Pytania do Sehuna:
1. Czujesz coś do swojej wybranki?
Ostatnio coraz bardziej chcę być przy niej. Może i czuję coś więcej, ale raczej wątpię, aby Sophie czuła to samo, ponieważ wiem jakie ma o mnie zdanie i na razie nie wygląda na to, żeby je zmieniła.
2. Czy naznaczyłeś Sophie ze względu na silny gen?
Kiedy tylko zobaczyłem Sophie, wtedy na ulicy, czułem jak jej gen bardzo mnie do niej przyciąga. Byłem jedynym, który postanowił ją zdobyć, wiedziałem, że ona będzie moja. Postanowiłem, że ze mną zamieszka, abym mógł ją bliżej poznać, ale kiedy koło niej zaczęli kręcić się moi bracia, postanowiłem ją naznaczyć, żeby wybili sobie z głowy zbliżanie się do niej.
3. Kierujesz się stereotypem, że relacja żywioł-człowiek jest tylko jednostronną miłością?
Nigdy nie wierzyłem w te pierdoły. Ja i Sophie jesteśmy pięknym przykładem tego, że to nie musi być prawdą. W tej relacji jest napisane, że tylko człowiek czuje coś do żywiołu, a moja partnerka, która jest człowiekiem, na razie mnie nienawidzi.
4. Czy ułoży ci się z Sophie?
Nie wiem, czy w ogóle coś z tego będzie.
5. Dlaczego jesteś takim dupkiem? Raz traktujesz Sophie jak rzecz, a zaraz po tym chcesz się do niej zbliżyć. Tak bardzo nie potrafisz się zdecydować?
Zdania na mój temat są różne. Jeśli mam być szczery to mam je gdzieś, ale postaram się odpowiedzieć na Twoje pytanie. Sophie na początku strasznie mnie denerwowała. Była taka zbuntowana i sam zastanawiałem się, czy dobrze zrobiłem, że tak wcześnie ją naznaczyłem. Myślałem, że jak będę dla niej surowy, to w końcu coś się w niej zmieni i sama mi się odda, jednak było na odwrót. Ogólnie niezbyt się tym przejąłem, bo wiem, że ona jeszcze sama będzie chciała ze mną być, ale kiedy Kyungsoo zaczął się koło niej kręcić, zrozumiałem, że muszę się zmienić. Gdy zacząłem być dla niej... milszy, to zauważyłem, że Sophie również zachowywała się inaczej w stosunku do mnie i nie była już taka zbuntowana.
6. Naznaczyłeś Sophie prawdopodobnie przez ten gen, ale czy lubisz ją jako osobę? Nawet nie pytam o miłość. Chodzi o zwykłe, codzienne relacje.
Nie mogę powiedzieć za wiele, bo na razie nic o niej nie wiem. Czy ją lubię? Można powiedzieć, że tak, a nasze relacje, na chwile obecną, to były tylko jej odwiedziny w moim pokoju...
Pytania do Sophie:
1. Jak czujesz się z tym, że zostałaś naznaczona?
Na samym początku nie wiedziałam o co w tym wszystkim chodzi, a gdy tylko dowiedziałam się co to znaczy, znienawidziłam Sehuna. Czułam się jak rzecz, a nie człowiek... Sehun tak też mnie traktował i nie zwracał uwagi na to, że jestem zwykłym człowiekiem!
2. Gdyby Sehun zmienił swoje nastawienie do ciebie, to dałabyś mu szanse?
Sehun chcąc, czy nie chcąc jest moim partnerem. Wyrządził mi wiele krzywdy i nie wiem czy dałabym radę wybaczyć mu to wszystko.
3.Czujesz coś do Sehuna? Znaczy... podobno zależy ci na KyungSoo, ale jak przychodzi co do czego, oddajesz się Sehunowi praktycznie bez oporu, gdy tylko jest czuły. Którego z nich byś wybrała, gdybyś tylko miała na to wpływ?
Zawsze Kyungsoo będzie dla mnie ważny, ponieważ jestem mu wdzięczna za to, co dla mnie zrobił. A co do Sehuna, to mam mętlik w głowie. Niby mówi, że się zmieni, ale nie wiem ile wytrzyma będąc dla mnie ,, miłym''. Nie wiem czy to normalne, ale kiedy Sehun jest dla mnie czuły, to czuję się przy nim bezpiecznie i nie protestuję, ponieważ to sprawia mi... przyjemność? Gdybym mogła kogoś wybrać, to najchętniej nie wybrałabym nikogo, tylko po to, żeby mnie wypuścili.
4. Nie tęsknisz za rodziną?
Oczywiście, że tęsknie. Zastanawiam się co się dzieję z nimi i Hyorin, którą przy naszym, pewnie ostatnim, spotkaniu musiałam ją okłamać, ale nie miałam wyjścia.
Pytania do Kyungsoo:
1. Czy uda ci się odkochać w partnerce Sehuna?
Mimo, że to dla mnie trudne, tak samo jak i dla Sophie, będziemy się starali być tylko przyjaciółmi. Tak będzie lepiej dla nas wszystkich.
Pytania do Chanyeola:
1. Jest ci ciężko, wiedząc, że nie możesz mieć Sophie, mimo tego, jak bardzo byś chciał?
Szczerze? Nie wyobrażałem sobie wcześniej Sophie z kimś innym, niż ja. Wiem, że ona nic do mnie nie czuje i raczej tego nie zmienię, więc postanowiłem odpuścić, żeby mieć ją chociaż jako przyjaciółkę. Czy jest mi trudno? Na początku nie mogłem się z tym pogodzić, ale z czasem wiem, że słusznie zrobiłem.
Pytania do Luhana:
1. Jaka była Twoja najgorsza przeczytana myśl?
Wtedy, kiedy odczytałem z myśli Sophie, że Sehun ją wykorzystał. Zabolało mnie to, że mój brat okazał się być taki okrutny.
2. Jak to jest czytać ludziom w myślach i czy cię to czasami nie denerwuje?
Nienawidzę kłamców, a dzięki mojej mocy potrafię ich rozpoznać. Na początku trudno było mi się przyzwyczaić do tego, że mogę ,,grzebać'' w myślach innym, ale z czasem to opanowałem i teraz sam decyduję, kiedy i komu czytam w myślach.
3. Czułeś coś do Sophie, czy traktujesz ją tylko jako partnerkę Sehuna?
Tylko jako partnerkę Sehuna. Nigdy nic do niej nie czułem. Lubię ją, ale tylko jako koleżankę.
Pytanie do Laya i Suho:
Czy traktujecie Sophie jako swoją przyszłą szwagierkę, czy również czujecie coś więcej?
Lay: Bardzo lubię Sophie, ale nic do niej nie czuję.
Suho: Sophie jest wspaniałą dziewczyną i świetnie się z nią rozmawia, ale traktuję ją jako swoją przyjaciółkę i przyszłą szwagierkę.
Pytanie do Tao i Krisa:
Co tak bardzo przeszkadza wam w Sophie? Nic wam przecież nie zrobiła.
Tao: Uważam, że nasz dom nie jest dobrym miejscem dla zwykłego człowieka. Nie wiem co Sehun widział w tej dziewczynie, ale skoro ją naznaczył, to powinien zamknąć się razem z nią w pokoju, a nie pozwalać, aby chodziła po domu, jak by była u siebie.
Kris: Zawsze wiedziałem, że ludzie stwarzają same problemy. Sophie zamiast trzymać się z dala od mojego brata, kręci się obok niego, a potem krzyczy, że potrzebuje pomocy.
Pytania do autorki ^^:
1. Jak długo znasz EXO?
Od niedawna ( może kilka miesięcy). Dziękuję mojej KUKISI staphnat, która pokazała mi moich mężów!
2. Masz napisane całe fanfiction, czy jesteś w trakcie?
Ogólnie mam wszystko rozpisane w moim magicznym zeszycie :) Obecnie piszę 43 rozdział.
3. Czy trudno napisać takie ciekawe opowiadanie i ile zajęło ci pisanie?
Hmm... Uważam się za osobę kreatywną i pomysł na tego ff wymyśliłam tak jakoś na spontanie( i tak zaczęłam też pisać). Zaczęłam myśleć głębiej nad fabułą i wszystko zajęło mi... dzień? Kilka godzin? Tak czy inaczej, mało. Czy trudno napisać ciekawe opowiadanie? Nie wiem. Ja piszę to, co mi przyjdzie do głowy :)
4. Dobrze ci z myślą, że czekając na każdy kolejny rozdział, moje ( i zapewne innych czytelników) serce krwawi?
Of kors, że nie. Musicie mnie zrozumieć, że nie mogę codziennie dodawać rozdziałów, żeby zbudować napięcie :)
Dziękuję wszystkim za pytania! ^^
Gdyby ktoś kiedyś chciał jeszcze takie coś to piszcie do mnie :*
CZYTASZ
You can call me monster|Sehun EXO fanfiction| ✓
FanfictionSophie Lee jest zwykłą dziewczyną. Pewnej nocy zobaczyła coś, czego nigdy nie miała zobaczyć. Zostaje porwana i przetrzymywana przez dwunastu braci. Przez cały jej pobyt z najmłodszym z nich dzieję się coś dziwnego. Czy Sophie zdoła przed nim uciec?