Sešla jsem tedy dolů na večeři. Když jsem vesla dovnitř tak mě za rohem někdo chytil za ruku. Otočila jsem se.
"Ahoj Benny,co chceš?" zeptala jsem se ho,protože me nechtěl pustit.
"Noo...pojď se mnou prosím. Mám pro tebe překvápko" odpověděl mi a dělal psí oči. Nečekal na odpověď a už me táhl do nějakých dveří v jídelně.
"Počkej!!" řekla jsem a trhla rukou. On se pevně držel moji ruky a tak jsem si ho tím trhnutím k sobě otočila.
"Počkej...takže za 1.je večeře a za 2.vždyť te skoro neznám!" řekla jsem a poslední slovo jsem zdůraznila.
"Prosím,Caro! Prosím...věř mi,snažně tě prosím. Caro...prosím věř mi...." začal me prosit a dělal na me stále větší a větší psí oči.
"Tak fajn..."nakonec jsem teda s nim šla.Vesli jsme do nějaké chodby,tu jsme prošli a vyšli jsme na zahradu školy. Překvapilo me to,ze jsme na zahradě. Byla už tma a já se bala co budem dělat,nebo spíše co udělá on.
"Chceš me zabít?" zeptala jsem se ze srandy. On se zasmal. Me to ale vtipný nepripadalo,protože vyndal nůž."Co chceš dělat??" začala jsem se bát. On me ale podat pevně držel za ruku a někam me táhl. Došli jsme k nějakému OBROVSKEMU stromu. Ma desne široký kmen a tak není vidět co ne za stromem. Neco tam ale svítilo. Benny vzal nůž a já jsem zpozornela.
"Tak a teď mě tu zabije" řekla jsem si sama pro sebe. On to ale neudělal. Vzal nůž a do stromu začal něco vyřezávat.
Když to dodělal tak schoval nůž a dal mi přečíst co na strom vyryl.PŘIPRAV SE
Pak me znovu zatáhl za ruku a vedl me za strom. Byl tam bili altánek. Všude na altanku kvetli růže, červené.
Bylo to krásné. Všimla jsem si,ze je v altanku stůl. Je prostreno pro dva. Na stolu byl ubrus bílí a na něm ještě porozhazované lístky od růží. Uprostřed byla velká svíčka. Vlastně všude okolo byly svíčky. Bylo to tak romantické. Začala jsem brecet. Došli jsme k altanku a Benny me vyzval at si sednu.
Sedla jsem si. Benny si sedal a už otevíral pusu aby mi něco řekl,ale v tu chvíli jsem se chtěla ptát já.
"Proč jsi me sem vzal?"a koukla jsem se na něj překvapeným pohledem.
" Vždyť me ani moc neznas,tak proč? " zeptala jsem se. Bylo to ale příjemné překvapení a opravdu me zajímala odpověď. Benny zcervenal.
"Protože te miluji od první chvíle co jsem te uvidel." Cítila jsem jak červenám. On si toho všiml a začal se usmivat. Já se musela taky usmat. Potom přišli kuchařky prevlecene za číšnice a donesli nám jídlo. Při jídle jsme si o tom hodně řekli, třeba jak mám jen tatu a ze máma umřela když mi bylo 6...on mi zase řekl ze bude chodit no KFC na brigádu...
PANE BOŽE!! Musím si už něco za brigádu najít. No nic,to se vyřeší az potom. Ted si užíván chvíle s Bennym.
On je tak sladkej. Myslím,ze jsem se zamilovala. JO zamilovala. Když jsme dojedli tak me vzal za ruku na nějakou procházku. V zahradě, byla už tma a já bych se normálně bala,ale v jeho blízkosti jsem se cítila bezpečně. Drželi jsme se za ruce a povídali si. Došli jsme az na louku. Bylo to krásné.
Najednou vylétl nedaleko nás ohňostroj. Koukla jsem se na něj. Byl krásný!!! Ale počkat!!! Myslím si,ze z padajicich třpytek ohňostroje se něco skládá. Ano!!! Pise se tam:Budeš se mnou chodit,prosim
??"ANO!!!!!"vykřikla jsem a povesila jsem se mu za krk. On se odtáhl a zvedl me do výšky a zatočil se se mnou. Dali jsme si pusu a on me pustil na zem a tu pusu prodloužil. Začali jsme se líbat. Bylo to úžasný!!!
••••••••••••••••••∆•••••••••••••••••••
No...další část, snad se líbí.
Ta smůla ještě moc nezačala,ale nebojte se.•štěpiiik•
ČTEŠ
Totální smůla
RandomCaře (20) už zkončily prázdniny a začíná chodit na vysokou. Ma tam ale smůlu. Její smůla se časem ale začíná vytrácet. Jednou přijde ale den,který je pro ní ten nejlepší.