Motosiklet

325 46 5
                                    

" Tam 1 hafta oldu bugün barda işe gireli "

Öznur kafası dağınık bir şekilde kanepede oturuyordu. Ben ise kendi kendime konuşuyordum. Televizyon açık olmasına rağmen ilgi alanımızda değildi. Bugün tatil olduğu için bütün gün uyudum ve hala uykulu halimle evde hayalet gibiyim, Öznur beni şaşırtacak bi şekilde durgun ve sessiz. Ama şuan onunla kafa yorucak değilim. Telefonumu elime alıp saate baktım 20.31 di. Uğursuz ben. Öznurun oturduğu kanepeyi kaldırarak bir tepki vermesini bekledim. Kız sadece aval aval yüzüme baktı.

En sonunda dayanamayarak " ne o roller mi değişti ?"diye sordum.

" cidden bu dünyaya senden bir tane yeter Nida bana gerek yok yani "

Bu kızı boğarım, kalın bağırsaklarıyla ip atlarım ya.

" siktir git Öznur ne halin varsa gör "

Alışık olmadığı gibi gelmişim kıza halini hatrını soruyorum, tamam belki normal olarak sormuyorum ama benimde normal olmadığımı biliyor sonuçta. Artistlik yapıyor amına koduğum.

Odama gidip üzerime rahat birşeyler geçirip dışarı çıkmaya karar verdim. Bunaldım.

Sokağın sonundaki markete doğru ilerliyorken duraksadım " off off şu makina bir harikaaa ! " diye düşüncelerimi sesli bir şekilde dile getirdim. Marketin önündeki o yaratık o motosiklet. Nutkum tutuldu. Hiç bir zaman benim sahip olamıyacağım onuda geçtim rüyamda bile göremiyeceğim bir şey. Belki 24 saat çalışıp idare eder bir motor alabilirim ilerde ama böylesi çok fena. Şu görmemişliğimidi alıp hızlı adımlarla motorun yanına geldim. Sokak karanlıktı ve markette kapalı. Dokunabilirim niye sorun olsun ki. O yaratığın heryerini elledim renginin siyah olmasıda beni benden aldı zaten. Evet bendeki bu aşk motor aşkı cidden o sevgililerle vıcık vıcık yaşanan aşktan değil ama he!... Heves değil. Hatta şöyle bir şarkıyla girebilirim direk " bendeki bu aşkı heves mi sandııın, üç beş gün sonra geçer mi sandınn..."

Şu ruh halim nedir ya şizofrenliğin dibine dibine vurdum. En sonunda dayanamadım ve motorun koltuğuna sahibiymişcesine kuruldum. " ohhh ve rahatladım "

Motorun aynasından kendime baktım ki ne göreyim. " eyvaaaaah! " motor kaskı kafasında motor ceketide var motorun sahibi geliyor! Sıçtım.

Motordan inip hızlıca koşmaya başladım arkamı döndüğümde adam motorunun yanında dikiliyordu kaskı olduğu için bana bakıp bakmadığını anlamasamda yüz ifadesini görmesemde kızmıştır yani ben olsam benim motoruma biri dokunsa sikerdim. Sonunda nefes nefese kalarak bir kaldırıma oturdum. İçimden derince bir oh çektim ne geceydi ama.

Ben böyle şeylerden mutlu olan bi insanım işte. Kendi kendime gülerek sokağın diğer tarafındaki markete girip sigara aldım. İşte bu da bi mutluluk benim için. Sigaramı yakacağım sırada telefonumun titreşimiyle irkildim, al işte Öznur kafana sıçayım senin.

" ne var ? "

" özür dilerim Nidacıııım,

Çıkardığım sigarayı yaktım ve dumanın ciğerlerime dolaşmasına izin verdim.

" tamam Öznur sıkıntı değil seni düşünmekle hata yapan benim."

" ya offf, cidden kafam çok karışık Nida "

Öznurun kısık sesiyle ağladığını salya sümük olduğunu anladım.

" bizim evin alt sokağındaki parka gel tamam mı ? "

Cevabını beklemeden telefonu kapattim ve tekrar markete girip bira aldım.

Bu kız benim aksime çok kırılgan nazik bir karaktere sahip yine ufacık birşeye üzülüp kendini harap etti kim bilir.

Parka girdiğimde ağaçların altındaki bankta oturuyordu Öznur, yanına geldiğimde beni fark etmemişti bile. Siyah poşetten bira çıkartıp hafifçe kafasına vurdum ve yanına oturdum. Elimdeki birayı alıp anlamsızca süzdü.

" anlat dinliyorum " dedim.

" Aldattım, sevdiğim adamı aldattım. "

Şaşırdım öylece kaldım.

Hala sevdiğim adam diyor ne yüzle hangi sevgiyle diyebiliyor bunu ? Aşktan anlamayabilirim ama olacak iş değil bu. Sen sevdiğim dediğin adama dokunduğun ellerle başkasına dokunduysan, ortada sevdiğin adam falan yoktur. Kendini kandırmışsın.

Sustum ne diyebilirim ki. Ağlasın hatta gittsin şu marketteki bütün içkileri alsın içsin ne kadar sarhoş olup unutabiliyorsa unutsun.

Bana doğru döndü birşey dememi bekler gözlerle bana baktı. Ben sadece kafamı salladım düşündüklerim gayet doğruydu ama söylemeye hiçte gerek yoktu. Siyah poşetteki biraların hepsini çıkardım ve önüne koydum.

" İç bunların hepsini "

Pantalonumun cebindeki sigara paketini alıp eline sıkıştırdım.

" Ne benim seni avutacak sözüm var, ne de senin bunları hakedecek yüzün "

Banktan kalktım ve son olarak " sabah evde görüşürüz, he bide unutmadan al şu biber gazını ne olur ne olmaz " dedim.

Benden bu kadar.

Öznuru öylece bıraktım. Aldatmak kimsenin haketmiyeceği birşey. Sadece sevgili aldatılmaz. Anne, baba, dost herkes aldatılabilir. Beni aldattıkları gibi.

Son SigaramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin