Totální hajzl!!!

40 4 0
                                    

Chytili jsme se za ruce,propletli jsme si prsty a vraceli se na kolej. Benny mi řekl,ze nejdřív půjdeme ke mě. Cestou ke svému pokoji jsme si povídali.
"Ale,ale,ale...Takže taková nicka jako jsi ty Benny má už holku??!"řekl nejakej vyšší kluk jak Benny a zaterasil nám cestu spolu ještě se dvěma druhyma klukama. Měl blonďaté az bílé vlasy a světle hodně světle modré oči.
"Ale copak?? Willi nám žárlí???" odpověděl na to Benny
"Ne..." vydechl ten Willi.
"Ale má na lepšího."
Dodal,koukl se na mě a přitom si olízl rty.
"Koho máš na mysli? Sebe?? To je k smíchu!! Kdo by si te vybral??" odpověděl mu,koukl se na me a mrknul. Já se nad tím zasmala.
"Hele!! Dej si bacha jo?? To se neříká" odpověděl Bennymu povýšeně. Pak me odtáhl od Bennyho a chytil me za ruku. Bennyho vzal za tričko. Nemám o něj zájem takže jsem se mu vytrhla z ruky.
"Co si myslis ze děláš???!!!!" vykřikla jsem na něj.
"Ale,ale...Cara dělá ze sebe statečné děvčátko." řekl to teda dost namyslene a k tomu se zasmal. Na nic nečekal a vzal me za paži. Já se mu vzpírala ale marně. Dotáhl nás az do nějaké tajné místnosti o kterých urcite nevěděli ani učitelé. Tam nás všechny tři zamkl a spustil na Bennyho.
"Takže ty hajzle!! Jestli nenechas Caru na pokoji tak te zabiju! Slyšel jsi???!!!!" Benny mel vystrašený výraz,ale i tak odpověděl sebevědomě.
"Ani náhodou!!! Já Caru miluju a jestli jsi si nevšiml tak i ona mě!!! Mas smůlu!! Najdi si jinou! Nemůžeš mít vše co se ti jen zalíbí!!" odpověděl. Já se zacervenala. Bylo to tak silné! Přestala jsem mít strach,pak se vsak zase rychle naplnil.
"Ale můžu!!" vykřikl ze všech sil a dal mu takovou facku ze odletěl blíž ke mě.
"NE!!!! Nech ho na pokoji!!!" vykřikla jsem a zadržela jsem Williho rukou.
"Jsi v poho?" zeptala jsem se se strachem v hlase Bennyho.
"Jo" odpověděl ale přesvědčivě nevipadal.
"Uhni" zajecel na me Willi a odsunul me pryč. Přišel k Bennymu a chytil ho za tričko a vytáhl ho nad zem.
Chytil se příležitosti a začal mu dávat pěstí do břicha. Benny ho chtěl kopnout ale nepovedlo se mu to.
"Nech ho na pokoji ty jeden hajzle!!!!" vykřikla jsem se vztekem. Skočila jsem mu na záda a snažila se ho od Bennyho dostat. Nepovedlo se mi to. Odhodil me na zem.
A začal znova dávat pěstí do břicha. Benny jecel bolestí.
"Neee!! Nech ho!! Udělám cokoliv!!" Willi přestal,Koukl se na mě.
"Cokoliv?" zeptal se jestli dobře rozuměl.
"Cokoliv" špitla jsem.
Willi se usklebil.
"Fajn,takže cokoliv." řekl a začal přemýšlet. Benny byl v bezvědomí.
"Benny,prosím vzbud se..." řekla jsem septem a začala jsem trochu brecet. Mela jsem o něho strach.
"Už vim..." v tom se Benny probudil..."necháme ho tedy na pokoji když si me vezmes a zalozis se mnou VELKOU rodinu." řekl mi s usklebkem a slovo VELKOU zdůraznil.
"Ne Caro,nedelej to." řekl slabim hlasem Benny. To se Willimu nelíbilo a tak mu dal pěstí do břicha a upustil ho na zem. Byl opět v bezvědomí. Priplazila jsem se k Bennymu a hladila ho po hlavě. Cítila jsem jak mi ztekla slza.
"Pokud ne tak se to bude opakovat každý den a já teda každý den chodit do posilovny tak by to už nemusel přežít." připomněl mi Willi. Mela jsem strach  taky vztek.
"Fajn" řekla jsem a zklonila hlavu. Willi se zasmal vítězným smíchem.
"Zítra přijď do mého pokoje prosím." dodal,odemkl dveře a odešel.

Totální smůlaKde žijí příběhy. Začni objevovat