Es smīnēju par viņa vārdiem,taču biju arī mazliet satraukusies. Es tiešām nezināju,ko viņš grasās darīt. Viņš liecās man tagad pie lūpām un es jau biju gatavībā. Es aizvēru acis un gaidīju.
Pagāja moments un es neko nejutu. Es atvēru acis un Jungkooks vairs nekur nebija redzams. Es nesapratu,kas tikko notika un viņš vienkārši pazuda.
/Wtf?? Kāpēc viņš aizgāja?/
Tagad es tiešām neko nesapratu.
Es apsēdos uz krēsla un padevos. Es nopūtos un iedzēru vīnu. Kamēr es turēju glāzi rokās,es izdzirdēju troksni kaut kur netālu. Es paskatījos uz atpakaļu un skatījos,kas tas bija,bet neko aizdomīgu nepamanīju. Es atgriezos atpakaļ pie glāzes un skatījos uz to,jo citur nebija,kur skatīties.
Taču,pēkšņi...
Es sajutu,ka kāds nostājas man aiz muguras. Es gribēju kliegt,taču persona aiztaisīja manu muti un pieliecās man pie auss.
- Šššhh...- Viņš nočukstēja un...es sapratu...
Tas ir Jungkooks.
Viņš noņēma roku no manas mutes un atlieca manu galvu uz labo pusi. Viņš maigi noglāstīja manu kaklu un tagad pats pieliecās pie manis. Viņa elpa aizskāra manu ādu un,tad es sajutu viņa lūpas. Viņš lēnām sāka skūpstīt manu kaklu un es aizvēru acis no labsajūtas. Tā bija vienreizēja sajūta. Es mazliet izdvesu mazu iesaucienu no savas mutes un uzreiz apklusu. Es sāku sarkt.Jungkooks to izbaudīja. Viņam patika tevi redzēt,ka tev patīk šī sajūta. Tava maigā āda viņu galināja nost.
/Uhh...Viņa garšo tik labi.../Viņš arī nolaizīja manu kaklu. Tas lika man mazliet sarauties no šoka,taču es negribēju,lai viņš beidz. Viņš aizlika manus matus kreisajā pusē un tagad mani viņš vairāk sāka skūpstīt. Viņš no kakla aizgāja līdz pleciem un manām rokām. Viņa lūpas dedzināja man ādu un man likās,ka drīz sadegšu,bet man bija vienalga. Es tagad tiešām gribēju viņu.
- Tu esi tik skaista...- Viņš teica un turpināja mani skūpstīt uz rokām. Viņš jau gribēja vilkt tev nost topiņu,kad kaut kur atsprāga vaļā durvis.
Mēs abi uzreiz pacēlām galvas un paskatījāmies tajā virzienā.
Tur stāvēja Tae. Viņam sejā varēja redzēt šoku un vilšanos..- Ko jūs darāt? Kāpēc šis bija man jāredz ar savām acīm?? - Viņš tiešām bija šokā. - Man vienkārši nav,ko teikt...-
Mēs abi piesarkām un es skatījos uz zemi. Es tiešām negribēju,lai kāds to redz.
- Uhh...labi...nu...es gribēju pasaukt Jungkooku? Tava dziesma ir gatava. - Viņš teica un Jungkooks pacēla acis pret viņu. Viņam sejā iezagās milzīgs smaids.
CZYTASZ
RAIN | Jeon Jungkook FF ✅
FanfictionJungkook ft. BTS (Korejiešu popmūzikas puišu grupa) Mīlestība no pirmā acu skatiena starp dziedātāju un fani,kas izvērtās kaislīgā mīlas stāstā. Jungkooks - 19.gadus vecs. Izskatīgs. Simpātisks. Piemīlīgs (Tā arī ir). Labi dejo, dzied, repo un ir v...