Bölüm 25

10.3K 613 46
                                    

Bir hikayenin daha sonuna geldik umarım beğenmişinizdir... yeni bir hikayeye başladım BUKALEMUN adlı hikayeye bakmayı unutmayın... iyi okumalar 

25.BÖLÜM FİNAL

Aşk...Aşk...Aşk...Annemin şimdi neden babamla mutlu olduğunu anlıyorum.Neden babamın kim olduğunu umursamadığınıda.Şimdi yanımda olmaları için neler vermezdim.Ah Tanrım...O kadar heyecanlıyım ki.Kathy şişmiş karnı ile aynadaki aksime gülümserken bende ona içtenlikle karşılık verdim.

"Tanrım.Kathy o kadar heyecanlıyım ki."Ona döndüm ve sıkıca sarıldım.

"Sen birde Edmount'u görmelisin, azgın bir boğa gibi Sammy onu zor tutuyor."Bir kahkaha attım.

"Son anda bir aksilik olmasından korkuyor."Kızkardeşim yüzünü buruşturdu.

"Bizim düğünümüzden daha kalabalık oldu.Sinir bozucu."Onun yanaklarını öpüp karnını okşadım.

"Çünkü,Edmount'un namı Samuel'den daha kötü."Küçük omzunu silkti.

"Çok şükür ki."Kapının açılması ile bakışlarımızı kapıya çevirdik. Büyükannem kendinden emin bir halde içeri girdi.

"Büyükanne."Heyecanla kabarık eteklerimi toplayıp ona koştum ve sıkıca sarıldım.

"Evleniyorum inanabiliyormusun?"

"Kathy'den sonra herşeye inanırım tatlım."dedi gülümseyerek.

"Çok güzel görünüyorsun." dedi. Buğulu gözlerle gülümserken.  Döylediği son sözler ağlamama neden oldu.

"Tıpkı annene benziyorsun."

"Oh büyükanne, gerçekten mi?" Ağlamaklı gözlerle bana gülümseyip başını salladı.

"Hazırmısın?"Son kez aynaya baktım ve gözlerimi kuruladım.

"Evet."dedim kendimden emin bir sesle.Büyükannemin koluna girerken son kez derin bir nefes aldım.Sonsuza kadar ona ait olmaya hazırdım.

**********

"Daha saat gelmedi mi?"Tekrar söylendim.Yakamdaki boyun bağımı çekiştirirken.

"Sakin ol dostum.Bu ne heyecan." Sinirli gözlerimi Samuel'e çeviridim.

"İşte bu yüzde hiç evlenmedim.Damat olmak insanı geriyor." Bu kez aynı anda Sör Ozborn'a döndük.

"Şaka yapıyor olamalısın."dedim sinirle.Omuzlarını umursamazca silkti.

"Hayır,kesinlikle değil.İyi bir sevgiliyim ama berbat bir koca olacağımdan emindim."Bu kez bvakışlarını deviren Samuel oldu.

"Dostum,sen aşk nedir bilmiyorsun ozaman.Sana şu kadarını söyleyeyim. Senden en az 30 kilo hafif ve 10 cm kısa bir kadının isteyerek kölesi olabiliyorsun."dedi.

"İşin ilginç yanı bunu nasıl başardılarını çözemiyorsun bile.Bir göz kırpması bile yetebiliyor." dedim .Sör ozborn çatallaşmış sesi ile bir kahkaha attı.

"Eh o zaman en akıllı erkek içinizde sanırım ben oluyorum.Kendi kendimin efendisiyim."Samuel bu söz üzerine yüzünü buruşturdu.

"Ben halimden oldukça memnunum."

"Umarım bende olacağım.Tabi zamanında evlenebilirsem."diye söylendim.Kapının çalınması ile sözlerimiz yarım kaldı.

"Gelin hazır."Bu söz üzerine yıldırım gibi odadan fırladım.Daha fazla beklemeye niyetim yoktu.

**************

Büyükannemle birlikte geniş koridorda yürümeye başladığımda kalbim o kadar hızlı atıyorduki.Her an bayılmaktan korkuyordum. Önümdeki küçük kızlar ellerindeki çiçekleri serperek ilerlerken gözlerim onunla buluştu.Gergindi,tıpkı benim gibi.Her adımda ona daha çok yaklaşırken eteklerimi toplayıp ona doğru koşmamak için kendimi zor tutuyordum.Neredeyse Tüm Londra buradaydı.Herkes suskunluk içinde merakla beni izlerken ben gözlerimi bir an bile onda ayırmadım.

Bana uzattığı eli tuttuğumda Kathy bir çığlık kopardı ve el çırpmaya başladı.O bir Düşesti ve herkes ona katılmaya başladığında çılgın alkışların içinde ellerimiz buluştu ve gözgöze geldik.Bunu nasıl yapıyor bilmiyorum ama delici bakışlarını duvağımın altından bile bana diktiğini biliyorum.Peder bir öksürükle salonu susturduğunda ve ardından yeminlerimizi ettiğimizdede gözlerimiz birbirinden ayrılmadı.Soğuk ellerim sıcak güçlü avuçlarında ısınırken parmakları ile yavaşça elimi okşaması içimdeki ateşi körüklüyordu.

"Gelini öpebilirsiniz Kontum." Söznünü duyduğumda heyecanım daha çok tavan yaptı.Edmount titreyen elleri ile duvağımı kaldırdı ve gözlerimiz buluştu.Bir eli ile belimi sararken diğer elini enseme götürdü ve dudakalrımız buluşmadan önce fısıldadı.

"Seni seviyorum Sayın Kontes."Ona gülümsememe bile fırsat vermeden dudaklarımız buluştuğunda sanki uzun zamandır öpüşmemeişiz gibi açlıkla öpüşlerine karşılık verdim.Tüm salondan alkışlar gelirken yavaşça dudaklarımızı ayırdığımızda ona gülümsedim.

"Artık sonsuza kadar bana aitsin."dedim.Çarpık gülümsemesi ile bana bakıp fısıldadı.

"Tıpkı seninde bana ait olduğun gibi."

**********

"Büyükanne büyükanne..."

"Kızım sakin ol."Yaşlı kadın bakışlarını Dük'e çevirdi.

"Karına çok yüz veriyorsun Samuel,Karnı burnunda hala koşmaya çalışıyor.Bir Düşes gibi değil."Genç adam kızarmış suratı ile paylatakça koşmaya çalışan karısını karşılamak için kalktı.

"Karımın Londra leydileri arasında nasıl bir akım yarattığını duysan şaşarsın büyükanne.Herkes onun tavırlarını ve giyimini yeni moda olarak algılıyor."Yaşlı kadın gülümseyerek gelen torununa sevgi ile baktı.

"Sakin ol sevgilim."Samuel karısını omuzlarından tutarken Kathy nefes nefeseydi.

"Gel otur tatlım."Bahçedeki sandalyeye karısını oturturken alnından sevgiyle öptü.Kathy nefes nefese konuşmaya başladı.

"Geldi Mia'dan mektup geldi."Yaşlı kadın torunun elindeki mektuba baktı.

"Sen bana gelen bir mektubunun mührünü kırıp okudunmu?"Genç kadın omzunu silkti.

"Ben hamileyim,bazı ayrıcalıklarım olmalı.Neyse,geliyorlar.Ah Sammy,doğuma yetişemeyecekelr diye çok korktum."Samuel uzanıp karısının elini öptü.

"Sana söz verdi.Elbette döncekler yoksa Edmount'un boynunu kırarım."Kathy bir kahkaha attı.

"Bomba haber geliyor.Mia hamile.İnanabiliyormusunuz?Ah Tanrım okadar mutluyum ki."Yaşlı kadın ağlamaklı gözlerle mektubu aldı ve bir heves okumaya başladı.Ama Kthy devam etti.

"Mektup postalanalı 1 hafta oluyor.bir kaç güne burda olurlar.Hazırlık yapmalıyız."Samuel karısının omuzlarından tuttu.

"Tamam,sakin ol!Ben talimat veririm.Tanrı aşkına Kathy,koştururken doğum yapacaksın.Beni kalptem götürmeyemi çalışıyorsun."Genç kadın gülümseyerek kı,ocasına baktı.

"Yalnızca çok heyecanlıyım."

6 ay sonra

Bir gün bunun ailemin arasında elden ele dolaşmasını umuyorum ama öncelikle bu defteri bebeğim için yazıyorum.21.Yüzyıldan ablamın peşinden gelirken tek istediğim araştırma yapmak ve daha sonra dönmekken.En büyük keşfimde bulundum.Aşk...Ve bebeğim,şunu bilmelisin ki sen birbirini çok seven bir çiftin özlemle beklediği bebeksin....

Günlüğümün kapağını kapatırken Edmount'un sesi ile başımı çevirdim.

"Sevgilim,yatağa gel.Çok geç oldu."Hemen ayaklandım ve yatağa onun yanına girerken sıcacık kollarının arasına girdim.Boynuma bir öpücük kondururken mırıldandı.

"Hala günlükmü yazıyorsun."Elini şişkin karnıma götürdü.

"Evet."Yavaşça ona döndüm.

"Bebeğimize bir hatıra bırakmak istiyorum."Uzanıp beni öptü.

"Bebeklerimize... Çünkü sevgilim, birden çok olması için uğraşacağım bundan emin olabilirsin. Biz kocaman mutlu bir aile olacağız."
Gülümseyerek ona sokuldum. Hayatımın ilk ve tek erkeğine.

DARTMOUND SERİSİ 2 SEN GELMEDEN ÖNCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin