Midesi Çıksın

407 55 9
                                    

Uzun zamandır okuduğum üniversiteye gitmiyor dersleri asıyorum. Öznurla aynı üniversitede farklı bölümlerdeyiz, o benim aksime dersleri hiç kaçırmaz, çalışkan bi öğrenci. Neymiş altın bileziğini koluna takıcakmış. Hiç valla sevmediğim hayal etmediğim bi mesleği para geliri yüksek diye yapmam. Böyle bir durumda var "paranın midesi çıksın, onsuz hiç bi bok yapılmıyor." ve ben iş bulmassam benim midem çıkıcak. En kısa zamanda iş aramayı aklıma not ediyorum.

İki gündür aramadığım iş kalmadı görüşmek için girdiğim cafeler, bir kaç part time iş biz eleman aldık, biz sizi ararız gibi kılişe yalanlarını söylüyorlar. Dış görünüşümden "somurtkan ve asabi" olduğum için genel olarak öyleyim zaten iş vermiyorlar böyle söyleyebilecek yürek var mı onlarda acaba ?

Eve girmek için anahtarı cebimden çıkartıyorken kapı açıldı, Öznur, kendi tarzında benim iğrendiğim o elbiseyi giymiş ve bu demektir sevgilisiyle romantik anlar yaşamaya gidecek.

" hadi hazırlan biraz eğlenmeye gidelim. Lütfen. "
" ya kızım bi git, sevgilin nerde senin ? "
" ondan bahsetme bana, kavga ettik zaten sinirlerim bozuk "

Kapıda hala neden beklediğimi bilmezken Öznuru ittirip içeriye girdim.
" iki güne barışırsınız, takma "
" bu sefer ciddi ciddi kavga ettik ve benim kafa dağıtmam lazım ve en iyi arkadaşım olarak sende beni yalnız bırakmıcaksın, biliyorum "
Kaşlarımı kaldırmış bi şekilde ifadesizce kafamı sağa sola salladım.

Sonra kafa dağıtmanın şu iki günün, şerefsiz patronların sinirini çıkarmak için gitmenin fena olmayacağına karar verdim " bekle hazırlanıp geliyorum " tabikide kendim için gidiyorum Öznurun yakın arkadaşı olduğumdan değil. Kıyafetlerimin yere dağılmasından bu güne hiç bi farklılık yok odamda aynı kıyafetler yerde " yazık, çürümeyi bekliyecekler. " deri taytımı giyip üstünede askılı badiyle kombinliyorum ve tabikide deri ceket.

" Baştan söyliyeyim bende beş kuruş para yok "

" bugün bendensin canım, ben çıkarıyorum seni "

Benim cidden bir işe ihtiyacım var.

Öznur, kolunu kaldırıp omzuma atıyor " iş bulamadın mı ? asi kız " kolunu omzumdan ittirip, " yok yok yok aklıma getirme sinir oluyorum zaten "

" sıkma canını bulursun "

Demesi kolaydı tabi. Onun böyle bi sorunu yoktu ailesi her ay yüklü bi miktarda para yüklüyordu hesabına, tabi sevgilisiyle bütün parayı yiğiyor sonra da ağıtlar yakıyordu.

Cafe bar tarzında bi mekanın önünde taksiden indik, kızın taksiye binecek kadar parası varmış helal olsun dedim içimden.

Mekanın girişinden girdik ve spotların arkasındaki bara doğru yürüdük bir bar taburesine oturduk. Barmen tezgahta içkileri doldururken Öznura " seni yiğicem" bakışlarını atıyordu. Benim sert ve ruhsuz yüzüme bakmasıyla kafasını başka yöne çevirdi ve içkilerimizi tezgaha koydu. Öznurunda çocuğa kaçamak bakışlar attığını gördüm. Barın karşısındaki çiftleri görünce midem kalktı, koltukta oturmuşlar yatak odası fantezilerini ortalıkta yapıyorlar. Param olsa cidden alın şu parayı bi otele gidin, derdim. Öznurdan bağımsız bi şekilde takılırken, bana dönüp kadehini kaldırıyor, " tokuştur bakıyım, sana iş buldum " boş boş ona bakıyorum barmende bana bakıyor, Öznurunsa kadehi havada kalıyor. Devam ediyor sonra " buraya garson arıyorlarmış Utku söyledi bence bi şansını dene derim " Utku ? Bu kız cidden şekerli bune hız böyle. Barmen onaylar şekilde kafasını sallıyor. " meraba Utku ben " elini uzatıyor. Gözüm bu adamı hiç tutmadı, şekilsiz. Öznura dönüp " patron kim ? Konuşayım. " barmen yani Utku sinsice gülümsüyor. " ozaman benimle konuşucaksın. " hay ben senin, hangi akıllı sahibi olduğu bi barın tezgahtarlığını yapar bilmiyorum. Neyse.

Son SigaramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin