"Neměli bychom náš odchod říct klukům nebo jim tady nechat nejakej list?" zeptala se me Eli
"Ale ne,oni jsou už velký takže to zvládnou. Navíc oni maji určitě svůj program takže...."odpověděla jsem na to rychle. Pak jsem ji postrcila do zad a vystrcila ze dveří, pak je rychle zabouchla a sli jsme k mému autu. Nasedli jsme a jela jsem do obchodu jménem "šaty go home" a on je uuuplne mega obrovskej!!! Je uzasnej. Ma myslím 3 patra. 1. patra jsou svatební doplňky a stánky a tyhle věci, v druhem svatební šaty a ve 3. jsou plesové šaty. My šli samozřejmě do 3.
"Wow" řekla Eli. Já to chtěla říct taky ale Eli me předběhla.
Bylo to tam tak obrovské!! Nádhera.
"Pane bože, úžasný, ale jestli se do toho nepustime hned tak nestihnu práci." popohnala jsem Eli. Tak jsme se rozešli směrem k barevným šatům. Pane bože tolik šat jsem ještě neviděla. Naaaadhera.
První šaty byly modré se třpytkama roztáhlé do stran. Byly nádherný ale myslim ze si je asi nevezmu. Druhé šaty byly velice ale velice kraaasne ale zabyrala bych tam moc místa. Byly světle modré barvy a ze z vrchu dolu po proudech se táhly modré květiny. Byly úžasné.Ale jak říkám. Zabyrala bych hromadu místa. Další šaty, které me zaujali byly světle růžové a na vrchu byly třpytícející se kamínky.
Byly taky krásné.Další krásný kousek je tyrkysový.
Tyhle šaty se mi libily ze všech nejvíce. Krásný...opravdu úžasný.Nebo se mi taky velice libily světle růžové šaty a černé proudy květin na vrchu.
"Caro? Co tyhle? Nejsou krásný?" zeptala se me Eli. Ukázala na bílé šaty s hezkymi vzory."Ježíš jsou nádherný! Jsem si jista ze jestli te v nich Jacob uvidí tak by byl jak uhlí v ohni jak by se červenal. Slušelo by ti." řekla jsem si na to svůj názor.
"Tak fajn,já si je teda vezmu." řekla a zcervenala.
"Hele klid ty rajče." řekla jsem ji na to.
Ona si asi trošku uvědomovala ze se červená a tak se hned vzpamatovala a radši se zase zeptala me.
"A ty? Už jsi si nějaké vybrala?" zeptala se me.
"Noooo....co rikas temhle?" zeptala jsem se ji a ukázala ji ty tyrkysový.
"Pane bože jsou nádherný!! Vezmi si je vezmi si je budou ti hrozné sluset! Josh bude z tebe na větvi!! Budeš krásná!" odpověděla mi. Já se na ni mile usklibla a vzala si je. Šli jsme si je zaplatit a šli rovnou domu. Doma jsem si je zkusila. Musim uznat ze mi to celkem i slušelo.
ČTEŠ
Totální smůla
De TodoCaře (20) už zkončily prázdniny a začíná chodit na vysokou. Ma tam ale smůlu. Její smůla se časem ale začíná vytrácet. Jednou přijde ale den,který je pro ní ten nejlepší.