"No...vis....na škole kam jsem chodil předtím jsem byl vlastně takovej casanova no ale nikdy jsem do toho holku nenutil. Když nechtěla tak jsem ji nechal a šel dal...já nedokazu ublížit holce a nedokážu se dívat na to,když někdo holku mlátí. Nechapu.....fakt nechapu smysl života lidi,co dokážou mlátit holky...." odpověděl mi na to.
Já jsem se jen na něho dívala s polootevrenou pusou. Hezky to řekl.
"Ou to je milý....děkuji" přiznala jsem mu.
"Ale za malo." odpověděl. Já jsem se k němu přiblížila a dala mu pusu na tvar na znak vděku. To same jsem udělala i u Jacoba. Oba se zacervenali. Ale to já už byla na cestě do kuchyně. Dala jsem na stůl tousty a šla za Eli. Četla si knihu.
"Zavřít tu knihu ty knihomole a jdi se najíst." řekla jsem ji.
"No jo....vždyť už jdu...." řekla mi ale neochotně.
Když odešla,tak jsem si sedla za počítač a hledala práci. Ano vim....mela jsem jít do restaurace pracovat jako číšnice ale to by me nebavilo. Spis něco......kde se da modelovat a tvořit.....takže jsem hledala práci. Hned mi tam vybehla cukrárna Caffe Venezia a hledali někoho,kdo by jim dělal dorty jak svatební tak narozeninove no a prostě dorty. Tak jsem to hned vzala. Byla jsem na to skolena a taky me to bavilo. Dala jsem z restaurace výpověď a šla říct do KFC ze už zde brigáda moje konci. No...zítra je patek takže to znamená najít plesové šaty s Eli a taky už musím jít do cukrárny dělat. OMG mám toho moc. Lehla jsem si na postel a usla. Probudila jsem se v 10 ráno.
"Pane bože to už je tolik??"
Pak jsem vyletěla z postele a koukla se na ospalce na druhé posteli.
"Eli,Eli vztavej!! No sup. Musíme jít pro ty plesové šaty at stihnu práci od 15:00 hodin. No tak dělej." probouzela jsem Eli ale ta s sebou ani nepohla. Tak jsem ji vzala pětinu a hodila ji na svoji postel. Slyšela jsem jen zamruceni. To je ale neprobuditelnej ospalec. Po myslela jsem si. Ale v tu chvíli me něco napadlo. Šla jsem do kuchyně a vzala skleničku do které jsem následně nalila vodu. Asi už víte co mám za lubem.
Vzala jsem ji a šla s ni za Eli. Porad ležela.
"Vztavej nebo toho budes hrozné litovat." řekla jsem ji.
Ona pokročilá nos a převrátila se na druhou stranu. No to já už naklanela skleničku nad jejími vlasy. UPS...malinko hodně mi ukaplo. Asi tak všechna voda co tam byla. Hned jak si Eli uvědomila ze ma nějak podezrive mokrou hlavu a když zjistila ze je studena tak vyjekla a sedla si.
"Já te varovala." řekla jsem ji nevině a šla vrátit skleničku. Pak jsem se vrátila za ni a ona si sušila vlasy.
"Mohla jsi me probudit i jinak. A ne ze me polijes." řekla mi rozmrzele.
"Promin" řekla jsem znovu nevině. Pak jsem se začala oblékat.Sla jsem do koupelny a udělala běžnou hygienu.
"Eli? Jsi už hotova?" zeptala jsem se při česání.
"Jo skoro!!" zakricela zpět.
Já už byla hotova. Vzala jsem si peněženku, klice a doklady.
Došla jsem az za Eli do kuchyně.
Ta se tam rychlosti blesku cpala toustama ze vcerejska a já prostě neudržela smích.
Když jsem se uklidnila tak jsem se ji zeptala na kluky. Nic o nich neví. Pak jsme už konečně odešli.
••••••••••••••••••••••••∆••••••••••••••••••••
Tak po dlouhé době další kapitola. Omlouvam se všem za spozdeni ale mela jsem hodně učení a navíc ještě byly Vánoce.•stepiiik•
ČTEŠ
Totální smůla
RandomCaře (20) už zkončily prázdniny a začíná chodit na vysokou. Ma tam ale smůlu. Její smůla se časem ale začíná vytrácet. Jednou přijde ale den,který je pro ní ten nejlepší.