23. Bölüm

62 12 21
                                    

Biraz uzasada artık asıl anlatmak istediğim yere geldim çok şükür. Benim için herşey burdan sonra başlıyor. Umarım bundan sonraki kısımları beğenir ve keyifle okursunuz.

Görüşleriniz benim için çok kıymetli. Görüşlerinizi esirgemezseniz benim içinde iyi olur. Hatalarımı görmemde çok faydası dokunuyor.

Keyifli okumalar :)





Fatma Hanım, Zeynep' e ulaşamayınca son çare Büşra' yı aradı. Belki onun yanına gitmiştir diye umut ediyordu. Bir yandan da yemek hazırlıkları için Tuğba' ya emirler yağdırıyordu. Büşra ikinci çalışta hemen cevap verdi.

" Buyur teyzem. "

" İyi akşamlar kızım. Kusura bakma akşamın bu vakti arıyorum ama Zeynep sizde mi diye soracaktım. "

" Bugün hiç konuşmadık teyzem. Hayırdır birşey mi oldu? "

" Bende anlamadım ki kızım. Birşey demeden çıkmış gitmiş. Telefonlara da cevap vermiyor. "

" Tamam Fatma Teyze sen merak etme ben bulurum onu. Bizim oradaki parka gitmiştir kesin. Bir bakayım size haber veririm. "

" Sağol kızım, Allah razı olsun. "

Fatma Hanım biraz olsun rahatlamış hissetti. Büşra' ya güvenirdi, onun bulacağından hiç şüphesi yoktu.

Büşra ise telaşla üzerine ceketini giydi. Yine Sedat'la ilgili birşey olmuştur diye düşünüyordu. Tam kapıya gelmişti ki annesi durdurdu.

" Bu saatte tek başına nereye kızım? "

" Zeynep' e bakacaktım anne. Fatma Teyze ulaşamamışta beni aradı. "

" Abinde gelsin yanında o zaman tek gitme. "

Gönül Hanım oğluna seslendi. Ömer oflayarak yanlarına geldi. Büşra sabırsızca abisinin ceketini eline tutuşturdu. Ömer anlamaya çalışırcasına Büşra' ya baktı.

" Acelemiz var çabuk ol. Zeynep' i aramamız lazım. "

" Sizin bu işleriniz beni bıktırdı artık."

" Ağzın çalışacağına elin çalışsa keşke abi. "

Ömer birşey demeden ceketini üzerine geçirdi ve birlikte çıktılar. Büşra her zaman gittikleri parka doğru yöneldi. Arkadaşını tanıyordu, canları sıkkın olduğunda ikiside hep o parka giderdi. Yine oraya gideceğinden emindi.

Büşra etrafa göz gezdirirken az ileride Zeynep' i görmesiyle yüzü aydınlandı. Hafif tebessümle arkadaşına baktı. Yine haklı çıkmıştı fakat gördükleriyle gülümsemesi yüzünde dondu kaldı. Zeynep birisiyle çarpıştıktan sonra aniden yere düşmüştü. Daha ne olduğunu anlamadan dibinde biten iki genci görünce telaşlandı.

Ömer' de manzarayı görünce Büşra' dan önce davranıp öne atıldı. Gençlerden birisi Zeynep' in ceplerini karıştırmaya başlamıştı ki kafasına gelen taşla neye uğradığını şaşırdı. Ardından Ömer' in yakasından tutup savurmasıyla sinirlendi ve oda bıçağını çıkarttı. Onun arkadaşı da tam atılıyordu ki duydukları sesle gerisin geriye kaçmaya başladılar.

Parkla ilgilenen bekçi ve güvenlik görevlileri koşarak yanlarına geldi. Olayları tam vaktinde farkedip yetişmişlerdi. Büşra ise Zeynep' e ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Uyanması için sarsmaya başladı. Belki kendine gelir diye gıdıkladı ama nafile. Abisine baktı oda görevlilerle konuşmaya başlamıştı. Büşra abisine seslendi sinirle.

Benim MasalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin