Mēs abi apstājāmies kinoteātra ēkas priekšā un,tad gājām iekšā. Kā jau paredzēju,tur bija daudz cilvēku un daudzi arī bija BTS fani. Viņi ieraudzīja Jungkooku un sāka nenormāli kliegt,taču,tad iestājās klusums. Tas bija diezgan dīvaini,bet,tad es sapratu,kāpēc viņi apklusa. Es paskatījos uz leju un...mēs bijām sadevušies rokās...
/Akdievs.../
Es ātri izrāvu roku no viņa,liekot Jungkookam salekties. Viņš apmulsa un paskatījās uz mani.
- Kas ir? - Viņš prasīja. Es neko neatbildēju un tikai piesarku. Viņš laikam beidzot saprata,tāpēc piegāja man tuvāk.
- Nekautrējies... vienkārši ignorē viņus. - Viņš iečukstēja man ausī un pasmaidīja. Es protams atkal neatbildēju.
- Nāc. - Jungkooks mani aicināja un es viņam sekoju. Mēs piegājām pie kases un skatījāmies uz sienas ekrānā kādas filmas piedāvā šovakar.
- Labdien! Kā es varu jums palīdzēt? - Kasē,blonda sieviete prasīja. Jungkooks vēlreiz uzmeta acis uz ekrānu,tad uz mani.
- Ejam uz...Ļaunuma Izsaukšana 2 (Conjuring 2) ? - Viņš man prasīja. Es brīdi skatījos uz viņu un,tad pamāju. Jungkooks pievērsās pie kasieres un uzsmaidīja viņai.
- Tad būs divas biļetes uz Ļaunuma Izsaukšana 2. - Viņš teica. Sieviete pamāja un sarēķināja,cik,tas izmaksās,bet pirms tam,viņa parādīja ekrānā,kādās vietās mēs sēdēsim un mēs izvēlējāmies piektajā rindā, 7 un 8 vietā. Es jau gribēju savu maku izņemt no somas,kad Jungkooks mani apstādināja.
- Nevajag. Es samaksāšu. - Viņš deva man smaidu un izņēma savu maku no bikšu aizmugurējās kabatas. Es gribēju protestēt,bet es neko vairāk nevarēju pateikt. Viņš samaksāja un mēs dabujām biļetes. Pēctam mēs gājām pirkt popkornu.
Atkal...stulbi..
Es,kā parasti gribēju samaksāt par sevi,bet Jungkooks man to neļāva.
- Šovakar...Es maksāju. - Viņš nopietni man teica. Es nopūtos un pamāju.Jungkooks pasmīnēja par tevi un nopirka popkornus. Viņš iedeva vienu kārbu tev un otru paturēja sev. Viņam patika,ka tev nepatīk,ka kāds izmaksā tavā vietā,bet viņš vienkārši gribēja būt ģentelmenis.
Mēs sagaidijām filmas sākumu (21:00) un devāmies iekšā. Mums pārbaudīja biļetes un tagad bija laiks sākumam,taču sākās reklāmas. Mēs atradām savas vietas un apsēdāmies. Tā kā bija 10min laiks,es pa to laiku izņēmu savu telefonu un iegāju Facebook. Kamēr es čekojos,kur atrodos un kādu filmu es skatīšos,Jungkooks pieliecās pie manis.
- Ko tu dari? - Viņa balss man lika mazliet salekties. Es pašķielēju uz viņu.
- Čekojos Facebookā. A kas? - Es atdzinos. Viņš uzreiz pasmīnēja.
- Tu katru reizi tā dari? - Viņš jautāja. Es apstulbu un pavirzijos tālāk no viņa.
- Ko tad? - Jungkooks iesmējās vēl vairāk.
- Čekojies ikkatrā vietā,kur atrodies. - Es piesarku un novērsos. Viņš atkal iesmējās.
- Tu esi tik cute,Y/N. - Viņš smaidīja un pagriezās ar skatu pret ekrānu. Es no viņa vārdiem piesarku un izspiedu mazu "paldies". Jungkooks smaidīja vēl vairāk.Pēc 10min.
Filma beidzot sākās un tas nozīmēja,ka būs baigie sūdi...Man..
Es jau paredzēju,ka filmas laikā kliegšu,bet es negribēju to darīt Jungkooka klātbūtnē. Es negribu,lai viņš zina manas vājās vietas.
Iesākums bija...nū...tā tīri okey...
BET.
/OMG!!!! Kāpēc es vispār piekritu skatīties šausmu filmu????!!!/
Bija moments,kur es sāku jau justies stulbi....
Es zināju,ka kaut kas nebūs labi...
Tūlīt kaut kas notiks...
Tūlīt..
YOU ARE READING
RAIN | Jeon Jungkook FF ✅
FanfictionJungkook ft. BTS (Korejiešu popmūzikas puišu grupa) Mīlestība no pirmā acu skatiena starp dziedātāju un fani,kas izvērtās kaislīgā mīlas stāstā. Jungkooks - 19.gadus vecs. Izskatīgs. Simpātisks. Piemīlīgs (Tā arī ir). Labi dejo, dzied, repo un ir v...