" Kafanız neredeyse buraya davet
etseniz de bizde sizin yüzünüzden ezilme tehlikesi yaşamasak? "Merve sarsıntının şokuyla daha kendine gelemeden hızla bırakıldı. En azından yürüyecek pozisyona getirildiği için bir sıkıntı yaşamamıştı.
Fakat yardım eden çocuğun ukala tavırları Merve'yi kızdırmaya yetmişti. Arkadan itenler olduğu için Ömer hızla Merve'nin yanına gelip sürüklemeseydi Merve o çocuğa cevabını verecekti. Saniyeler içinde gözden kaybolmuştu zaten.Uzun bir uğraştan sonra tribünde yerlerini almışlardı. Merve kendini kaybedip diğerlerine zarar vermemek için en uçlarına geçti. Zeynep de Büşra'yla birlikte diğer uca oturdu. Ömer ve Pınar arada kaldı.
Merve'nin yanı başta boş olsada bir süre sonra bir grup erkek gelip oturdu. Merve'nin umurunda değildi. Heyecanla maçın başlamasını bekliyorlardı. Bir yandan da tezahüratlara başlamışlardı.
Futbolcular sahaya geldiklerinde hepsi heyecanla daha net görmeye çalışıyordu. Merve ve Zeynep Muslera' yı görünce daha da mutlu oldular. En çok onu görmek istiyorlardı.
Bir süre sonra maç başladı. Hepsi heyecanla bir yandan izliyor bir yandan da tezahüratlarla takımlarına destek olmaya çalışıyorlardı. Merve tam kendini kaptırmıştı ki bir anda ona çarpan kişiyle yere düşmekten son anda kurtuldu. Sinirle ona çarpana baktığında ise sinir katsayısının daha da yükseldiğini hissetti. Girişte onu kurtaran kişiydi yine. Mahcup bir şekilde Merve'ye bakıyordu.
" Kusura bakma dengemizi kaybettik bir anda. "
" Dengeni bir an önce bulda insanlar ezilme tehlikesi yaşamasın. "
" Sen baya komikmişsin ya. "
Merve tekrar dönüp cevap vermedi. "Ya sabır" dedi kendi kendine. Dikkatini maça vermeye çalışıyordu.
Kısa süre sonra ilk yarının bitiş düdüğü çalmış, hâlâ gol göremedikleri için kızların canı sıkılmıştı. Merve telefonunu çıkarmış fotoğraf çekmeye başlamıştı. Tam pozunu vermiş çekecekken önüne bir paket uzatıldı ve fotoğrafda öyle çıktı. Sinirle önündeki çekirdek paketine baktı.
" Çekirdek yer misiniz? "
" Sinemaya gelmedim o yüzden gerek yok. "
" Ha yani illa sinemaya gidelim diyorsun? "
" Ne alaka ya. Önüne dönsene sen. "
" Ben Mahmut. Tanıştığıma memnun oldum. "
Mahmut elini selamlaşmak için uzatmıştı. Merve işaret parmağının ucunu değdirip çekti. Alaylı bir şekilde gülerek cevap verdi.
" Ben memnun olmadım. Rahat bırakırsan maç izleyeceğim. "
Mahmut gülerek önüne döndü. Merve şaşırmıştı, gerçekten dediğini yaptığı için. Ama fazla da üstünde durmadı. Maç tekrar başlamıştı zaten.
Ne kadar isteselerde bir gol dahi olmamış, maç golsüz berabere bitmişti. Yorgun bir şekilde stadın boşalmasını izliyorlardı. Az sonra onlarda yavaştan kalktılar. Burukta olsa yinede mutlulardı burada oldukları için.
Vakit geç olmasına rağmen hemen eve dönmek istemediler. Evlerine yakın bir parkta bir süre daha oturdular. Ardından Ömer, Zeynep ve Merve'yi eve bırakıp döndü.
****
Zeynep'in tekrar Konya' ya dönmesine sayılı günler kalmıştı. Yavaş yavaş eşyalarını toplamaya başlamıştı. Bir yandan da KPSS için gerekli olacak kitaplara bakıyordu. Bu yıl son senesi olduğu için daha sıkı çalışması gerektiğini düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Masalım
Fiksi RemajaNe güzel bir duadır ; " İyi insanlara çıksın gittiğin bütün yollar." Kime bu duayı etsen tüm kalbiyle amin der. Neredeyse herkes ister böyle olmasını. Ama kimin duasının ne zaman kabul olacağı bilinmez. Zeynep de bilmiyordu karşısına kimlerin ve na...