Mám pocit,ze jsem právě prokoukla kamarádku. Muhahahahahahahahahahaha
Káva byla už hotova a tak jsem šla pro ty dva. Než jsem ale zaklepal na dveře,tak jsem uslyšela jak se o něčem baví.
No moje zvědavost je fakt šíleně velká a já prostě neodolala a prilozila ucho ke dveřím."No a jak se ti tu zatím líbí?"
"Jo vypadá to tu fajn."
"A co si myslis o našich spolubydlících?"
"No....hi....jsou dost sexy. Obě. Ale....přece se mi jen víc líbí ta blondýnka. OH ten její zadek. Ma strašně sexy postavu. Pane bože já se tady rozplyvam."
"Haha,tak to já spis tu brunetku. Ty její oči a ten zadek. Je prostě dokonalá."
No.....myslím ze jsem se zacervenala. Chvilku jsem počkala ale neposlouchala. Čekala jsem az jsem byla jista,ze už nevypadam jak rajče.
Pak jsem zaklepala. Ozvalo se dále. Vesla jsem dovnitř a usmala se na kluky.
"Káva je hotova." řekla jsem jim,mrkla na ně a odešla. Cítila jsem na me pohledy. Sama pro sebe jsem se usklibla.Sedla jsem si na židli a popijela kávu. Eli seděla vedle me a četla časopis. Při tom také popijela kávu.
Najednou k nám přišli kluci. Sedli si ke stolu vedle sebe a všimla jsem si jak se Eli opět zacervenala a pokukovala po tom hnedovlasem.
"No a jak se jmenujete?" zeptala jsem se. Oba dva na me zdvihli zrak.
"Josh no a ....příjmení ti neřeknu." odpověděl mi blondak a mrknul na me. Já se zacervenala.
"No a já jsem Justin. Příjmení také není důležité." odpověděl i ten hnedovlasej.
"No a vy?" zeptal se Josh a kouknul na me.
"Cara Maizi" odpověděla jsem a usmala se. Eli nám začala věnovat pozornost tim,ze odložila časopis a koukla se na Justina.
"Elizabeth Ross ale rikejte mi jen Eli." odpověděla a uculila se na Justina. Ten na ni mrknul a ona se zacervenala. Já jsem jen protocila očima.
"Nechcete provést?" zeptala jsem se.
"Jo a rádi." odpověděl Justin a zvedla se a s nim i všichni ostatní.
"Dobře" odpověděla jsem a šla ke dveřím.
Vyšli jsme ven a já s Eli jsme jim ukazovali kde co je. Cestou jsme se zastavili u hlavni nástěnky.
"Ale ne..." sepla jsem si pro sebe.
Na nástěnce byl veliký ozdobeny plakát,na kterém byl velkým a vazdobemym písmem napsáno
"Školní ples"
Eli,Justin a Josh si to také přečetli.
Stalo tam:
Školní ples
Dne 10.1. se bude konat školní ples. Na tento ples je nutné mít plesové šaty a musíte mít s sebou partnera.
Koná se od 20:00 do 1:00 hodin ráno. Tento ples je povinný. Po škole a po pokojích budou chodit hlídky a pokud vas nacapaji a nebudete mít poradny a smysluplný důvod vaší neúčasti budete zkoušení z dějepisu a tělesné výchovy ze základní školy.
DěkujemePane bože...... Jsem v pekle. Benny je hajzl a nikoho jiného nemám.. S kým tam jako mám jít? A ulit se? To teda ne,nenavidim dějepis.
Najednou me někdo chytil za ruku. Otočila jsem se a koukla se na chlapce stojící nebezpečné blízko me.
"Pujdes se mnou na ten ples?" zeptal se me blondak.
"Joshi.....no.....já nevím..."
"Bude to tvůj nezapomenutelný večer. Prosím"
"Tak fajn." koukla jsem se do jeho modrých oči a usmala se. Nastalo trapný ticho. To ale naštěstí prolomil Justin.
"Přestante se tady cukrovat. Rozdat si to můžete i jinde." usklibl se na nás Justin
"Justine,ty jsi magor!!" Křiklan jsem ma něho a chtěla jsem mu vrazit pěstí do hrudi. On ale moji ruku zachytil. Usklibl se na me a já nechápala proč. Pak me ale přehodil přes rameno a já pochopila. Běžel se mnou bůh ví kam. Mlatila jsem ho do zad a křičela. On nepustil. Pak jsem ale nevydržela a vypukla smichy.
••••••••••••••••••••••∆••••••••••••••••••••••
•stepiiik•
ČTEŠ
Totální smůla
De TodoCaře (20) už zkončily prázdniny a začíná chodit na vysokou. Ma tam ale smůlu. Její smůla se časem ale začíná vytrácet. Jednou přijde ale den,který je pro ní ten nejlepší.