POV Rose :
Gabinet opuściłam z wielkim uśmiechem na twarzy, którego nie dało się nie zauważyć. Dymitr cały czas szedł koło mnie i co jakiś czas przyglądał się mi.
-Pewnie jutro będziesz chciała już ćwiczy na zajęciach ale wolałbym jednak żebyś przeczekała jeszcze ten jeden dzień.
-Co? -Tylko tyle udało mi się z siebie wyduść-ale ja muszę nadrobić zaległości -dodałam
-Wiem o tym, jednak myślę, że tak będzie lepiej.
Nagle do głowy przyszedł mi pewien pomysł, nie wiem czy się uda ale jak to mówią trzeba wierzyć, bo "Nadzieja umiera ostatnia" (moje ulubione powiedzenie, bardzo często to powtarzam 😉 😂), więc czemu by nie spróbować.
-Dobrze ale pod jednym warunkiem.
POV Dymitr :
Zdziwiłem się, że tak szybko się zgodziła. Co prawda chce mi postawić jakiś warunek ale jednak się zgodziła i to bez większych kłótni.
-Jaki?-zapytałem w końcu
-Pomożesz mi nadrobić zaległości z treningów.-powiedziała pewnym siebie głosem
-Dobrze-zgodziłem się na jej warunek.
Pomyślałem w tedy, że będę mógł spędzać z nią więcej czasu. Chciałbym też nauczyć ją dokładniej techniki walki, bo czuję, że będzie naprawdę świetną strażniczką. Ma motywację i możliwości oraz potencjał, wiem też, że będzie starała się o to, żeby strzec swóją przyjaciółkę Lissę Dragmir, która jest ostatnią ze swego rodu. Jednak, żeby mogła zostać jej strażniczką, musi mieć najlepsze wyniki w walce.
Przed nią jeszcze sporo czasu do ostatecznych egzaminów ale wiem, że zda je napewno najlepiej ze wszystkich swoich rówieśników.
-Jutro po zajęciach pójdziemy do dyrektor Kirowej załatwić tą sprawę.-Powiedziałem
-Dobrze-potwierdziła Rose z szerokim uśmiechem na twarzy
Dalszą drogę pokonaliśmy w ciszy ale nie takiej krępującej, tylko dość przyjemnej.
Odprowadziłem Rose pod drzwi jej pokoju i gdy tylko je zamknęła, chwilę jeszcze pod nimi stałem, a potem skierowałem się w stronę mojego pokoju.
------------------
Jest i kolejny rozdział, mam nadzieję, że wam się podobał i proszę o komentarze z opiniami oraz pamiętajcie o zestawieniu gwiazdki jeśli wam się podobało 🌟.
Wasza 💖
RozaHathawayBielikov
CZYTASZ
Inny Początek Akademii Vampirów
FanfictionOd razu piszę że postacie się nie zmieniają i są takie same jak w książce(niektórych może nie być).To tak życie 17-latki Rosmarie Hathaway toczy się dość spokojnie do momentu kiedy w Akademii Św. Władimira pojawia się nowy nauczyciel. Rose zakochuje...