Už nám zkončili prázdniny a já začala chodit na vysokou. Jsem na svém pokoji na koleji. Jsem na pokoji sama,zatím žádné spolubydlící nemám. Jsem za to celkem i ráda. Nejsem zrovna společenský člověk.
"Cara Maizi?" vytrhl me z myšlení mužský hlas.
"Ano,můžete dál" odpověděla jsem. Otevřel dveře a dovnitř vesel asi 21 letej kluk. Byl vysoký a cernovlasy. Vlasy mel určité mastné. Nic neříkal jen se na me dival.
"Potřebujete něco?" zeptala jsem se trochu neduverive.
"Jo ehm..." odkaslal si a pokračoval..."jo ehm,omlouvam se. " řekl.
"To je v poho...co chcete?" řekla jsem mu důrazněji.
"Ehm...no jsem průvodce školy. Je moje povinnost ti ukázat kde co je." řekl a kyvl hlavou abych šla za nim.
"No..." trochu jsem zavahala..."tak dobře. " nekonec jsem teda šla. Toho kluka jsem se bala,ale věděla jsem,ze kdyz se nebudu ve škole orientovat tak to bude špatný. Prohlídka školy trvala asi 45 minut. Ta škola se mi líbila. Pak jsem se zase vrátila na kolej. Zrovna dávali v rozhlase čas oběda. Vypadala jsem celkem fajn ale par úprav tomu dám. Mela jsem poloroztrhane tepláky a k tomu žluté tričko.
Místo toho jsem si na sebe rychle dala kratasy a k tomu černé tričko. Taky jsem se trochu nalicila. Ano jdu jen na oběd,ale nikdy nevíte koho potkáte. Pak jsem už jenom vyšla z pokoje a šla do jídelny. Cesta tam mi trvala asi 2 minuty,ale mě se zdálo ze to trvá hodinu. Porad jsem někoho slyšela jak říká jiným,ze jsem totálně namyslena a ze jsem taky urcitě kráva. Vadilo mi když me lidi soudí bez toho,ze by me poznali.
•••••••••••••••••••∆••••••••••••••••••
Tak a tady je první část. Snad se líbí. Je to moje úplně první knížka. Asi tam bude určitě dost chyb.
Ale na tom přece nesejde!!! :-D Záleží na tom o čem ta knížka je a jaká je. ;-)
Jaká byla první část?
•štěpíík•
ČTEŠ
Totální smůla
RandomCaře (20) už zkončily prázdniny a začíná chodit na vysokou. Ma tam ale smůlu. Její smůla se časem ale začíná vytrácet. Jednou přijde ale den,který je pro ní ten nejlepší.