NECH SI TO VYSVĚTLIT!!

39 2 0
                                    

Našla jsem ještě obrázek toho Williho...

Našla jsem ještě obrázek toho Williho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

-----------------
To je zajímavé... Tomu klukovi co mi to tu ukazoval trvalo 45 minut a me jen 30 minut. To je zvláštní. No to je jedno.
Eli jsem ukázala úplně všechno. I ten altánek. Moc se ji líbil. Cestou jsem ji řekla co se v něm událo. Byla z Bennyho nadšená. Teda do te doby než jsem ji řekla o tom co mi provedl. Pak ho ze srdce nesnášela.

Když jsme přišli zpět do pokoje,tak jsem jí řekla o moji brigádě v KFC. Také tam chtěla jít ale...už ji to někdo vzal. Já jenom doufám ze to nebude Willi. Potom si vzpomněla, ze ještě nemá žádnou brigádu vybranou a tak rychle skočila za počítač a začala vyhledávat. Já jsem si k ni přisedla a koukala se co si vybírá.
"Nechces mi něco doporučit? A nebo mi aspoň trochu pomoz..." no já se moc v tech brigadach nevyznam a také ani nevím co by ji šlo a co ne....přece jen ji znám jen jeden den.
"No...nevím co by ti šlo ale....já bych si vzala třeba...třeba tohle." odpověděla jsem ji a ukázala na nabídku pro brigádníky jako číšnice v jedné male cukrarne.
"Ano! To me bude bavit!" řekla velmi vesele a při tom zatleskala.
Potom jsem si lehla na postel a Eli si vyplňovala a dělala svoje.
Já jsem premyslela o všem. Premyslela jsem ale hlavně o tom pripadu s Bennym. Porad nemůžu uvěřit ze mi udělal něco takového.
Najednou zaklepal někdo na dveře. Šla jsem otevřít.
Otevřela jsem dveře a pak je zase silně zavřela. Benny....
"Prosimte přestaň byt taková a nech si to nechat vysvětlit!!" slyšela jsem za dveřmi. Opřela jsem hlavu o dveře. Začali mi téct slzy.
"Benny já nechci vědět důvod tvého chování...." řekla jsem trochu klidněji než předtím u mého auta.
"Kdyby jsi si to nechala vysvětlit tak se tolik netrapis....prosím otevři." najednou jsem mela pocit ze mám otevřít a poslechnout si co mi chce vysvětlovat. Ale moje ruce a hlava to nedovolili.
"Ne!! Jdi prosím pryč!" zajecela jsem na něj a bouchla pěstí do dveří a rychle utekla do koupelny kde jsem se připravovala na sprchu. Potrebuji všechny starosti splachnout pryč. Pustila jsem vodu a začala si umyvat vlasy. Za chvilku jsem byla hotova a šla se oblect...

Bylo úterý 13:14. A já mela hlad a Eli určité také.
"Hele,nechces se jít do centra najíst? Mám celkem hlad."
"Jo jasně." řekla a zaklapla knihu,kterou četla.
Také se šla oblect,protože na sobě mela potrhane tepláky a tričko s nápisem "best girl".
Vzala si na sebe..........

••••••••••••••••••••••∆••••••••••••••••••••••Tak jak se líbí moje první knížka?•stepiiik•

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

••••••••••••••••••••••∆••••••••••••••••••••••
Tak jak se líbí moje první knížka?
•stepiiik•

Totální smůlaKde žijí příběhy. Začni objevovat