Sedat, yatağında uzanmış müzik dinliyordu. Müziğin etkisiyle bir süre sonra dalmaya başladı. Tam rüya göreceği sırada odasının kapısı açılmış ve birisi üzerine atlamıştı. Şaşkınlıkla kalktı ve üzerindeki kişinin Bora olduğunu farketti. Yüzüne gülümseme yerleşti bir anda ve Bora'yla boğuşmaya başladılar. Yorulduklarında ikisi de nefes nefese yerde oturuyordu. Daha sonra Sedat yerinden kalktı ve Bora'ya sıkıca sarıldı." Hoşgeldin kardeşim. Ne zaman geldiniz. Keşke haber verseydin. "
" Belli değildi. Hem süpriz yapmak istedim. "
Bora, Kübra'nın abisiydi. Sedat'la çok yakın arkadaşlardı. Sedat'a göre boyu biraz daha kısa olsa da yapılıydı. Sedat' ın aksine sarı, dağınık saçları vardı. Gözlerinin elası ve yanık teniyle ayrı bir duruşu vardı.
Hasret gidermeleri bitince yatağa oturdular ve sohbet etmeye başladılar. Sedat, Kübra'yı sormak istiyordu fakat konuyu nasıl açacağını bilmiyordu.
" Yerleştiniz mi eve? "
" Evet. Annemle Kübra temizlik yapıyordu bende kaçtım yanına geldim. "
Sedat, Kübra'nın ismini duyunca heyecanlansada belli etmemeye çalıştı.
" İyi yapmışsın. "
Bora, babasının aramasıyla vedalaşıp kalktı. Sedat onu yolcu ettikten sonra direk annesinin yanına gitti. Emine Hanım kızı Selin' le oturmuş televizyon izlemekle meşguldü.
Selin, Ygs sınavına hazırlık yaptığı için genelde kurslara gidiyordu. Evde pek kalmıyordu. Sedat' la genelde iyi anlaşırlardı. Sedat' a görünüş ve karakter olarak fazla benzemiyordu. Daha içten ve samimiydi. Dersleri de Sedat'ın aksine daha iyiydi.
Oğlunun geldiğini görünce Emine Hanım gülümsedi.
" Napıyorsun sultanım? "
" Vakit geçiriyorum oğlum. Gitti mi arkadaşın? "
" Gitti. Sultan Teyzeyle görüştün mü?"
" Daha görüşmedim. Az sonra gidip bir bakacağım. Yemeğe çağırmayı düşünüyorum. Yorulmuşlardır, bir de o telaşta yemekle uğraşmasın. "
" İyi düşünmüşsün anne. "
Sedat annesinin yanaklarını hafifçe sıkıp odasına geçecekti ki Selin' in sesiyle durdu.
" Abi burada bende varım değil mi? Tamam sınav hazırlıklarından dolayı eve pek uğradığım söylenemez ama unutmazsan sevinirim. Sonuçta kardeşinim. "
Sedat gülümseyip Selin' in yanaklarını daha da sert sıktı. Bir yandan da gülüyordu.
" Ooo bakıyorum pek bir alıngan olmuşuz küçük hanım. Kusura bakma kafam bin türlü şeyle dolu yoksa seni unutur muyum ben. "
" Ya tabi bilmez miyim. "
Sedat, Selin' e göz kırpıp odasına geçti.Akşamı iple çekiyordu. Nasıl davranacağını, onu görünce ne yapacağını bilmiyordu. En önemlisi Bora' ya belli etmeden nasıl olacaktı bu iş.
****
Zeynep, misafirler gittikten sonra odaya kapatmıştı kendisini. Büşra biraz yanında kalmış daha sonra oda kalkmıştı. Kafasını dağıtmak için dizi izlemeye karar verdi. Başta anlamasa da bir süre sonra filme dalmıştı.
Merve, Hatice ve Neslihan' ı sevmişti ama Zeynep' e neden böyle davrandıkları hakkında hiçbir fikri yoktu. Sedat' la kuzen olmalarına ise ayrı bir şaşırmıştı. En kısa zamanda görüşüp soracaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Masalım
Teen FictionNe güzel bir duadır ; " İyi insanlara çıksın gittiğin bütün yollar." Kime bu duayı etsen tüm kalbiyle amin der. Neredeyse herkes ister böyle olmasını. Ama kimin duasının ne zaman kabul olacağı bilinmez. Zeynep de bilmiyordu karşısına kimlerin ve na...