KONEČNĚ!!!!

40 4 2
                                    

"Já toho hajzla zabiju!!!"
Koukl se na me smutně ale i rozzlobene.
"Tak to nahlaš." nakonec řekl.
"E-e...promin ale to nemůžu....já mu slíbila ze budu jeho za to ze te nechá on." řekla jsem mu.
"Ale mužů jít na potrat." dodala jsem.
"Jo!!! Jasně!!! To bych byl rád." řekl trošku naštvaně
"Ještě dnes..." dodal
"Co?? A jak to chceš zařídit?" koukla jsem se na něj smutně.
"To nech na mě. Jsem přece v nemocnici tak by ti tady mohli poradit kam s tím."
Já se usmala.
"Díky. Musím se už vrátit ale po škole zas přijdu jo?"řekla jsem a usmala jsem se.
" Už ted se tesim." a také se na me usmal.
Potom jsem odešla. Šla jsem zpět do školy. Tentokrát ale se svým autem. Mám škodu.
Ve škole jsem byla do 5 minut. Když ukončila 1. hodina tak jsem šla za ředitelem. Povedela jsem mu všechno ohledně Williho. On si ho hned přivolal do reditelny.
Když vesel a uviděl me tak se zatvaril dost nasr*ně. Já jsem se jen otočila k ředitelovi. Začali jsme to tam probírat a pak následoval konec.
"Takže Willi, mas zákas vkročit do teto školy a přísný zakas k teto slečně Maizi. A vy Caro,pojďte se mnou. Půjdeme do nemocnice." řekl ředitel a já jsem se rozzarila. KONEC VSECH PROBLEMU,KTERE SE TYKAJI WILLIHO.
Tak strašně moc jsem se těšila na ten potrat.
Dojeli jsme tam a hned šli na recepci kvůli potratu.
Poslali nás az do nejvyššího patra v nemocnici. Hned jak jsme přišli tak nás hned vzali. Byla jsem za to tak strašně moc rada. Po potratu jsem šla hned za Bennym. Vzdelila jsem mu novinku a on se hned ROZZÁŘIL.

Potom jsem šla Bennymu koupit koblihu a dětské šampaňské. Už ani nevím jak chutná. Už je to tak dlouho co jsem ho mela naposled. Vzala jsem to vše nahoru a položila na stůl.
"Máš tu koblihy cukroušku."
"Jsi hodna kočko."

Jak jsme to snedli a vypili tak jsem se rozloučila a šla zpět do školy. Willi tu už nebyl. JUPIII

Škola už nebyla tak jsem šla na kolej. Tam jsem si vyhrábla z šuplíku něco dobrého k snětku a lehla jsem si na postel. Byla jsem unavená tak jsem usla.
•••••••••••••••••∆••••••••••••••••••••
Nic k tomu psat nebudu....😀😀😀😀
•stepiiik•

Totální smůlaKde žijí příběhy. Začni objevovat