Gökyüzüyle bakışıyoduk, kimsenin bilmediği zindana kapattığım hislerim, üzüntülerim, hayal kırıklıklarım kısacası
hapsettiğim benliğimle birlikte kendi kendime sorunlarımı çözmeye çalışıyordum yaptığım hatalara yapamadıklarıma sövüyordum. Sıkıldığım da "yıldızları" saymayı denedim daha sonra gökyüzü ile konuştum sanki beni dinliyormuş gibi anlattım ilk defa biraz da olsa rahatladım. Hayatımı göz önünde alırsak almayalım çünkü göze alınacak bir hayatım bile yok benim kimse umrumda değil kimsenin beni umursamadığı gibi, sevmediği gibi, bu duruma alıştım ben böyle doğdum böyle öleceğim, " Kötü Kızım " ben önce kendime kötüyüm sonra size niye mi böyleyim bilmiyorum belki ailemin bana kötüyü öğretmesinden belkide Allah vergisi herkes iyi olucak diye bi dünya yok değil mi ?
Ben kimmiyim dışardan korkulacak bi izlenim veren arkadaş çevresi olmayan tabi birini saymassak ona da fazla değer verdiğim sayılmaz; kimse değer verecek kadar büyümedi gözümde şu ana kadar. Ailemle ilişkim; öyle bi ilişki yok, kopuktu en başından beri en sonunda onlarda hayatımdam çıktı gerçekten böylesi benim için en iyisi. Aşk meşk şu hayatta en anlamsız gereksiz bulduğum şeylerden biri, birini gör beğen sev aşık ol olmadı onun bunun peşinden koş " ayyy bu çok taş, ohaaa yerim, Allahım gerçek mi bu " gibi dünya saçması kelimeler hiç bulaşmadım bulaşmamda. Büyük konuşmamak lazım derler neymiş ne söylersek başımıza gelirmiş miş miş aşık olup bi kişiye şu ömrümü adıcam ben he ben " asla.! "
Saat gece yarısı sokaklarda kimseler yok tam kafa dinlemelik, bütün şehir sana kalmış... Bi sigara çıkarıyorum cebimden yakmak için çakmağımı arıyorum bulamıyorum " işte şimdi sıçtın kızım " diye azarlıyorum kendimi. Elimdeki sigarayı sinirden parçalıyorum " tam iki saat oldu biz ayrı kalalı şimdi sen çakmak yok diyosun he! " ağzıma atıp sigarayı çiğniyorum bunu sen istedin yüzümü buruşturarak kalanları iğrenç bi şekilde tükürüyorum sonra bu seferde bi sigara ziyan oldu diye küfür ediyorum kendime. Hızlı adımlarla eve doğru yürüyorum. Bu saatlerde geceleğin dolaşan bi kızın amacı belli diye düşünebilirsiniz ve bu düşünceniz beni hiç biplemez. Beni tanımıyorsunuz " kötüyüm ama fahişe değilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Sigaram
RandomYaşamaktan zevk almayan bir genç kız. Asabi, suratsız, kaba, umursamaz kötü bir karakter. Ve en önemlisi " büyük konuşuyor. " Başına geliceklerden haberi olsa konuşur mu dersiniz ? - Hayır. " KÖTÜYÜM AMA FAHİŞE DEĞİLİM "