Mēs abi iekāpām vienā no kabīnēm un to pēctam aiztaisīja mums ciet. Es apsēdos uz soliņa un sāku gatavoties ellei. Jungkooks apsēdās man pretī un pētīja mani.
- Y/N? Tu izskaties bāla. - Jungkooks teica. Es neko neatbildēju un tikai skatījos uz zemi.
- Hey...- Viņš piecēlās un piesēdās man blakus. - Tev viss kārtībā? - Viņš uzlika savu roku uz manējās. Es paskatījos uz viņu un momentā nokratīju viņa roku.
- Man...ir viss kārtībā...- Es atbildēju. Viņš uzrāva uzaci.
- Jā,var redzēt. Pirms tam tu skraidīji kā trakā,kad gājām uz citām atrakcijām.- Jungkooks turpināja mani pētīt. Es atkal viņam neatbildēju,jo kabīne sāka kustēties. Es salecos un aizsedzu savas acis ar rokām. Es piespiedos pie pašas malas un lūdzos,kaut šis viss ātrāk beigtos.
- Y/N...- Jungkooks piesēdās man vēl tuvāk un tagad savu roku uzlika uz manas kājas. - Es taču redzu. Tev nevajag izlikties. Nāc šurp. - Viņš noņēma manas rokas no sejas un piekļāva mani pie viņa. Es tikai sāku vairāk panikot,jo atkal...viņš bija man ļoti tuvu un mana sirds pukstēja milzīgā ātrumā.
- Es...nevaru..Man ir bail...- Es nočukstēju un cieši aizvēru acis. Jungkooks uzreiz paņēma tavus matus un aizlika tos aiz tavas auss. Viņš glāstīja tavus matus un pieliecās pie tavas auss.
- Būs labi...Tev vajadzēja man uzreiz pateikt,ka tev ir bail no Panorāmas rata. Es negribēju tevi nobiedēt.- Viņš čukstēja un uzlika maigu skūpstu uz manas auss. Tas lika man atvērt acis un šausmīgi piesarkt.Jungkooks pasmaidīja pie sevis un piespieda tevi ciešāk pie sevis. Viņš atspieda savu galvu pret tavējo un nopūtās.
/Man tiešām tas būs jādara.../
Un...
Viņš sāka dziedāt.Nedomā ne par ko
Amu geotdo saenggakhajima
Nesaki pilnīgi neko,pat nevienu vārdu
Neon amu maldo kkeonaejidoma
Ayo Oh
Vienkārši smaidi priekš manis
Geunyang naege useojweo
Yeah
Es vēl aizvien nespēju tam noticēt
Nan ajikdo midgijiga anha
Šis viss man liekas kā sapnis
I modeun ge da kkumin geot gata
Ayo Oh
Nemaz nemēģini pazust
Sarajiryeo hajima
Yeah~
Is it true? Is it true?
You~ You~
Tu esi tik skaista,ka man bail
Neomu areumdawo duryeowo
Untrue~ Untrue~
You~ You~
Vai tu paliksi pie manis?
Gyeote meomulleo jullae (jullae)
Vai tu man apsoli?
Naege yaksokhaejullae (jullae)
Ja es tev pieskaršos
Son daemyeon
Tu aizlidosi prom vai būsi sagrauta
Naragalkka buseojilkka
Man ir bail,bail,bail no tā
Geobna geobna geobna
Vai tu apstādināsi laiku?
Shiganeul meomchullae (cchullae)
Ja šis moments paies
I sungani jinamyeon (namyeon)
Lai gan tas nav noticis
Eobseottdeon iri dwelkka
Man ir bail,bail,bail,ka es tevi varētu pazaudēt
Neol ireulkka
Geobna geobna geobna
Butterfly~ Like a Butterfly
Tieši kā Butterfly
Like a Butterfly
Machi Butterfly bu Butterfly cheoreom
Butterfly~ Like a Butterfly
Tieši kā Butterfly
Like a Butterfly
Machi Butterfly bu Butterfly cheoreom~~~Viņš man dziedāja. Iedomājieties??? Viņš sāka man dziedāt "Butterfly" dziesmu,brauciena laikā. Es biju totālā šokā. Es tikai klausījos,kā viņš man dzied un es biju aizvērusi acis,visu laiku,kamēr Jungkooks man dziedāja. Ziniet,kas visu vēl padarīja labāku?
Lietus.
Sāka līt lietus un šis mirklis bija vēl labāks.
Mana mīļākā dziesma no BTS,ko man dzied pats Jungkooks un,ja fonā vēl lietus līst?
Kas var būt vēl labāks?
Es jutos tik labi,kā vēl nekad. Viņa balss mani nomierināja un tas bija pats labākais brīdis šovakar. Es nebiju paredzējusi,ka viņš,ko tādu darīs. Viņa balss bija ļoti skaista. Gluži kā eņģelim.Pēc 3 minūtēm.
Es biju jau nomierinājusies,tāpēc es pacēlu galvu un devu vieglu smaidu Jungkookam.
- Tas bija...skaisti..- Es nevarēju beigt smaidīt. Viņš iesmējās un mazliet pavirzījās nost no manis. Lietus vēl lija un mēs jau tuvojāmies brauciena beigām. Viņš paskatījās pa logu un,tad atkal uz mani.
- Izskatās,ka drīz būs jākāpj ārā...- Viņš domīgi teica un beigās pasmīnēja. Es turpretī,nopūtos.
- Un tas nozīmē,ka...es būšu slapja...- Viņš par maniem vārdiem smīnēja vēl vairāk. Es paskatījos uz viņu.
- Kas ir? - Es prasīju. Jungkooks iesmējās.
- Tieši lietū ir tā jautrība...- Viņš paraustīja uzaci,kamēr turpināja smīnēt.
CITEȘTI
RAIN | Jeon Jungkook FF ✅
FanfictionJungkook ft. BTS (Korejiešu popmūzikas puišu grupa) Mīlestība no pirmā acu skatiena starp dziedātāju un fani,kas izvērtās kaislīgā mīlas stāstā. Jungkooks - 19.gadus vecs. Izskatīgs. Simpātisks. Piemīlīgs (Tā arī ir). Labi dejo, dzied, repo un ir v...