8. Bölüm

135 30 129
                                    

Zeynep'in kokusu çok tanıdık gelmişti ve gözlerinin önüne Kübra geldi. Doğru hatırlıyordu bu Kübra' nın kokusuydu. Bir an kendisini Kübra' ya sarılıyor gibi hissetti fakat Zeynep'i düşününce kendinden utandı.

Sanki karşısında Kübra durmuş onları izliyordu. Gerçek olduğunu düşünüp hemen geri çekildi. Fakat tekrar aynı yere bakınca orada hiç kimse olmadığını gördü. Hayal gördüğünü anlayınca derin bir nefes aldı.

Zeynep, Sedat'ın bu hareketlerine anlam veremedi. İlk sarıldığında ağlamanın etkisiyle ne yapacağını şaşırdı. Tam geri çekilip kızacaktı ki Sedat ondan önce davranıp aniden çekilince afalladı. Sedat'ın yüzü bembeyaz olmuştu ve arkasına doğru garip garip bakınca daha da çok merak etti. Sedat sesini çıkarmayınca Zeynep daha fazla dayanamayarak sordu:

" İyi misin? "

Sedat, Zeynep'in sorusuyla kendisine geldi. Yaptığı hatayı farketti ve anında toparladı.

" Ben seni öyle ağlatınca çok kötü oldum. Bir an boş bulunup sarıldım ama senin istemediğini hatırlayınca daha da kötü oldum ve hemen geri çekildim. "

Zeynep, Sedat'ın söyledikleri karşısında çok şaşırmıştı. Sedat o istemiyor diye yaptığı şeyden vazgeçmişti hem de onu üzmemek için. Zeynep, Sedat'a bir kez daha aşık olduğunu hissetti. Ne diyeceğini bilemedi.

Sedat ise söylediği yalana kendisi bile şaşırmıştı. İçten içe kendisini tebrik etti. İyi toparladığını düşünüyordu. Durumu her yönden kurtarmıştı ve Zeynep'den artı puan aldığını düşünüyordu. Zeynep'in yüzüne baktığında bunu tahmin etmek zor değildi.

Zeynep' den cevap gelmeyince Sedat konuşmasını sürdürdü.

" Tekrar özür dilerim umarım bana kızmazsın. " dedi masum masum bakarken.

Zeynep, Sedat'ın bakışları ve sözleri karşısında daha da eridi sanki ve kalbi heyecanla atmaya, elleri titremeye başladı. Cevap vermek istiyordu ama kelimeleri bir türlü seçemiyordu. Zar zor birşeyler söyledi fakat söylediklerine kendisi bile şaşırdı.

" Yok kızmadım. Kızacak birşey yapmadın ki c- canım. "

Özellikle son söylediği kelime ağızdan nasıl çıktı bilmiyordu. Sedat ise duyduğu sözler karşısında gülümsemesini daha fazla saklayamadı. Ani bir hareketle tekrar Zeynep' e sarıldı. Zeynep daha da şaşırırken Sedat, Zeynep'in kulağına bu defa gülerek:

" Teşekkürler. Özellikle söylediğin son kelime için. Seni seviyorum canım. "

Sedat, bilerek öyle söylemişti, Zeynep birşey diyemesin diye. Düşündüğü gibi de oldu. Zeynep kendisine kızsa da birşey diyemedi. Sonuçta bi defa ağzından çıkmıştı sözler.

" Umarım bu son olur. " diye geçirdi içinden.

Sedat fazla abartmamak için bıraktı Zeynep'i. Genç kızın karmaşık suratını görünce daha da keyiflendi. Zeynep bu konu da birşey söylemesin ve utanmasın diye de başka şeyler konuşmaya başladı.

Kübra ve sarılma meselesi tekrar kapanmış oldu.

***

Sedat gittikten bir kaç gün sonra Zeynep, oda arkadaşlarına bahsetti Sedat' tan. Sayılı kişiler biliyordu. Oda arkadaşlarının da bilmesinde bir sakınca görmedi. Onların yanında daha rahat olmak istiyordu.

İlk olduğu için birilerine söylemeye çekiniyordu. Oda arkadaşları da kızmıştı daha önce anlatmadığı için fakat daha sonra Zeynep onların gönlünü aldı. Pınar hariç diğer iki arkadaşı beğenmişti ve onaylamıştı. Pınar pek yorum yapmamıştı. Tek söylediği şu sözlerdi:

Benim MasalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin