Vbehli jsme do pokoje a za nama hned Josh s Eli. Desne se rechtali. Vlastně všichni jsme umírali smichy. Justin me položil na gauč a sedl si vedle me. Já jsem si sedla a poplacala místo vedle sebe. To bylo znamení pro Eli,aby si sedla vedle.
Josh se hodil vedle Justina. Vzala jsem do ruky ovladač a pustila telku. No.....v televizi nic moc nedávali a ostatni se taky nudili ,tak jsem to prostě nevydržela.
"Co si pustíme za film?" zeptala jsem se všech.
"Co něco romantického?" zeptala se Eli.
"50 odstínů šedi?" zeptal se se smíchem Justin.
"To není romanticky ale uchylny." křikla po něm Eli. Justin vypukl smíchy. Já se nad nimi pousmala.
"A co nejakej horor?" zeptal se Josh.
"Tak to ne!! Ne ne ne!! Já nenavidim horory a nenecham se přemluvit. Ne-ne-ne!!" zakřičela jsem na něj.
"No....já moc romantických filmu neznám. Ale.....co Titanic?" zeptala jsem se.
"Jo to by šlo." odpověděla mi Eli.
"Fajn......" odpověděli naráz kluci.
Neváhala jsem a nadšeně jsem v programu hledala Titanic. Našla jsem ho. Jupiiiii
Pustila jsem film a šla do kuchyně. Udělala jsem všem jednoduchou limonadu a udělala popcorn. Dala jsem ho do dvou misek. Vzala jsem piti a odnesla ho na stolek před gaucem. Pak se vrátila pro popcorn. Jednu jsem dala Joshovi a Justinovi a druhou me a Eli.
"Díky" poděkovali všichni a já se jen usmala. Uvelebila jsem se a koukala na film a při tom prazdnila misku s popcornem.
Je to tak dojemný film. Vždy jsem se rozbrecela. No ted to nebyla výjimka.Když film skončil tak jsem vzala svoji prázdnou skleničku a dala ji do kuchyně na stůl.
"Jdu do koupelny!!" zakricela jsem na ně aby nepřišli do koupelny ve špatný čas.
Šla jsem do koupelny a zalezla si do sprchy. Pustila jsem vodu a nechala ji po svém unavenem těle téct.
Potom jsem vylezla a omotala okolo sebe ručník. Umyla jsem si zuby. Po umiti zubou jsem vyšla ven. Zavřela jsem dveře a šla do svého pokoje. Všichni byly už u sebe na pokoji. Teda aspoň to jsem si myslela.
"Nechces ten ručník shodit?" zeptal se me mužský hlas.
Já jsem se otočila a spatřila Joshe jak se opira o zed a v ruce drzi sklenicku s vodou.Ručník jsem si k sobě ještě víc pritiskla aby mi nespadnul.
"Ne,nechci. Tohle si nech na jinou." usklibla jsem se a šla do pokoje.
"Nechces spát u me v posteli? Bude ti teplo." zeptal se me a já věděla ze se usklibl.
"Ne...nechci, vis já nejsem taková husa abych hned všem skočila do postele a udělala ze sebe hračku."
Zavřela jsem dveře.
"Josh?" zeptala se me Eli.
"Jo" vydychla jsem.
Potom jsem se jen převlékla a šla spát.
•••••••••••••••••••••••∆•••••••••••••••••••••
Jak se vám knížka líbí? Trochu jsem se bala,protože to je moje úplně první a já myslela ze to nezvladnu. Zatím to ale celkem jde.😉😉
•stepiiik•
ČTEŠ
Totální smůla
RandomCaře (20) už zkončily prázdniny a začíná chodit na vysokou. Ma tam ale smůlu. Její smůla se časem ale začíná vytrácet. Jednou přijde ale den,který je pro ní ten nejlepší.