Ale ne....

16 1 0
                                    

Ale jinak nic...
S Eli jsme se vrátili do pokoje a já si zalezla do sprchy. Bylo 17:27 hodin a já nikam chodit nechtěla. Zítra je čtvrtek a pak patek. To jdu s Eli vybrat šaty po práci a v sobotu půjdu k tatovi. Jak jsem se osprchovala tak jsem si oblékla pyžamo,vzala obálku s dopisem a šla před pokoj na chodbu kde byl takový jakoby koš na dopisy.

Zalezla jsem zpět do pokoje a šla do kuchyně udělat na večeři tousty.
"Tak už jsme zpátky děvčata!" zakřičel na nás nám známý hlas a uslyšela jsem prázknutí dveřmi.
"Joshy,Jacobe no nazdar. Kde jste tak dlouho byly?" zeptala jsem se jich. Mezitím okolo nás prošla Eli s knížkou v ruce,do které byla očividně zactena.
"Eli pozdrav kluky ne?" vynadala jsem Eli
"Jo jasné nazdar." pozdravila a ani jim nevenovala pohled a šla do kuchyně kde si natočila vodu a s vodou se vrátila zpět do pokoje.
"No tohle. Eli tady ma takového fešáka,který má vypracovaný břišáky a ona si ho ani nevšimne. Pche" řekne najednou Jacob trošku dotčeně a šel do svého pokoje. Já se jen zasmala. Vyndala jsem z toustovace 4 tousty,dala je na talíř a delala další. 4 tousty jsou přece jenom pro 4 lidi malo.
Vzala jsem talíř s tousty a šla za Joshem,který stal kousek ode me a koukal se jak kuchtím.
"Dáš si?" zeptala jsem se ho a nabídla mu z talíře.
"Jasně!! Ani nevíš jak umírám hlady." řekl a vzal si jeden toust z talíře.
"Takle ale jist nebudeš. Jen nadrobis na zem.Sedej." vynadala jsem mu a odtáhla židli od stolu,aby si mohl sednout.
Polozila jsem talíř s tousty na stůl a přinesla jsem mu talířek,aby nenadrobil na stůl. Pak jsem se vrátila zpět k toustovaci a zacala si pobrukovat pisnicku,kterou jsem si vymyslela,pak jsem vyndala další 4 tousty a dala tam ještě naposled 4 posledni tousty.
"Věděla jsi ze při vaření vrtis zadkem?"zeptal se me Josh.
"Co? Ne to nedělám." řekla jsem mu nevěřícně.
"Ale jo vrtíš!" řekl mi se smíchem.
"Hele....papej pejsku ty tousty. A nesmis je sníst všechny. Je to večeře pro všechny." řekla jsem mu a vyndala poslední dávku toustů z toustovace a odnesla společně s těmi předtím na talíř před Joshem.
"Jo neboj se. Takovej zrout nejsem." řekl a ušklebil se.
"Tak na to bych moc nevsazela." řekla jsem mu a zasmala jsem se.
On se taky zasmal. Najednou někdo zaklepal na dveře.
"Seď jdu otevřít." řekla jsem Joshovy.
"Hm" řekl jen a nacpal si toust do pusy. Já šla otevřít. Otevřela jsem dveře a koukala jsem vystrašeně na dotyčného, který stal za nimi.
Chtěla jsem ihned zavřít dveře ale on je chytil.
"Nech me na pokoji!!" řekla jsem mu a bala jsem se. Hodně.
Dotyčný me chytil za zápěstí a vrazil do me aby se dostal dovnitř. Zavřel za sebou dveře. Táhl me ke gauči.
"Nech me na pokoji Willieme!!!" zakřičela jsem ze všech sil aby mě Josh nebo kdokoli jiný uslyšel a pomohl.
"Ne!!!" zakřičel na me. Asi si nevšiml Joshe. Vlepil mi facku.
"AU!! Co ode me chceš?!!"
"Jsi moje!! Nebudeš se cucat s horším klukem jako jsem já. Nebudeš jasný??!!!"
"Já sama rozhodnu kdo je tu horší a kdo lepší jako ty.!! A věř mi nebo ne všichni jsou lepší jako ty!!"
••••••••••••••••••••••••∆••••••••••••••••••••
stepiiik•

Totální smůlaKde žijí příběhy. Začni objevovat