Nākamājā dienā.Es sēdēju savā skolas solā,uzlikusi savu galvu uz galda un biju aizvērusi acis. Es biju iegājusi vēlu gulēt,tikai tāpēc,ka Jungkooks man to neļāva. Bet es nemaz nesūdzos,jo viņš man stāstīja par jauno comeback,kas viņiem būs. Esmu ļoti satraukti priecīga par to,ka BTS būs atpakaļ.
- Y/N! Y/N! - Tā bija Anna. Es paskatījos uz viņu.
- Kas ir? - Es prasīju miegainā balsī un atkal aizvēru acis. Viņa sapurināja man plecus.
- Tu zini,kā es uztraucos? Tu pazūdi uz divām dienām un nemaz man neko nestāsti. Kas tev ar to Jungkooku ir? Jūs jau esat kopā? Esmu ļoti lielā nesaprašanā. Tas nav iespējams,bet ja nu...- Es viņu apklusināju ar dūri vēderā. - Oučhh. Par ko tad tas bija? - Viņas sejas izsteiksme rādīja sāpes.
- Tu vari mazliet klusāk? Mums viss kārtībā,tāpēc nevajag uztraukties. Es teicu.Taču...es maldījos..
Mēģinājumu telpā. ( Dance Practice room)
- Jungkook? Man ar tevi nopietni jāparunā. - Viņu menedžeris teica. Jungkooks paskatījās uz viņu ar samulsušu skatienu un piecēlās no zemes. Viņš notīrīja putekļus no savām biksēm un gāja pie menedžera.
- Kaut kas noticis? - Viņš jautāja. Menedžeris pamāja un lika viņam sekot viņam aiz muguras.Pēc 3 minūtēm.
- Es dzirdēju,ka tev ir draudzene. - Menedžeris iesāka un Jungkooks uz viņu nervozi paskatījās. - Un tā nav nekāda dziedātāja...tā ir fane. - Viņš pabeidza. Jungkooks gribēja kaut ko jau teikt viņam,bet viņš viņu apstādināja.
- Tu zini,ka pie mums aizliegts būt kopā ar kādu. Tu zini,ka mums ir smagi jāstrādā priekš karjeras. Tu zini pilnīgi visu un,tāpēc tu arī esi mūsu Golden Maknae. Tev jābūt gudrākam,bet tu pārkāpi robežas. Tu zini,ka tas ir riskanti priekš jums visiem un tas nozīmē,ka tu apdraudi visus no BTS. - Menedžeris teica. Jungkooks klausījās ar šokētām acīm. Viņš nezināja,ko teikt. Tas viņu sāpināja. - Tāpēc...- Viņš turpināja. - Tāpēc tev jāizdara pareizā izvēle...esi kopā ar BTS vai arī ar viņu. - Tagad Jungkooks to dzirdot,gribēja raudāt,bet viņam nenāca ārā neviena asara.
Menedžeris uzlika roku viņam uz pleca.
- Es zinu un pilnīgi tevi saprotu. Neuzskati mani par kādu briesmīgu cilvēku,bet tas ir nepieciešams priekš tevis un tavas nākotnes. Tev tas jāapzinās pašam. Tāpēc...es dodu tev trīs dienas laika izdomāt pareizo izvēli un,lai kāda tā būtu,es ceru,ka tas neliks man vilties. - Ar tiem vārdiem,viņš pameta telpu.
Jungkooks nolieca galvu un jutās galīgi sagrauts.Viņam nobira asara un viņš vienkārši gribēja pazust no zemeslodes. Viņš neko tavā labā nevarēja padarīt. Viņš zināja,ka pazaudēs savu sapni,nekļūstot par tādu dziedātāju,kādu atcerētos uz ilgiem laikiem. Viņš nespēja vairs normāli domāt. Šī visa situācija bija tik sāpīga,ka likās gribējās nomirt. Viņam sirdī bija iedūries liels duncis un viņš to nevarēja vairs izvilkt. Viņam nebija spēka.
Jungkooks nokrita ceļos uz zemes un tagad ļāvās īstām asarām. Viņš skaļi raudāja,bet viņam bija vienalga.
To sadzirdēja arī pārējie.
Telpā ieskrēja Jimins,kurš izpleta acis no šoka.
YOU ARE READING
RAIN | Jeon Jungkook FF ✅
FanfictionJungkook ft. BTS (Korejiešu popmūzikas puišu grupa) Mīlestība no pirmā acu skatiena starp dziedātāju un fani,kas izvērtās kaislīgā mīlas stāstā. Jungkooks - 19.gadus vecs. Izskatīgs. Simpātisks. Piemīlīgs (Tā arī ir). Labi dejo, dzied, repo un ir v...