rüya gibi..." Ağlamamı engel olamıyordum. Ona sıkıca sarıldım.
"Cevaplamak ister misin?" diye kulağıma fısıldadı. Ona daha çok sarıldım.
"Bunu dünyadaki her şeyden çok isterim.Ah Edmount,seni okadar uzun zamandır seviyorum ki. Nasıl hayır derim." dedim. Hafifçe omuzlarımdan tutup beni uzaklaştırdı ve yüzüme baktı.
"O zaman ilk teklif ettiğimde neden kabul etmedin?" dedi. Gülümsedim.
" Hiçte cazip gibi durmuyordu. Özelliklede o tarz bir teklifle."
"Ah, kadınlar ve romantizm. Tatlım,aklımı o kadar başından alıyorsun ki doğru düşünemiyorum." Ona bakıp gülümsedim. Hafifçe beni öptü.
"Bu gece ayrımı yatacağız." Bir kahkaha attım.
" Elbette sarılıp yatabiliriz ileriye gitmediğin sürece." Yavaşça kollarından ayrılıp yatağa doğru yürüdüğümde hala şaşkınca ardımdan bakıyordu.
"Bu ne tür bir şaka?" Başımı çevirip ona baktım.
"Şaka değil Edmount.Bekaretimi sana vermiş olabilirim ama düğüne kadar seninle yatmaya düşünmüyorum." dedim ve yatağın içine girdim. Hızla yanıma gelip yatağa girdi.
"Yüce Tanrım bana acımalısın Mia."dedi. Tekrar güldüm.
"Senin bana acıdığını hiç hatırlamıyorum Edmount."dedim.
" İyi geceler."
"Lanet olsun."
Sabah uyandığımda hala gergin olan bedenimi görmemezlikten geldim. Durumum her ne olursa olsun Mia benimle evlenmeyi kabul etmişti ve önemli olan tek şeyde buydu ve iki gün sonra dönünce de kimse beni onunla evlenmemi engelleyemezdi. Kollarımda yatan güzelliğe bakarken aslında ne kadar şanslı olduğumu düşündüm.
Daha fazla kendime engel olamayıp eğilip dolgun dudaklarını öptüm.Dudakları titredi.Uykusunda bile bana karşılık vermesi beni daha çok ateşledi.Ellerimi ondan daha fazla uzak tutamadım.Yavaşça göğsüne dokunduğumda derin bir nefes aldı. Tekrar öptüm ve bu kez bana karşılık verdi.
"Edmount."
"Buradayım sevgilim." Ardından gözleri açıldı ve bir çığlıkla beni üzerinden attı.
"Edmount,beni uyurken baştan çıkardığına inanmıyorum."
Yerde ağrıyan kalçamın üzerinde küfür ederken sakin olmaya çalışıyordum.
"Lanet olsun Mia,canımı yaktın." Hafifçe eğilip yatak kenarından bana baktı.
"Edmount,düzenbazsın."dedi ve tek hamlede yataktan atladı.
"Bu yüzden benimle banyo yapma hakkını kaybettin." O yuvarlak kalçalarını oynatarak banyoya giderken, aklıma gelen tüm küfürleri sıraladım. Bildiğim tek şey vardı oda bu iki günün hiç bitmeyeceğiydi.
Çığlık atmak istiyordum. Sevinçten bağırmak ya da ağlamak istiyordum. O kadar mutluydum ki. Beni sevdiğini söylediğine ve bana evlenme teklifi ettiğine inanamıyordum. Âşık olmak, çok farklıydı. O kadar çok duyguyu bir arada yaşıyordum ki.
İlk başta yüreğimde ki derin acı kayboldu ve yerini mutluluk sardı. Bir şarkı fısıldamaya başladığımda kapı açıldı. Onun dayanamayıp geldiğini biliyordum. Hafifçe gülümsedim. Kont Edmount,artık ipler benim elimde...dedim fısıltıyla. Artık kaçışın yok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARTMOUND SERİSİ 2 SEN GELMEDEN ÖNCE
Ficción históricaBÜTÜL ÇEZİKER EMRİ HİKAYESİDİR ...