Susma Gönlüm Sen Söyle

20 2 0
                                    

Bilmediğim o kadar çok şey varmış ki! 
Söyledikleri akıl alacak cinsten değildi belki ama ben ona inanmayı seçtim.
Hep zaten hayallerde yaşamamışmıydık.
" sana zarar verirler Nida ama ben buna izin vermeyeceğim"
Bana kimse zarar veremedi bu zamana dek. Bu sefer her şey farklıydı. Çok farklı. Ama ben bunca sıkıntının içinde ona sarılmanın hayalini kuruyorum. Çok seviyorum ilk defa. Bağırmak. Ağlamak bütün dünyaya kanıtlamak onu bana hapsetmek istiyorum.
Aşk bana uğramış haberini yeni alıyorum. Misafirim kalıcı bunu adım gibi biliyorum. Benden gidemez bendeki yeri artık kaybolamaz. Başıma en büyük dert bu işkenceli sevda olacak gibi.
"sadece sarıl bana Onur" buruk yüz ifadesi solmadan sardı beni güven veren kollarıyla. Boynuna gömdüğüm kafamı hiç kaldırmadım dakikalarca. Daha da sıkı sarıldı iki yarım la bir bütün edendi beni o.
"bana kimse senin gibi sarılmadı Onur"
Bu adam ağlıyordu. İçine attığı iç çekiçler benim dünyayı yakmamı işaret ediyordu. Benim adamım. O bir erkek sen ne ince ruhlu bir adamsın. Ben sana nasıl yeterim seni nasıl severim. Bedenimi ayırmadan yüzünü yüzüme değdirdim saçlarını okşayarak gözlerini öptüm.
"beni senden almazlar Nida söyle bir kuvvet bizi ayıramaz"
" hayır buna izin vermeyiz senin, benim, bizim yanındayım sen benim yanımda kalbimdesin hadi gül bana "
Üzülme sen yakışmıyor o güzel suratına. Onuru alıp kaçmak gitmek var olmayan dünyalarda yaşamak  bize kimselerin dokunmadığı bir yerlerde yaşamak...

Son SigaramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin